Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж24982/2023/3<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Молодь і ринок
: щоміс. наук.-пед. журн..- Дрогобич
Molodʹ ì rinok

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Бодак В., Рибчук А., Сивик О. Неоліберальна парадигма трансформації класичної моделі вищої освіти. - C. 7-11.
  4. Гомонюк О., Бідюк Н. Особливості розвитку інформаційної компетентності майбутніх фахівців соціономічних професій шляхом використання інноваційних педагогічних технологій. - C. 12-15.
  5. Паньок Т., Жень Ф. Китайський досвід використання етнодизайну у процесі формування ключових компетентностей студентів мистецьких спеціальностей. - C. 16-20.
  6. Пантюк Т., Чубінська Н., Кушнір В.-Ю. Формування громадянської компетентності особистості як важливої складової її загальної культури. - C. 21-24.
  7. Галів М., Свйонтик О. Освіта як складова національної безпеки України в умовах сучасної російсько-української війни: правові засади, проблеми, досвід і завдання. - C. 25-31.
  8. Товканець Г., Кришінець-Андялошій К. Програма розвитку закладу загальної середньої освіти: сутність і завдання. - C. 31-36.
  9. Ягупов В., Бакунчик Л. Організаційно-педагогічні умови розвитку професійної доброчесності офіцерів у системі післядипломної освіти. - C. 37-45.
  10. Ящук І., Казакова Н. Освітньо-виховні орієнтири розвитку громадянської свідомості і самосвідомості курсантів (студентів) закладів вищої освіти Міністерства внутрішніх справ України в умовах воєнного часу. - C. 45-51.
  11. Шарова Т., Шаров С., Кремінський Б. Освітні ресурси для організації STEАM-навчання. - C. 52-56.
  12. Мартинюк А. Психологічні особливості хорового співу в аспекті формування емоційного інтелекту особистості. - C. 56-62.
  13. Білавич Г., Довбенко С. Класна кімната в структурі освітнього, розвивального й виховного середовища навчальних закладів УПТ "Рідна школа" (1881–1944). - C. 63-68.
  14. Кушнірук С., Дубровіна І., Лещенко Н. Практична підготовка майбутніх івент-педагогів: взаємодія зі стейкхолдерами. - C. 69-75.
  15. Шапран О. Комунікативні аспекти підготовки здобувачів у фахових мистецьких коледжах. - C. 76-81.
  16. Chaika O. Benefits of multiculturalism for foreign language teaching. - C. 82-89.
  17. Бабенко Т. Теорія і практика написання прикінцевих розділів англомовної наукової статті (на прикладах англомовних дослідницьких статей). - C. 89-94.
  18. Базильчук В. Особливості застосування культурологічного і синергетичного підході до розвитку рухової активності студентів засобами спортивних ігор в освітньому середовищі університету. - C. 94-98.
  19. Московчук Л. Педагогічна практика як система професійного становлення майбутніх вчителів початкових класів. - C. 98-104.
  20. Zagura F. The content and stages of physical education teachers? professional development at multydisciplinary HEI. - C. 104-108.
  21. Дем’ян Я. Культура української наукової мови як наукова проблема. - C. 108-112.
  22. Ярко М., Мельник А., Шуневич Є. Закономірності та особливості омузичення поетичного тексту в жанрових формах камерно-вокальної лірики (на матеріалі творчості українських композиторів). - C. 113-119.
  23. Петренко Т. Навчальні ситуації крос-культурної комунікації майбутніх бакалаврів у контексті дескрипторів компетентностей для культури демократії. - C. 119-123.
  24. Борис У. Підготовка майбутніх учителів до організації та проведення навчальних екскурсій у початковій школі у вимірі сучасних викликів. - C. 123-129.
  25. Прокопів Л., Єгорова І., Деренюк М., Досин В. Формування емоційного інтелекту в майбутніх фахівців різних галузей знань: диференційований підхід. - C. 129-133.
  26. Малик В. До проблеми виховання іншомовної комунікативної культури у ЗВО. - C. 133-139.
  27. Кишакевич С., Стець Г. До проблеми виховання іншомовної комунікативної культури у ЗВО. - C. 140-144.
  28. Шевчук Т., Ткачук О. Аналіз методичного забезпечення розвитку діалогічного мовленні учнів початкової школи засобами інтерактивних технологій. - C. 145-149.
  29. Шалівська Ю. Формування комунікативно-мовленнєвої компетентності майбутнього педагога у процесі фахової підготовки. - C. 149-152.
  30. Коссак Г., Гойванович Н., Павлишак Я. Самовизначення та самокорекція як кінцевий етап реалізації життєвих планів старшокласників. - C. 153-156.
  31. Логінова А. Наукова спадщина географів в категорії "наука" та у дидактичній системі. - C. 157-161.
  32. Охріменко Л. Розвиток "soft skills" як складова фахової підготовки майбутніх вчителів початкових класів. - C. 162-165.
2023
№ 3 (211)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського