Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж25936/2016/15<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Гірська школа Українських Карпат
: наук.-метод. журн..- Івано-Франківськ

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Сухомлинська О. Як дорослішають в Україні і світі: загальні тенденції і виклики. - C. 5-8.
  4. Міжнародна співпраця. Міжнародний українсько-литовський проект "Розвиток освіти і науки в умовах євроінтеграції" (м. Каунас, Литовська Республіка). - C. 9.
  5. Міжнародна співпраця. Презентація міжнародного українсько-польського проекту з обміну студентами "Культура, історія, традиції: у пошуках спільних цінностей" (м. Хелм, Польська Республіка). - C. 10.
  6. Міжнародний українсько-литовський проект "Розвиток освіти і науки в умовах євроінтеграції" (м. Каунас, Литовська Республіка). - C. 11-12.
  7. Презентація міжнародного українсько-польського проекту з обміну студентами "Культура, історія, традиції: у пошуках спільних цінностей" (м. Хелм, Польська Республіка) Polsko-Ukraińska rada wymiany młodzieży "Kultura, historia, tradycja: w poszukiwaniu wspólnych wartości". - C. 12.
  8. Міжнародний фестиваль гірських ремесел (м. Шамбері, Франція). - C. 13-14.
  9. Будник У. Перспективи розвитку туристичної індустрії в Українських Карпатах. - C. 15-18.
  10. Карабінович В., Прокопів Л. Особливості шлюбних та сімейних відносин гуцулів, етнічної групи Українських Карпат. - C. 19-23.
  11. Близнюк Т. Лінгвокраїнознавчий вектор навчання іноземної мови у підготовці майбутніх учителів початкової школи. - C. 24-27.
  12. Торчинська Т. Активізація пізнавальної діяльності молодших школярів у процесі вивчення лексики української мови. - C. 28-32.
  13. Загородня Л., Данильченко І. Етапи формування еколого-літературної компетентності в майбутніх вихователів у процесі ознайомлення з художніми творами природничого змісту. - C. 33-37.
  14. Довбенко С. Використання засобів невербальної комунікації у суб’єкт-суб’єктній взаємодії вчителя і учня. - C. 38-40.
  15. Калаур С. Характеристика структури готовності майбутніх фахівців соціальної сфери до розв’язання конфліктів. - C. 41-44.
  16. Коваль П. Концептуальні засади професійної підготовки студентів вищих навчальних закладів засобами мистецтва. - C. 45-48.
  17. Копчак Ю., Копчак Л., Никорак Я. Педагогічна мобільність у добу змін та трансформацій. - C. 49-53.
  18. Лісна-Міськів Н. Основні проекції дослідження феномену професійної підготовки майбутніх фахівців сестринської справи. - C. 54-57.
  19. Марусинець М. Технологізація процесу підготовки майбутніх менеджерів організацій і адміністрування до соціальної взаємодії. - C. 58-63.
  20. Матвеєва Н. Самореалізація педагога-початківця у школі: проблеми та перспективи. - C. 64-67.
  21. Наконечна Л. Фонетико-орфоепічна компетенція у контексті формування професійної майстерності майбутніх учителів початкової школи. - C. 68-71.
  22. Оліяр М. Стратегії і тактики педагогічної комунікації. - C. 72-76.
  23. Просенюк А. Полікультурна освіта у формуванні професійної самосвідомості майбутніх вихователів дітей дошкільного віку. - C. 77-79.
  24. Ткачук О. Ідеї Івана Огієнка в сучасній практиці підготовки вчителя гірської школи. - C. 80-83.
  25. Цюняк О. Професійна підготовка майбутніх педагогів у контексті етнокультурної парадигми. - C. 84-86.
  26. Білавич Г. Формування національно-мовної особистості як складник етнокультурного виховання в авторській школі "Тривіта" (Львів). - C. 87-91.
  27. Будник О. Ієрархія цінностей учнів гірської школи Українських Карпат. - C. 92-97.
  28. Ambrozy M. Poetic remembrance of Berďajev´s philosophy in the context ecophilosophy. - C. 98-101.
  29. Галущак І. Шляхи формування правової компетентності майбутніх економістів в умовах гірського регіону. - C. 102-105.
  30. Wyrostkiewicz M. Protection of nature from the perspective of the catholic faith and theology: the base of the catholic ecological education. - C. 106-112.
  31. Журба К. Діагностика осмисленості життя учнями основної і старшої школи у процесі виховання смисложиттєвих цінностей. - C. 113-118.
  32. Михайлишин Г., Кондур О., Червінська І. Якість освіти та сучасні особливості організації її моніторингу. - C. 119-123.
  33. Москаленко Ю. Філософія освіти в контексті глобалізаційних викликів сучасності. - C. 124-126.
  34. Русин Г. Формування виховного ідеалу засобами родинної етнопедагогіки: теоретичні аспекти. - C. 127-130.
  35. Вовк М. Творчість Тараса Шевченка в контексті становлення української музичної етнопедагогіки. - C. 131-135.
  36. Васиньова Н. Методика проведення періодизації розвитку теорії управління вищими навчальними закладами в Україні (остання чверть ХХ – початок ХХІ століття) . - C. 136-139.
  37. Гой Н., Вишневська О. Інноваційний підхід до управління дошкільним навчальним закладом. - C. 140-144.
  38. Гуменюк Н. Психолого-педагогічні проблеми інтеграції вищих технічних навчальних закладів України у європейський освітній простір. - C. 145-147.
  39. Дудка Т. Внесок науково-педагогічної еліти в українське національне відродження (20-ті рр. ХХ ст.) . - C. 148-152.
  40. Ляшкевич А. Рейтингова оцінка діяльності вищих морських навчальних закладів України. - C. 153-157.
  41. Савчук Б., Штих О. Риторична підготовка майбутніх учителів початкових класів для роботи з учнями гірського Карпатського регіону. - C. 158-165.
  42. Стамбульська Т. Культура мовлення в контексті загальної культури майбутніх фахівців з початкової освіти. - C. 163-165.
  43. Šrobár Š. Svetový étos – základ svetovej spoločnosti. - C. 166-170.
  44. Руснак І. Втілення ідей Григорія Ващенка в діяльності громадських молодіжних організацій західної української діаспори. - C. 171-175.
  45. Царик О. Культура писемного мовлення у школах Галичини міжвоєнного періоду ХХ ст. . - C. 176-179.
  46. Червінський А., Бойко І. Влив гірського середовища на освітньо-культурний та соціально-економічний розвиток жителів Українських Карпат. - C. 180-184.
  47. Липа І. Використання елементів театральної педагогіки у процесі розвитку музичних інтересів учнів початкових класів гірських шкіл. - C. 185-189.
  48. Лущинська О. Мультиплікації як один із засобів впливу на свідомість та поведінку молодших школярів. - C. 190-193.
  49. Никорак Н. Теоретичний аспект формування естетичної культури молодшого школяра в умовах гірської школи. - C. 194-197.
  50. Ростикус Н. Мовленнєво-комунікативна готовність дітей до навчання української (рідної) мови в початковій школі. - C. 198-202.
  51. Струк А. Лінгводидактична та народознавча складова підготовки майбутнього вчителя початкових класів в умовах гірської школи. - C. 203-206.
  52. Слабко В. Проектно-технологічна діяльність майбутнього вчителя технологій як складова його проектно-технологічної культури. - C. 207-243.
  53. Бондар Т. Складнокоординаційна структура професійних рухів музикантів та можливості їх удосконалення засобами аквафітнесу. - C. 211-214.
  54. Воробель А. Характеристика залізо-дефіцитної анемії серед студенток Прикарпатського національного університету та її профілактика. - C. 215-218.
  55. Зeмбa Б. Причини розповсюдження наркотиків через шкільну молодь. - C. 219-223.
  56. Лембрик І. Мотивація до навчання та професійного самовдосконалення при вивченні педіатрії на старших курсах. - C. 224-228.
  57. Мазур П., Леточа М. Фізична активність молоді в гірських школах на прикладі гімназії Масляніцкого повіту Польщі. - C. 229-232.
  58. Мосейчук Ю. Психолого-педагогічні підходи до сутності культури здоров’я. - C. 233-236.
  59. Кравченко І. Технологія змішаного навчання як інновація дистанційної освіти: переваги та ризики. - C. 237-240.
  60. Гой О. Охорона Українських Карпат: сучасні реалії законодавчого регулювання. - C. 241-243.
  61. Відомості про авторів. - C. 244-245.
  62. Відомості про членів редакційної колегії та редакційної ради науково-методичного журналу "Гірська школа Українських Карпат". - C. 246-249.
2016
№ 15
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського