Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж25548:Пед., Психол./2019/2(2)<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Науковий вісник Мукачівського державного університету : зб. наук. пр..- Мукачево. Серія, Педагогіка та психологія- Титул.
- Зміст.
- Кобаль В. І., Островський О. О. Білінгвізм як складова сучасної системи освіти. - C. 9-11.
- Кухарчук О. С., Олійник В. В., Лалак Н. В. Вплив української еміграції на процеси державотворення в Закарпатті в 20-30-х роках ХХ ст. (національно-культурна діяльність). - C. 12-16.
- Малець О. О., Малець Н. Б., Гавришко С. Г. Філософсько-світоглядні орієнтири в творчості Олександра Духновича. - C. 16-19.
- Машіка Г. В., Лужанська Т. Ю., Маслиган О. О. Сучасні тенденції розвитку географічної науки в умовах компетентнісного навчання. - C. 20-23.
- Товканець Г. В. Удосконалення педагогічної підготовки майбутніх учителів як умова імплементації європейської освітньої стратегії. - C. 24-27.
- Бопко І. З., Моргун А. В. Формування професійної компетенції майбутнього вчителя іноземних мов при вивченні латинської мови. - C. 28-30.
- Гаснюк В. В., Боднар О. М. Педагогічні умови формування вокально-педагогічної компетентності майбутнього вчителя музичного мистецтва. - C. 31-33.
- Довгопола Л. І. Інтервізія як інтерактивний метод професійної підготовки студентів-біологів у процесі педагогічної практики. - C. 33-36.
- Поліщук В. А. Формування професійно-педагогічної культури майбутніх фахівців із соціальної роботи. - C. 37-40.
- Пришляк О. Ю. Міжкультурна компетентність майбутніх фахівців у контексті провідних теорій міжкультурної взаємодії. - C. 40-42.
- Прокопович Л. С. Формування орфоепічної та акцентуаційної компентностістудетів ЗВО в процесі вивчення дисципліни "Українська мова за професійним спрямуванням". - C. 42-45.
- Шкирта І. М., Лазар В. Ф. Інформаційні технології та засоби їх реалізації у закладах вищої освіти. - C. 45-48.
- Dudash A. M. Improvement of conducting skills of higher education institutions students with a bachelor’s degree. - C. 48-50.
- Tomashevska M. The research of the readiness level of future teachers to professional interaction in the conditions of master degree. - C. 50-54.
- Зданевич Л. В., Попович О. М. До питання особистісного розвитку дітей раннього віку в сенсорно збагаченому середовищі. - C. 55-57.
- Куцин Е. К. Казкотерапія в естетичному становленні дитини з вадами мовленнєвого розвитку. - C. 57-60.
- Лавренова М. В., Лалак Н. В., Пеняк В. С. Міжпредметні зв’язки на уроках у початковій школі: від теорії до практики. - C. 60-63.
- Олексюк Н. С. Соціальна підтримка батьків дітей з особливими потребами як актуальна проблема. - C. 63-66.
- Поліщук Ю. Й. Особливості соціального виховання в дитячих громадських об’єднаннях. - C. 66-69.
- Швардак М. В. Технологія тимбілдингу в умовах закладу загальної середньої освіти. - C. 69-72.
- Lypchanko-Kovachyk O., Martyn N. Dynamism of the notion of grammar. - C. 72-75.
- Моргун А. В., Брецко І. І. Лінгводидактична інтерпретація теорії мовної комунікації. - C. 76-78.
- Feltsan I., Garapko V., Malinovska D. Comprehension of culturally marked lexis through genuine text reading. - C. 78-80.
- Бондар Т. І. Модернізація системи освіти США та Канади: порівняльний аспект. - C. 81-85.
- Слозанська Г. І. Організація інклюзивної освіти у закладах вищої освіти країн Північної та Південної Америки. - C. 86-91.
- Мартин О. В. Педагогічна практики як умова професійного становлення майбутнього вчителя у Швеції. - C. 91-93.
- Турок О. С. Екологічне просвітництво в умовах неформальної освіти у Словацькій Республіці. - C. 93-96.
- Олексюк В. Р. Моделі психолого-педагогічної допомоги дітям з розладами спектру аутизму. - C. 97-100.
- Щербан Т. Д., Гоблик В. В., Щербан Г. В. Психологічні особливості навчальної мотивації підлітків. - C. 100-104.
- Алмашій І. І. Психологія управління нововведеннями з використанням інформаційно-комунікативних технологій в діяльності екологічних громадських організацій. - C. 105-107.
- Березовська Л. І. Професійне вигоряння як предмет дослідження психології праці. - C. 108-111.
- Штифурак В. Є. Психологічні детермінанти здоров’я в системі ціннісних пріоритетів майбутніх юристів. - C. 111-115.
- Tymkiv N. M. Role of staff in ensuring environmental safety in the petroleum industry. - C. 115-117.
| 2019 | | Вип. 2(2) (10)
|
|
|
|