Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж24982/2023/2<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Молодь і ринок : щоміс. наук.-пед. журн..- Дрогобич Molodʹ ì rinok- Титул.
- Зміст.
- Галів М. Атрибуція джерел в історико-педагогічних дослідженнях українських учених (друга половина ХІХ – кінець ХХ ст.). - C. 7-12.
- Кравець Р. Професійна майстерність викладача іноземної мови як запорука всебічного розвитку особистості здобувача вищої освіти. - C. 13-19.
- Третько В., Бідюк Н. Інноваційні підходи до навчання міжкультурної комунікації майбутніх фахівців сфери обслуговування. - C. 19-23.
- Bilavych H., Mukan N., Horokhivska T. Christian values in the professional training of future lawyers. - C. 24-28.
- Ісаєва О., Шайнер Г. Рефлексія як особливий вид діяльності у процесі підготовки майбутніх лікарів. - C. 29-32.
- Товканець Г., Мартин О. Розвиток професійних компетентностей вчителів шведської мови у неформальній освіті Швеції. - C. 33-37.
- Савчук Б., Довбенко С., Сидорук Т. Використання коучингових технік регуляції та саморегуляції психоемоційного стану в підготовці майбутніх фахівців у закладах вищої освіти. - C. 38-42.
- Красильникова Г., Красильников С., Бик Н. Структура портфоліо педагогічних працівників закладів П(ПТ)О для представлення результатів їх професійної діяльності. - C. 43-49.
- Ягупов В., Плохута І. Обґрунтування педагогічних умов розвитку діагностувальної компетентності майбутніх докторів філософії в процесі освітньо-наукової підготовки. - C. 50-58.
- Горбенко С. Особистісно орієнтоване навчання студентів закладів мистецької освіти в сутнісних показниках професійних компетентностей. - C. 58-62.
- Михальська С., Опалюк Т. Погляди майбутніх спеціальних педагогів на підготовку учнів з інтелектуальними порушеннями до самостійного сімейного життя. - C. 63-66 .
- Мартинюк А., Малашевська І. Особливості використання музикотерапії як методу збереження психічного здоров?я особистості. - C. 66-72.
- Горбатюк Р., Замора Я., Рутило М., Сіткар С., Бурега Н. Застосування інформаційно-комунікаційних технологій в процесі підготовки фахівців професійної освіти. - C. 72-77.
- Kalashnik N., Bereziak K., Kostenko D. Pedagogical coaching in the modern educational process. - C. 78-84.
- Зінорук А., Васюк О. Критерії та показники сформованості комунікативних умінь майбутніх філологів. - C. 84-88.
- Вишківська В., Голікова О., Мирошниченко В. Професійне самовдосконалення фахівця в умовах трансформації освітнього середовища. - C. 89-94.
- Пагута М. Професійно-графічна компетентність вчителя трудового навчання у світлі вимог інформаційного суспільства. - C. 94-98.
- Королько А., Перегінець О. Використання інструментів гейміфікації у позашкільній історичній освіті. - C. 98-103.
- Шунков В. Окремі аспекти забезпечення якості фармацевтичної освіти: досвід Великої Британії. - C. 104-108.
- Винницька Н., Жигайло О. Особливості застосування мультимедіа-технологій в сучасній системі освіти. - C. 109-112.
- Палій А., Патлайчук О., Ступак О. Розвиток професійної компетентності фахівця: аналіз термінологічного поля проблеми. - C. 113-118.
- Заболотний І. Організація вокально-хорової освіти у вищому закладі в умовах воєнного стану. - C. 118-122.
- Дацюк С. Альберто-Іван Лисий: творчі обрії українського скрипаля і диригента з Аргентини. - C. 122-126 .
- Подоляк М. Історія викладання іноземної мови на ветеринарному факультеті у Львові. - C. 126-131.
- Фрайт І., Шуневич Є. Значення педагогічної спадщини Івана Кипріяна для розвитку музичної освіти Галичини другої половини XIX – початку XX століття. - C. 132-136.
- Теплова О., Кулик Д. Методичні засади хореографічної підготовки молодших школярів. - C. 137-141.
- Жила Г. Вища освіта в умовах війни: виклики, проблеми, перспективи для студентів та науковців. - C. 141-145 .
- Маноха О. Формування особистої, соціальної, навчальної компетентності студентів філологічних спеціальностей: аксіологічний підхід. - C. 145-149.
- Лисенко Н. Міждисциплінарний підхід у викладанні фахових дисциплін в системі підготовки майбутніх фармацевтів. - C. 150-156.
- Гнатенко Т. Система завдань для моделювання професійної успішності студентів-фармацевтів засобами інтерактивних технологій. - C. 156-160.
| 2023 | | № 2 (210)
|
|
|
|