Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж24982/2023/6-7<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Молодь і ринок
: щоміс. наук.-пед. журн..- Дрогобич
Molodʹ ì rinok

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Пантюк Т., Якимець Ю. Педагогічні умови прилучення дітей і молоді до праці та формування у них господарської культури. - C. 7-10.
  4. Султанова Н. Cоціальна профілактика насильства над дітьми в сім’ї: проблеми та шляхи розв’язання. - C. 11-16.
  5. Мельничук І. Міждисциплінарний підхід у системі викладання фахових дисциплін майбутнім фармацевтам. - C. 16-20.
  6. Бородієнко О. Регіональна залученість: аналізуючи досвід фламандських університетів. - C. 21-28.
  7. Примакова В. Трансформація змісту післядипломної підготовки керівників закладів загальної середньої освіти України в історичній ретроспективі: психолого-педагогічний аспект. - C. 29-33.
  8. Кохановська О. Виконання заходів цивільного захисту в закладах освіти України: історичний аспект. - C. 34-38.
  9. Безверхня Г., Цибульська В., Лошицька Т., Олійник І. Методика підвищення ефективності ігрової діяльності баскетболістів з використанням інтерактивних технологій. - C. 39-46.
  10. Бровченко А. Дизайн-освіта в контексті сучасних реалій. - C. 47-51.
  11. Орлова Н. Використання перспективних методів проєктування природоінтегрованої архітектури у процесі навчання майбутніх викладачів дизайну. - C. 51-55.
  12. Наконечна Л. Розширення граматичної компетенції студентів спеціальності "Початкова освіта”: функціонування часових форм дієслова. - C. 55-60.
  13. Силенко Ю., Романцова Я., Лисицька О., Гпрбич Я. Інформаційне освітнє середовище як платформа реалізації інформаційно-комунікаційних технологій у ЗВО. - C. 60-68.
  14. Chaika O. The role of Artificial Intelligence in higher education. - C. 69-74.
  15. Мазурок М., Заводна Л., Саприкіна О. Мова воєнного часу: смисловий вимір новотвірної лексики. - C. 75-79.
  16. Kanova L. Features of the methods of conducting classes with the armed forces officers of Ukraine in accordance with STANAG 6001 standard. - C. 79-83.
  17. Гончарова Є., Бєляєва О., Костенко В., Сологор І., Ефендієва С. Формування адаптації студентів-першокурсників до освітнього середовища закладів вищої освіти. - C. 84-89.
  18. Короткіх М., Лісніченко Ю. Актуальні питання формування професійної компетентності майбутніх офіцерів у процесі фахової підготовки. - C. 89-94.
  19. Борис У. Природничі екскурсії у системі початкової освіти Галичини за міжвоєнної доби ХХ ст.. - C. 94-99.
  20. Сем’ян Н. Методичні аспекти оцінювання англомовних креативних текстів студентів. - C. 99-106.
  21. Василик Д. Хор Дмитра Котка у світлі публікацій в газеті "Діло” 20-х рр. ХХ ст.. - C. 106-110.
  22. Водяна В., Щур Л., Маловічко С., Машталер І., Солонинка Т. Емоційний інтелект у структурі фахової компетентності здобувачів вищої митецької освіти: аналіз проблеми. - C. 111-115.
  23. Гриценко Л., Ляшенко С. Вплив мислительних та практичних дій на формування понять учнів 8–9-х класів з предмету "Трудове навчання”. - C. 116-120.
  24. Чемерис О., Кулик І., Прокоф’єв Є. Індивідуалізація навчання у ЗВО як необхідна умова підвищення якості професійної підготовки. - C. 120-125.
  25. Беляєва Н. Модель формування готовності майбутніх учителів до проєктування та реалізації безпечного освітнього середовища молодших школярів в умовах воєнного стану. - C. 125-130.
  26. Стахів Л., Стахів В., Волошин С. Освітній потенціал музейної педагогіки у закладах загальної середньої освіти. - C. 131-137.
  27. Волошина О. Формування інформаційно-комунікативної компетентності студентів у процесі вивчення іноземної мови в аграрному закладі вищої освіти. - C. 138-151.
  28. Онищенко М. Роль технологій у викладанні іспанської мови як другої іноземної: використання комп’ютерних програм, мобільних додатків та онлайн-ресурсів для поліпшення мовних навичок здобувачів освіти. - C. 152-157.
  29. Курбатов А. Удосконалення професійної підготовки майбутніх офіцерів НГУ щодо формування їх готовності до ведення бойових дій. - C. 158-162.
  30. Поляков С. Комп’ютерні технології як засіб формування графічної компетентності учнів у новій українській школі. - C. 162-168.
  31. У Ю. Педагогічні інновації в процесі формування професійного іміджу у майбутніх молодших фахових бакалаврів журналістів у коледжах: теоретичні та практичні аспекти. - C. 168-172.
  32. Жуйсюе Ч. Проблема мотивації майбутніх педагогів у формуванні їх естетичної компетентності. - C. 173-177.
  33. Fangzhou Z. Features of training future journalists in current conditions. - C. 178-182.
  34. Їн Ю. Потенціал освітнього середовища закладу як орієнтир підготовки учителів музики до навчання мистецтва школярів. - C. 182-187.
  35. Юе Ш. Музично-виконавська компетентність студентів-струнників у системі педагогічних умов її формування. - C. 187-192.
2023
№ 6-7 (214-215)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського