Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж25936/2015/12-13<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Гірська школа Українських Карпат
: наук.-метод. журн..- Івано-Франківськ

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Розділ 1. Державному вищому навчальному закладу «Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника» – 75 років

  4. Цепенда І. Ті, що йдуть у гори, ті неодмінно здолають. - C. 3-5.
    • Вітання з нагоди 75-річчя університету

  5. Бех І. Інститут проблем виховання НАПН України (м. Київ, Україна). - C. 6.
  6. Бондар В. Інститут педагогіки і психології Національного університету імені М. Драгоманова (м. Київ, Україна). - C. 7.
  7. Білянін Г. Інститут післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області (м. Чернівці, Україна). - C. 8.
  8. Васянович Г. Львівський науково-практичний центр Інституту професійно-технічної освіти Національної академії педагогічних наук України (м. Львів, Україна). - C. 9.
  9. Дерев’янко Н. Івано-Франківське обласне відділення малої академії наук України (м. Івано-Франківськ, Україна). - C. 10.
  10. Зданевич Л. Кафедра дошкільної педагогіки, психології та фахових методик Хмельницької гуманітарно-педагогічної академії (м. Хмельницький, Україна). - C. 11.
  11. Зуб’як Р. Івано-Франківський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (м. Івано-Франківськ, Україна). - C. 12.
  12. Іванюк Г. Київський педагогічний університет імені О.Грінченка (м.Київ, Україна). - C. 12.
  13. Зварич І., Олійник М. Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича (м.Чернівці, Україна). - C. 13.
  14. Кондратюк С. Сумський педагогічний університет імені А.С.Макаренка (м.Суми, Україна). - C. 14.
  15. Лайл Д. Рулофс. Президент Береа коледжу (м.Береа, США). - C. 14-15.
  16. Рональд Роуч. Директор музичного інституту Університету Східний Теннесі (м. Джонсон-Сіті, США). - C. 15.
  17. Марусинець М. Інститут педагогіки і психології Національного університету імені М. Драгоманова (м. Київ, Україна) . - C. 16.
  18. Пріма Р. Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки. Кафедра педагогіки (м. Луцьк, Україна). - C. 16-17.
  19. Семенова Н. Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки. (м. Луцьк, Україна). - C. 17.
  20. Палько Т. Закарпатський інститут післядипломної педагогічної освіти (м. Ужгород, Україна). - C. 18.
  21. Чепіль М. Дрогобицький національний університет імені Івана Франка (м. Дрогобич, Україна). - C. 19-21.
  22. Кічева-Кірова М. Туристичничний коледж (м. Благоєвград, Болгарія). - C. 22.
  23. Савка В., Павлюк В., Крет Ю., Бенець М. Випускники Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника (м. Рочестер, Нью-Йорк, США). - C. 23.
  24. Кімакович В. Департамент освіти і науки Івано-Франківської облдержадміністрації (м. Івано-Франківськ, Україна). - C. 24.
  25. Постанова Верховної Ради України від 11 лютого 2015 року № 184-VIII "Про відзначення пам’ятних дат і ювілеїв у 2015 році". - C. 25.
  26. Розділ 2. Офіційні матеріали

  27. Бех І., Чорна К. Програма українського патріотичного виховання дітей та учнівської молоді. - C. 26-37.
  28. Савченко О. Компетентнісна спрямованість нових навчальних програм для початкової школи. - C. 38-43.
  29. Бібік Н. Аналіз суперечностей у запровадженні компетентнісного підходу в шкільній освіті. - C. 44-47.
  30. Хрущ В., Хрущ О. Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника – центр розвитку педагогічної освіти Прикарпаття. - C. 48-52.
  31. Руснак І. Лицарі духу і чину. - C. 53-54.
  32. Завгородня Т. Реалізація ідей Богдана Ступарика в діяльності кафедри педагогіки університету. - C. 55-58.
    • Науково-педагогічна співпраця з американськими колегами

  33. Презентація музичного мистецтва Українських Карпат у Сполучених Штатах Америки "Many mountains, many musics". - C. 59.
  34. Chervinskyi A. The role of private museums in preserving the cultural heritage of mountain regions Carpaty taking for example Roman Kumlyk’s museum of hutsul life, ethnography and musical instruments. - C. 64-66.
  35. Marusynets M. Preserving language and culture of ethnic minorities in Transcarpathia. - C. 67-69.
  36. Slyvka L. Stimulation and rehabilitation of the child by means of folk music. - C. 70-72.
  37. Розділ 3. Актуальні проблеми педагогіки

  38. Будник О. Професійна діяльність Бориса Грінченка: соціально-педагогічний контекст. - C. 73-76.
  39. Гаврилюк А. Розвиток модернізації класичних університетів Німеччини. - C. 77-79.
  40. Довбенко С. Духовність як запорука формування особистості. - C. 80-81.
  41. Жданова-Неділько О. Підготовка майбутнього керівника навчального закладу до конструктивної управлінської взаємодії. - C. 82-85.
  42. Журба К. Методологічні засади виховання смисложиттєвих цінностей у школярів основної і старшої школи. - C. 86-90.
  43. Іванюк Г. Історико-педагогічні студії розвитку сільської школи в Україні: соціокультурний концепт. - C. 91-95.
  44. Король О. Специфіка побудови інформатичного курсу в умовах диференційованого навчання студентів педагогічних спеціальностей. - C. 96-98.
  45. Kuevda Davil Luis Socrates. The "reflective competence" phenomenon in the interdisciplinary field do research. - C. 99-101.
  46. Матвеєва Н. Реалізація інклюзивної моделі освіти в Україні: проблеми і перспективи. - C. 102-104.
  47. Москаленко Ю. Виклики часу та розвиток ідеї власної самоцінності. - C. 105-106.
  48. Сойчук Р. Психологічне підґрунтя виховання національного самоствердження в учнівської молоді. - C. 107-110.
  49. Палькевич Ю. Інноваційні методи управління професійно-технічними навчальними закладами: економічний аспект. - C. 111-113.
  50. Геник Л. Середньоберезівська середня школа – центр виховної роботи з формування особистості учня у гірській місцевості. - C. 114-122.
  51. Терещук О., Лисюк Т. Тренінгові технології у підготовці майбутніх фахівців сфери туризму. - C. 123-127.
  52. Косило Х. Концепція трудового виховання у педагогічній спадщині Г.Врецьони та В.Сухомлинського. - C. 128-131.
  53. Федорова О. Формування аудитивних умінь в іноземних слухачів підготовчого відділення на матеріалі української пісенної творчості. - C. 132-134.
  54. Яворська С. Робота з лексемою у структурі висловлювання з позицій акмеологічного підходу. - C. 135-138.
  55. Розділ 4. Початкова освіта: реалії, проблеми, перспективи розвитку

  56. Коваль Л. Особливості моделювання сучасного уроку математики в початковій школі відповідно до проблем її реформування. - C. 139-143.
  57. Мартиненко С. Змістово-технологічне наповнення методичного портфоліо з педагогічної діагностики вчителя початкової школи. - C. 144-148.
  58. Височан З. Формування мовленнєвої особистості в умовах карпатського полікультурного середовища. - C. 149-151.
  59. Гоцуляк К. Вплив соціальних мереж на розвиток особистості молодшого школяра. - C. 152-154.
  60. Ілійчук Л. Формування навичок самоконтролю молодших школярів у навчальному процесі початкової школи. - C. 155-159.
  61. Копчук-Кашецька М. Співпраця школи і сім’ї в морально-духовному вихованні школярів гірського регіону. - C. 160-162.
  62. Копелюк С. Формування комунікативної компетентності учнів початкової школи на уроках літературного читання. - C. 163-165.
  63. Пилипів О. Християнські цінності як фактор соціалізації молодших школярів у сім’ї. - C. 166-168.
  64. Цюняк О. Особистість викладача у формуванні професійної культури майбутніх магістрів початкової освіти. - C. 169-171.
  65. Червінська І. Роль школи як сучасного соціокультурного центру у формуванні підростаючої особистості. - C. 172-176.
  66. Розділ 5. Інновації у підготовці педагогів до роботи в освітніх установах гірської місцевості

  67. Глазкова І. Мотиваційні бар’єри навчальної діяльності студентів: суть, типологія, стратегія запобігання. - C. 177-180.
  68. Гириловська І. Портфоліо як форма оцінювання професійної підготовки випускників професійно-технічних навчальних закладів. - C. 181-183.
  69. Горбач В. Самостійна робота студентів як основа самоорганізації та розвитку особистості. - C. 184-186.
  70. Жаровська А. Підготовка майбутнього вчителя початкових класів до роботи над засвоєнням народознавчої лексики. - C. 187-189.
  71. Княжева І. Особистісно-діяльнісний підхід у дослідженні методичної культури майбутніх викладачів педагогічних дисциплін. - C. 190-192.
  72. Луцан Н. Підготовка вчителів початкових класів до професійної мобільності в умовах гірського регіону. - C. 193-195.
  73. Марусинець М. Педагогічні умови та засоби формування професійної рефлексії майбутніх учителів початкових класів. - C. 196-198.
  74. Максимчук Г. Етнолінгводидактична підготовка майбутніх учителів початкової школи до навчання молодших школярів етнокультурознавчої лексики. - C. 199-203.
  75. Скворцова С. Підходи до формування методичної компетентності майбутніх учителів у галузі навчання математики. - C. 204-208.
  76. Скворцова С., Гаран М. Підготовка майбутніх учителів початкової школи до навчання учнів математики. - C. 209-214.
  77. Оліяр М. Закономірності та принципи процесу формування комунікативно-стратегічної компетентності майбутніх учителів початкових класів. - C. 215-219.
  78. Половенко Л. Управлінська компетентність – ключовий складник професійної компетентності майбутніх фахівців економічного профілю. - C. 220-223.
  79. Процишин Н. Підготовка викладацьких кадрів вищої кваліфікації для педагогічних інститутів України (60-і роки ХХ ст.). - C. 224-227.
  80. Хатунцева С. Самопізнання як фасилітатор самовдосконалення вчителя. - C. 228-233.
  81. Хімчук Л. Нетрадиційні методи подолання професійного вигорання та формування компетентності майбутніх учителів щодо їх застосування. - C. 234-237.
  82. Розділ 6. Здоров’язберігаючий компонент педагогічних досліджень

  83. Александрук Н. Формування практичних навичок та професійних умінь оториноларинголога в студентів медичного університету. - C. 238-240.
  84. Височан Л. Формування основ здорового способу життя в учнів молодших класів. - C. 241-243.
  85. Кічева-Кірова М. Освіта і підготовка фахівців для сучасного ринку праці. - C. 244-246.
  86. Халло О. Проблеми збереження фізичного здоров’я особистості в умовах гірського регіону. - C. 247-249.
  87. Czepczarz J. Niepełnosprawność jako problem interdyscyplinarny. - C. 250-254.
  88. Чорна М. Підготовка майбутніх менеджерів туризму до професійної діяльності на Прикарпатті. - C. 255-258.
  89. Розділ 7. Розвиток музичної освіти

  90. Барило С. Організація музично-слухацької діяльності на уроках музичного мистецтва в початковій школі. - C. 259-261.
  91. Качмар О. Теорія музики як основа та складова музично-теоретичної підготовки майбутнього спеціаліста. - C. 262-265.
  92. Матвєєва О. Підходи до визначення критеріїв ефективності системи педагогічної діагностики у вищій музично-педагогічній освіті. - C. 266-269.
  93. Никорак Н. Збірники музичних творів "Моя Гуцулія" Петра Терпелюка: навчально-методичний аспект. - C. 270-275.
  94. Чмелик І. Музеї Прикарпаття та їх роль у навчально-виховній та науковій діяльності студентської молоді. - C. 276-280.
  95. Розділ 8. Творчість педагогів, учителів, студентів

  96. Будник У. Перспективи розвитку ностальгічного туризму на Прикарпатті. - C. 281-283.
  97. Довбенко М. Чи знайшла Україна свого Черчілля?. - C. 284-285.
  98. Настишин В., Червінська І. Вплив засобів театрального мистецтва на формування у молодших школярів інтересу до навчання. - C. 286-289.
  99. Відомості про авторів. - C. 290-291.
  100. Відомості про членів редакційної колегії та редакційної ради науково-методичного журналу "Гірська школа Українських Карпат". - C. 292-293.
2015
№ 12-13
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського