![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
![Mozilla Firefox](../../ico/mf.png) |
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж25936/2013/8-9<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Гірська школа Українських Карпат : наук.-метод. журн..- Івано-Франківськ- Титул.
- Зміст.
- Хрущ В. Гори як особливе середовище розвитку особистості. - C. 3-8.
Розділ І. Офіційні матеріали
- Розділ І. Офіційні матеріали. - C. 9.
- Карпатський Єврорегіон: регіональна платформа інтеграції Україна-ЄС. - C. 10.
- Указ Президента України від 25.06.2013 р. № 344/2013 "Про Національну стратегію розвитку освіти в Україні на період до 2021 року". - C. 11.
- Матеріали круглого столу "Про стан і перспективи нормативно-правового забезпечення неперервної педагогічної освіти в Україні". - C. 12.
- Завгородня Т. Перспективи вдосконалення неперервної педагогічної освіти в Україні. - C. 13-14.
- Матеріали IV Міжнародної виставки "Сучасні заклади освіти - 2013". - C. 15-17.
- Лист-подяка Посольства США в Україні. - C. 18.
Розділ ІІ. Особливості підготовки майбутніх учителів у ВНЗ до роботи в гірських школах
- Бондар В., Шапошнікова І. Фахово-орієнтована спрямованість моніторингу як функції управління якістю підготовки вчителя. - C. 19-25.
- Бібік Н. Переваги і ризики запровадження компетентнісного підходу в шкільній освіті. - C. 26-30.
- Бєляк О. Особливості розвитку медіаосвіти в Україні. - C. 31-33.
- Близнюк Т. Психолого-педагогічні основи виховання готовності старшокласників гірської місцевості до вибору професії вчителя. - C. 34-36.
- Будник О. Підготовка майбутніх учителів до педагогічної діяльності в соціокультурному середовищі гірської початкової школи. - C. 37-40.
- Варецька О. Метод соціокультурної ситуації як основа стратегії розвитку соціальної компетентності вчителя початкових класів сільської місцевості. - C. 41-45.
- Глазкова І. Роль і місце педагогічного бар’єру в навчальному процесі ВНЗ. - C. 46-49.
- Гордуз Н. Перепідготовка вчителів початкової школи: стан та перспективи розвитку в умовах реорганізації вищої освіти. - C. 50-53.
- Заредінова Е., Хвостенко О. Впровадження в роботу вчителя початкових класів здоров’язбережувальних технологій. - C. 54-58.
- Зданевич Л. Сутність і структура професійної підготовки майбутнього вихователя до роботи з дезадаптованими дітьми дошкільного віку. - C. 59-63.
- Пісоцька Л. Сучасні методи управління в контексті діяльності керівника дошкільного навчального закладу. - C. 64-66.
- Ілійчук Л. Особливості роботи школи з обдарованими дітьми. - C. 67-70.
- Кіліченко О. Шляхи формування професійно-педагогічної культури майбутніх учителів початкових класів шкіл гірського регіону. - C. 71-73.
- Котик Т. Мета як форма відображення концептуальних підходів до процесу навчання рідної мови молодших школярів. - C. 74-78.
- Лебедєва А. Медіасередовище як чинник реалізації творчого потенціалу майбутніх учителів у школах гірських регіонів. - C. 79-82.
- Логвінова Я. Науково-дослідницька робота студентів як умова формування екологічної компетентності майбутнього викладача біології. - C. 83-86.
- Максименко Н. Організація самостійної роботи студентів як компонент підготовки вчителя до роботи в умовах гірської школи. - C. 87-89.
- Мартиненко С. Формування діагностичної культури вчителя початкової школи гірського регіону. - C. 90-92.
- Марусинець М. Рефлексивна позиція у формуванні професійного становлення майбутнього вчителя. - C. 93-97.
- Никорак Я. Психолого-педагогічні засади підготовки майбутнього педагога до науково-дослідницької діяльності. - C. 98-102.
- Околович О. Підготовка майбутніх учителів іноземної мови до роботи в гірських районах Карпат. - C. 103-105.
- Олексюк Н., Калаур С. Особливості підготовки майбутніх вчителів до роботи у сільських школах. - C. 106-108.
- Оліяр М. Підготовка майбутніх учителів початкових класів до використання інтерактивних комунікативних стратегій у гірських школах Українських Карпат. - C. 109-113.
- Пальшкова І. Неперервність підготовки педагогічних кадрів: практико-орієнтований аспект. - C. 114-117.
- Приходченко К., Горпинченко Г., Приходченко О. Різнобічна професійна підготовка студентів у вищих навчальних закладах. - C. 118-120.
- Рега О., Червінська І. Європейський контекст модернізації змісту підготовки майбутніх учителів початкових класів. - C. 121-124.
- Романишин Р. Проблеми логіко-математичної підготовки дітей до школи у гірській місцевості. - C. 125-127.
- Собко Я. Особливості підготовки майбутніх учителів до роботи в умовах сільської (гірської) школи. - C. 128-130.
- Стахів М. Інтерактивні технології підготовки вчителів до формування комунікативної компетентності школярів в умовах гірських говорів. - C. 131-133.
- Хімчук Л. Використання інформаційних технологій у загальноосвітніх школах гірських регіонів: труднощі майбутніх учителів. - C. 134-136.
- Червінська І. Розвиток обдарованої особистості молодшого школяра в сучасному соціокультурному середовищі гірської школи Українських Карпат. - C. 137-142.
- Штельмах Г. Моніторинг підготовки фахівців із вищою педагогічною освітою як педагогічна проблема. - C. 143-145.
- Ярощук Л. Творча особистість майбутнього вчителя: теоретичні аспекти становлення. - C. 146-148.
Розділ ІІІ. Гірське ландшафтно-кліматичне і соціальне середовище як важливі чинники формування психології горян
- Білозерська С., Мащак С. Психологічна готовність молоді до засвоєння морально-духовних цінностей. - C. 149-153.
- Гнаткович Т. Мовленнєва діяльність учнів: психолінгвістичний аспект. - C. 154-158.
- Запухляк О. Особливості статево-рольової ідентифікації дітей з неповних сімей, що проживають у гірських районах. - C. 159-163.
- Карпенко З., Мотрук Р. Етнокультурні чинники професійного самовизначення молоді Прикарпатського регіону. - C. 164-168.
- Карп’юк Ю. Утвердження та розвиток духовності засобами християнської моралі. - C. 169-172.
- Маслій Г. Виховання дівчат у початкових школах Західної України (кінець XIX – початок ХХ ст.). - C. 173-175.
- Матейко Н. Духовний саморозвиток як умова попередження адиктивної ідентичності особистості. - C. 176-178.
- Палій А. Когнітивно-стильовий підхід до психологічного супроводу інтелектуально обдарованих учнів. - C. 179-183.
- Хрущ О. Дослідження психології горян. - C. 184-186.
Розділ ІV. Актуальні проблеми соціалізації особистості в сільських та гірських умовах
- Біла О. Проектування стратегії етнотолерантного виховання дітей і молоді в умовах полікультурного освітнього середовища. - C. 187-188.
- Gwozda M. Niechciani na rynku pracy. Młodzi w obliczu kryzysu. - C. 189-192.
- Джус О., Паска Т. Гуцульський освітянський корифей Петро Васильович Лосюк. - C. 193-196.
- Зозуляк-Случик Р. Взаємовплив здоров’я і професійного вибору на успішну соціалізацію особистості. - C. 197-200.
- Капська А., Ковальчук О. Деякі підходи до змісту дефініції "гуманістичні цінності". - C. 201-204.
- Карелова Г. Теоретико-методологічні засади оптимістичного ставлення до життя особистості. - C. 205-209.
- Ковбас Б., Петришин Р. Особливості соціалізації дітей в умовах дитячого оздоровчого закладу (на прикладі СОК "Смерічка”, с. Микуличин). - C. 210-212.
- Комар І. Роль української греко-католицької церкви в організації охорони здоров’я дітей у Галичині на початку ХХ ст.. - C. 213-215.
- Кондратюк С., Павлущенко Н. Гендерна соціалізація молодших школярів як умова збереження їхнього здоров’я. - C. 216-218.
- Krajčíriková Ľ. Úloha rodiny a školy pri výchova vzdelávaní rómskych žiakov a žiakov zo sociálne znevýhodňujúceho prostredia. - C. 219-222.
- Лемко Г. Соціалізація дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування, в умовах прийомної сім’ї. - C. 223-225.
- Mazur P., Stępnik A. Regional, patriotic and multicultural education in Poland. - C. 226-231.
- Мельничук І., Романишина Л. Соціалізація особистості в сільських умовах. - C. 232-234.
Розділ V. Пізнавально-розвивальні можливості гірського середовища та їх використання в навчально-виховному процесі гірських шкіл
- Журба К., Докукіна О. Теоретичні основи національно-патріотичного виховання школярів. - C. 235-239.
- Лисенко Н. Підготовка майбутніх вихователів до роботи за новими стандартами: краєзнавство в педагогічному процесі ДНЗ гірських регіонів України. - C. 240-248.
- Луцан Н. Впровадження інноваційних технологій в освіту Прикарпаття. - C. 249-251.
- Davis D. Human and community development in mountain regions: why the Appalachians? Why the Carpathians?. - C. 252-255.
- Білавич Г. Розвиток сільськогосподарської освіти дітей і дорослих на Гуцульщині у 20-40-ві рр. ХХ ст.. - C. 256-259.
- Геник М. Формування духовних цінностей сучасного молодшого школяра гірської школи засобами народознавства. - C. 260-262.
- Горецька О. Використання виховного потенціалу літературної спадщини Марійки Підгірянки в практиці роботи гірської школи. - C. 263-265.
- Деркачова О., Ушневич С. Образ трікстера в аппалацьких та гуцульських казках. - C. 267-270.
- Довбенко С. Вивчення й аналіз підготовленості майбутніх учителів початкової школи до формування діалогічної культури. - C. 271-275.
- Калитюк Л. Релігія як провідний соціально-виховний інститут для дітей національних меншин на Волині (ХІХ – початок ХХ століття). - C. 276-279.
- Кірик М. Особливості навчання грамоти гірських першокласників. - C. 280-284.
- Кобрій О. Методичний інструментарій реалізації змісту педагогічних дисциплін у ВНЗ задля потреб практичної підготовки до роботи в гірських школах Карпат. - C. 285-288.
- Лисенко О. Виховання емоційно-ціннісного ставлення до природи у контексті морально-духовного становлення особистості. - C. 289-293.
- Пекарюк О. Система виховної роботи гірської Рахівської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 3. - C. 294-297.
- Poznanskyy R. Developing Green Tourism in the Precarpathian Region: Using Foreign Language Proficiency as a Measure of Success. - C. 298-300.
- Прокопів Л. Фактори розвитку малочисельної сільської школи Івано-Франківщини. - C. 301-303.
- Савчин М. Духовно-особистісний досвід педагога як чинник ефективності його професійної діяльності. - C. 304-308.
- Савчук Б., Палійчук У. Пам’яткоохоронний рух за збереження сакральної спадщини Гуцульщини за радянської доби. - C. 309-312.
- Сакалюк О. Емпатійна культура майбутніх учителів початкових класів як передумова реалізації успішного навчання і виховання молодших школярів. - C. 313-314.
- Сергеєва В. Заведення перших народних дитячих садків у м. Києві. - C. 315-318.
- Ізвєкова Г., Сливка Л. Використання інноваційних підходів у процесі трудової діяльності молодших школярів. - C. 319-321.
- Стинська В. Організаційні форми навчання батьків у діяльності народних університетів педагогічних знань в Україні (друга половина ХХ ст.). - C. 322-325.
- Химинець В. Науково-методичні засади створення інноваційного середовища в освітньому просторі Карпатського регіону. - C. 326-330.
- Цюняк О. Роль краєзнавства у професійній підготовці майбутніх магістрів початкової освіти. - C. 331-333.
- Шапошнікова А. Стан та перспективи розвитку навчально-пізнавальної компетентності студентів. - C. 334-336.
- Червінський А. Пізнавальний потенціал пам’яток сакральної архітектури Гуцульщини. - C. 337-339.
- Відомості про членів редакційної колегії та редакційної ради науково-методичного журналу "Гірська школа Українських Карпат". - C. 340-342.
| 2013 | | № 8-9
|
|
|
|