Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж25936/2015/12-13<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Гірська школа Українських Карпат : наук.-метод. журн..- Івано-Франківськ- Титул.
- Зміст.
Розділ 1. Державному вищому навчальному закладу «Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника» – 75 років
- Цепенда І. Ті, що йдуть у гори, ті неодмінно здолають. - C. 3-5.
Вітання з нагоди 75-річчя університету
- Бех І. Інститут проблем виховання НАПН України (м. Київ, Україна). - C. 6.
- Бондар В. Інститут педагогіки і психології Національного університету імені М. Драгоманова (м. Київ, Україна). - C. 7.
- Білянін Г. Інститут післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області (м. Чернівці, Україна). - C. 8.
- Васянович Г. Львівський науково-практичний центр Інституту професійно-технічної освіти Національної академії педагогічних наук України (м. Львів, Україна). - C. 9.
- Дерев’янко Н. Івано-Франківське обласне відділення малої академії наук України (м. Івано-Франківськ, Україна). - C. 10.
- Зданевич Л. Кафедра дошкільної педагогіки, психології та фахових методик Хмельницької гуманітарно-педагогічної академії (м. Хмельницький, Україна). - C. 11.
- Зуб’як Р. Івано-Франківський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (м. Івано-Франківськ, Україна). - C. 12.
- Іванюк Г. Київський педагогічний університет імені О.Грінченка (м.Київ, Україна). - C. 12.
- Зварич І., Олійник М. Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича (м.Чернівці, Україна). - C. 13.
- Кондратюк С. Сумський педагогічний університет імені А.С.Макаренка (м.Суми, Україна). - C. 14.
- Лайл Д. Рулофс. Президент Береа коледжу (м.Береа, США). - C. 14-15.
- Рональд Роуч. Директор музичного інституту Університету Східний Теннесі (м. Джонсон-Сіті, США). - C. 15.
- Марусинець М. Інститут педагогіки і психології Національного університету імені М. Драгоманова (м. Київ, Україна) . - C. 16.
- Пріма Р. Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки. Кафедра педагогіки (м. Луцьк, Україна). - C. 16-17.
- Семенова Н. Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки. (м. Луцьк, Україна). - C. 17.
- Палько Т. Закарпатський інститут післядипломної педагогічної освіти (м. Ужгород, Україна). - C. 18.
- Чепіль М. Дрогобицький національний університет імені Івана Франка (м. Дрогобич, Україна). - C. 19-21.
- Кічева-Кірова М. Туристичничний коледж (м. Благоєвград, Болгарія). - C. 22.
- Савка В., Павлюк В., Крет Ю., Бенець М. Випускники Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника (м. Рочестер, Нью-Йорк, США). - C. 23.
- Кімакович В. Департамент освіти і науки Івано-Франківської облдержадміністрації (м. Івано-Франківськ, Україна). - C. 24.
- Постанова Верховної Ради України від 11 лютого 2015 року № 184-VIII "Про відзначення пам’ятних дат і ювілеїв у 2015 році". - C. 25.
Розділ 2. Офіційні матеріали
- Бех І., Чорна К. Програма українського патріотичного виховання дітей та учнівської молоді. - C. 26-37.
- Савченко О. Компетентнісна спрямованість нових навчальних програм для початкової школи. - C. 38-43.
- Бібік Н. Аналіз суперечностей у запровадженні компетентнісного підходу в шкільній освіті. - C. 44-47.
- Хрущ В., Хрущ О. Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника – центр розвитку педагогічної освіти Прикарпаття. - C. 48-52.
- Руснак І. Лицарі духу і чину. - C. 53-54.
- Завгородня Т. Реалізація ідей Богдана Ступарика в діяльності кафедри педагогіки університету. - C. 55-58.
Науково-педагогічна співпраця з американськими колегами
- Презентація музичного мистецтва Українських Карпат у Сполучених Штатах Америки "Many mountains, many musics". - C. 59.
- Chervinskyi A. The role of private museums in preserving the cultural heritage of mountain regions Carpaty taking for example Roman Kumlyk’s museum of hutsul life, ethnography and musical instruments. - C. 64-66.
- Marusynets M. Preserving language and culture of ethnic minorities in Transcarpathia. - C. 67-69.
- Slyvka L. Stimulation and rehabilitation of the child by means of folk music. - C. 70-72.
Розділ 3. Актуальні проблеми педагогіки
- Будник О. Професійна діяльність Бориса Грінченка: соціально-педагогічний контекст. - C. 73-76.
- Гаврилюк А. Розвиток модернізації класичних університетів Німеччини. - C. 77-79.
- Довбенко С. Духовність як запорука формування особистості. - C. 80-81.
- Жданова-Неділько О. Підготовка майбутнього керівника навчального закладу до конструктивної управлінської взаємодії. - C. 82-85.
- Журба К. Методологічні засади виховання смисложиттєвих цінностей у школярів основної і старшої школи. - C. 86-90.
- Іванюк Г. Історико-педагогічні студії розвитку сільської школи в Україні: соціокультурний концепт. - C. 91-95.
- Король О. Специфіка побудови інформатичного курсу в умовах диференційованого навчання студентів педагогічних спеціальностей. - C. 96-98.
- Kuevda Davil Luis Socrates. The "reflective competence" phenomenon in the interdisciplinary field do research. - C. 99-101.
- Матвеєва Н. Реалізація інклюзивної моделі освіти в Україні: проблеми і перспективи. - C. 102-104.
- Москаленко Ю. Виклики часу та розвиток ідеї власної самоцінності. - C. 105-106.
- Сойчук Р. Психологічне підґрунтя виховання національного самоствердження в учнівської молоді. - C. 107-110.
- Палькевич Ю. Інноваційні методи управління професійно-технічними навчальними закладами: економічний аспект. - C. 111-113.
- Геник Л. Середньоберезівська середня школа – центр виховної роботи з формування особистості учня у гірській місцевості. - C. 114-122.
- Терещук О., Лисюк Т. Тренінгові технології у підготовці майбутніх фахівців сфери туризму. - C. 123-127.
- Косило Х. Концепція трудового виховання у педагогічній спадщині Г.Врецьони та В.Сухомлинського. - C. 128-131.
- Федорова О. Формування аудитивних умінь в іноземних слухачів підготовчого відділення на матеріалі української пісенної творчості. - C. 132-134.
- Яворська С. Робота з лексемою у структурі висловлювання з позицій акмеологічного підходу. - C. 135-138.
Розділ 4. Початкова освіта: реалії, проблеми, перспективи розвитку
- Коваль Л. Особливості моделювання сучасного уроку математики в початковій школі відповідно до проблем її реформування. - C. 139-143.
- Мартиненко С. Змістово-технологічне наповнення методичного портфоліо з педагогічної діагностики вчителя початкової школи. - C. 144-148.
- Височан З. Формування мовленнєвої особистості в умовах карпатського полікультурного середовища. - C. 149-151.
- Гоцуляк К. Вплив соціальних мереж на розвиток особистості молодшого школяра. - C. 152-154.
- Ілійчук Л. Формування навичок самоконтролю молодших школярів у навчальному процесі початкової школи. - C. 155-159.
- Копчук-Кашецька М. Співпраця школи і сім’ї в морально-духовному вихованні школярів гірського регіону. - C. 160-162.
- Копелюк С. Формування комунікативної компетентності учнів початкової школи на уроках літературного читання. - C. 163-165.
- Пилипів О. Християнські цінності як фактор соціалізації молодших школярів у сім’ї. - C. 166-168.
- Цюняк О. Особистість викладача у формуванні професійної культури майбутніх магістрів початкової освіти. - C. 169-171.
- Червінська І. Роль школи як сучасного соціокультурного центру у формуванні підростаючої особистості. - C. 172-176.
Розділ 5. Інновації у підготовці педагогів до роботи в освітніх установах гірської місцевості
- Глазкова І. Мотиваційні бар’єри навчальної діяльності студентів: суть, типологія, стратегія запобігання. - C. 177-180.
- Гириловська І. Портфоліо як форма оцінювання професійної підготовки випускників професійно-технічних навчальних закладів. - C. 181-183.
- Горбач В. Самостійна робота студентів як основа самоорганізації та розвитку особистості. - C. 184-186.
- Жаровська А. Підготовка майбутнього вчителя початкових класів до роботи над засвоєнням народознавчої лексики. - C. 187-189.
- Княжева І. Особистісно-діяльнісний підхід у дослідженні методичної культури майбутніх викладачів педагогічних дисциплін. - C. 190-192.
- Луцан Н. Підготовка вчителів початкових класів до професійної мобільності в умовах гірського регіону. - C. 193-195.
- Марусинець М. Педагогічні умови та засоби формування професійної рефлексії майбутніх учителів початкових класів. - C. 196-198.
- Максимчук Г. Етнолінгводидактична підготовка майбутніх учителів початкової школи до навчання молодших школярів етнокультурознавчої лексики. - C. 199-203.
- Скворцова С. Підходи до формування методичної компетентності майбутніх учителів у галузі навчання математики. - C. 204-208.
- Скворцова С., Гаран М. Підготовка майбутніх учителів початкової школи до навчання учнів математики. - C. 209-214.
- Оліяр М. Закономірності та принципи процесу формування комунікативно-стратегічної компетентності майбутніх учителів початкових класів. - C. 215-219.
- Половенко Л. Управлінська компетентність – ключовий складник професійної компетентності майбутніх фахівців економічного профілю. - C. 220-223.
- Процишин Н. Підготовка викладацьких кадрів вищої кваліфікації для педагогічних інститутів України (60-і роки ХХ ст.). - C. 224-227.
- Хатунцева С. Самопізнання як фасилітатор самовдосконалення вчителя. - C. 228-233.
- Хімчук Л. Нетрадиційні методи подолання професійного вигорання та формування компетентності майбутніх учителів щодо їх застосування. - C. 234-237.
Розділ 6. Здоров’язберігаючий компонент педагогічних досліджень
- Александрук Н. Формування практичних навичок та професійних умінь оториноларинголога в студентів медичного університету. - C. 238-240.
- Височан Л. Формування основ здорового способу життя в учнів молодших класів. - C. 241-243.
- Кічева-Кірова М. Освіта і підготовка фахівців для сучасного ринку праці. - C. 244-246.
- Халло О. Проблеми збереження фізичного здоров’я особистості в умовах гірського регіону. - C. 247-249.
- Czepczarz J. Niepełnosprawność jako problem interdyscyplinarny. - C. 250-254.
- Чорна М. Підготовка майбутніх менеджерів туризму до професійної діяльності на Прикарпатті. - C. 255-258.
Розділ 7. Розвиток музичної освіти
- Барило С. Організація музично-слухацької діяльності на уроках музичного мистецтва в початковій школі. - C. 259-261.
- Качмар О. Теорія музики як основа та складова музично-теоретичної підготовки майбутнього спеціаліста. - C. 262-265.
- Матвєєва О. Підходи до визначення критеріїв ефективності системи педагогічної діагностики у вищій музично-педагогічній освіті. - C. 266-269.
- Никорак Н. Збірники музичних творів "Моя Гуцулія" Петра Терпелюка: навчально-методичний аспект. - C. 270-275.
- Чмелик І. Музеї Прикарпаття та їх роль у навчально-виховній та науковій діяльності студентської молоді. - C. 276-280.
Розділ 8. Творчість педагогів, учителів, студентів
- Будник У. Перспективи розвитку ностальгічного туризму на Прикарпатті. - C. 281-283.
- Довбенко М. Чи знайшла Україна свого Черчілля?. - C. 284-285.
- Настишин В., Червінська І. Вплив засобів театрального мистецтва на формування у молодших школярів інтересу до навчання. - C. 286-289.
- Відомості про авторів. - C. 290-291.
- Відомості про членів редакційної колегії та редакційної ради науково-методичного журналу "Гірська школа Українських Карпат". - C. 292-293.
| 2015 | | № 12-13
|
|
|
|