Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж25548:Пед., Психол./2016/1<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Науковий вісник Мукачівського державного університету : зб. наук. пр..- Мукачево. Серія, Педагогіка та психологія- Титул.
- Зміст.
- Szabolcs É., Klamarik J. (1832–1898) életútjának vázlatos bemutatása. - C. 11-15 .
- Гаснюк В. В. Взаємодія мистецьких традицій як засіб формування полікультурної компетентності школярів. - C. 15-19.
- Задорожний І. З. Рукописні і друковані ірмологіони − важливе джерело досліджень розвитку музичної освіти і церковного співу на Закарпатті XVIIІ – поч. XX століть. - C. 20-23.
- Ільтьо Г. Ф. Політична освіта як засіб формування політичної свідомості і культури молоді. - C. 23-26.
- Попович Н. М., Сухацька Л. М., Буркало С. М. Значення постаті Миколи Колесси у становленні Львівської диригентської школи. - C. 26-28.
- Розлуцька Г. М. Суспільний ідеал вчителя в Закарпатті (1919-1939 рр.). - C. 28-31.
- Chovriy S. Tanítóképzés Kárpátalján az Osztrák-Magyar Monarchia időszakában. - C. 31-35.
- Товканець О. С. Управління освітою та освітніми процесами: аналітичний екскурс наукових підходів. - C. 35-39.
- Гавришко С. Г. Особливості оцінювання результатів навчальної діяльності студентів ВНЗ з фізичного виховання. - C. 40-43.
- Добош О. М. Формування професійної компетентності майбутнього фахівця дошкільної освіти в процесі фахової підготовки. - C. 43-46.
- Ленд’єл-Сяркевич А. А. Модернізація вищої педагогічної освіти в умовах глобалізації освітнього простору. - C. 46-51.
- Мороз Ф. В. Фізична культура та її значення для студентства у сучасному суспільстві. - C. 51-55.
- Павко А. І. Сучасні соціогуманітарні знання у вузівському та академічному секторах науки: актуальні питання теорії та практики. - C. 55-60.
- Пинзеник О. М. Підготовка майбутніх фахівців дошкільної освіти до здійснення проектної діяльності. - C. 60-64.
- Попович О. М. Модель підготовки майбутніх вихователів до організації конструктивної діяльності дітей дошкільного віку. - C. 64-69.
- Бокотей Л. Л. Полілог культур як фактор художньо-естетичного виховання підростаючого покоління. - C. 70-74.
- Василинка М. І. Полікультурне виховання майбутніх учителів початкової школи засобами етнопедагогігки. - C. 74-76.
- Коваль Т. В., Сєдоухова Є. В., Гонда Л. П. Проведення fashion-конкурсів як основа професійної підготовки майбутніх дизайнерів одягу. - C. 77-80.
- Козарь О. П., Іванчо Т. Р., Майборода І. Е. Діяльність художника-педагога Т.М.Йордана в контексті формування закарпатської школи живопису. - C. 81-84.
- Ліба О. М. Організація експериментального дослідження з формування готовності майбутніх учителів початкових класів до застосування інноваційних технологій навчання математики в школі. - C. 84-89.
- Мочан Т. М. Використаня засобів інформаційно-комунікаційних технологій у системі освіти. - C. 89-93.
- Ничкало С. А. Технологічний підхід до використання мистецтва архітектури в естетичному вихованні школярів. - C. 93-97.
- Русин Н. М. Специфіка розвитку логіко-математичних здібностей у дітей дошкільного віку. - C. 97-101.
- Хома О. М. Рідне слово як засіб національно-патріотичного виховання на уроках української мови у початковій школі. - C. 101-105.
- Чекан О. І., Гапак М. Теоретико-методологічні засади соціальної адаптації дітей дошкільного віку. - C. 105-108.
- Черепаня Н. І. Виховний вплив дорослих на процес соціалізації особистості дитини дошкільного віку. - C. 109-112.
- Габовда А. М. Толерантність комунікативної взаємодії у вищій школі: педагогічний аспект. - C. 113-115.
- Кас’яненко О. М. Специфіка розвитку мовлення дошкільників з вадами слуху в умовах інклюзії. - C. 116-119.
- Курило О. Й. Особливості усталених виразів та їх стилістичні функції в повісті І.Нечуя-Левицького "Кайдашева сім’я". - C. 119-124.
- Попович Н. Ф. Структура літературно-художніх антропонімів у драматичних творах В. Винниченка. - C. 125-127.
- Прокопович Л. С. Кольоративна лексика в поетичному дискурсі Ліни Костенко. - C. 128-134.
- Telychko N. Communicative activities in teaching grammar. - C. 134-136.
- Фельцан І. М. Мотиваційні аспекти формування іншомовної компетентності в навчанні дорослих. - C. 136-139.
- Швардак М. В., Устич М. Концептуальні підходи щодо визначення сутності дискусії та дискусійних методів навчання. - C. 139-142.
- Щербан Т. Д. Теоретико-методологічні проблеми дослідження навчального спілкування. - C. 142-145 .
- Fáyné Dombi Alice Játék és tanulás. - C. 146-148.
- Богомаз С. Л., Ковалевская Т. Н. Интегративный подход в изучении феномена психосоциальной адаптации. - C. 148-151.
- Костю С. Й. Психологічні особливості успішної соціалізації обдарованих дітей. - C. 151-154.
- Товканець Г. В. Особливості розвитку початкової освіти в європейських країнах. - C. 154-158.
- Шиманська М. Особливості розвитку шкільництва в Польщі крізь призму соціально-освітньої нерівності (XІV – XVIII cт.). - C. 158-163.
- Шумейко Н. В. Розвиток системи іншомовної університетської підготовки фахівців гуманітарного профілю на землях Словаччини в історичній ретроспективі. - C. 163-166.
- Балецька Л. М., Попович Д. М. Особливості когнітивної гнучкості особистості. - C. 167-170.
- Барна Х. В. Підходи до формування морально-етичних понять у старших дошкільників. - C. 170-173.
- Варга В. С. Структура дослідження етнопсихологічних особливостей адаптації дитини до шкільного середовища. - C. 173-177.
- Воронова О. Ю. Поведінково-оцінний компонент у структурі професійної рефлексії майбутніх вихователів. - C. 177-181.
- Іванова В. В. Психолого-педагогічні аспекти впливу культурно-ігрового середовища на розвиток моральних почуттів дітей 5-6 років. - C. 181-185.
- Карандашев Ю. Н. Уровневая структура возраста позднего детства. - C. 186-192.
- Микуліна А. К. Особливості розвитку творчості у дітей дошкільного віку. - C. 192-196.
- Щербан Г. В. Самореалізація молодого вчителя. - C. 196-200.
- Алмаші С. І. Емоційна сфера майбутніх педагогів під час професійної підготовки. - C. 201-204.
- Барчій М. C. Проблема вдосконалення професійної підготовки психологів. - C. 205-208.
- Брецко І. І. Методи організації самостійної роботи школярів в процесі навчання іноземної мови. - C. 208-211.
- Дячук Н. І. Темперамент як психологічний чинник музичного виконавства. - C. 211-216.
- Ксенофонтов С. С. Мотиваційні аспекти самонавчання у формуванні професійного мислення майбутнього фахівця. - C. 216-219.
- Zdzisława Z. Definition of the lie given by children of primary school age. - C. 219-223.
| 2016 | | Вип. 1 (3)
|
|
|
|