Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж25936/2017/17<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Гірська школа Українських Карпат : наук.-метод. журн..- Івано-Франківськ- Титул.
- Зміст.
- Цепенда І. Регіональні проекти як ефективна форма поєднання науки і практики за умов глобалізації. - C. 5.
- Хрущ В. Проект "Гірська школа" – відповідь на виклики часу. - C. 6-10.
- Матеріали III Міжнародної науково-практичної конференції "Роль освіти у сталому розвитку гірського регіону" 20-22 вересня 2017 року м. Івано-Франківськ. - C. 13.
- Резолюція III Міжнародної науково-практичної конференції "Роль освіти у сталому розвитку гірського регіону". - C. 14-15.
- Міжнародний проект "Аппалачі / Карпати: сталий розвиток гірських регіонів" - в дії. - C. 16.
- Міжнародний французько-український проект "Фестиваль гірських промислів та ремесел – 2017". - C. 17.
- Журба К. Понятійний апарат виховання смисложиттєвих цінностей в учнів основної та старшої школи. - C. 18-22.
- Бей І. Підготовка майбутніх учителів іноземної мови до проектної діяльності в загальноосвітній школі першого ступеня. - C. 23-26.
- Василик М. Використання духовних цінностей Карпатського регіону в іншомовній підготовці майбутніх педагогів загальноосвітньої школи. - C. 27-30.
- Калічак Ю. Методичний аспект підготовки майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів. - C. 31-34.
- Лисенко О. Типологія професійно-ціннісних орієнтацій студентів вищих навчальних закладів у контексті фахової підготовки. - C. 35-40.
- Мелешко В. Проблеми розвитку гірської школи за умов реформування шкільної освіти. - C. 41-44.
- Струк А. Формування готовності студентів до професійно-педагогічної діяльності в початковій школі. - C. 45-48.
- Розман І. Психологія персонології як джерело та інструмент дослідження педагогічних персоналій. - C. 49-52.
- Фомін К. Педагогічні умови підготовки майбутніх учителів початкової школи гірського регіону до діалогічного навчання. - C. 53-57.
- Білавич Г. Література рідного краю в системі виховання духовних цінностей молодшого школяра. - C. 58-62.
- Ambrozy M. Priebežné vzťahy filozofie, umenia a kultúry v gymnáziách. - C. 63-68.
- Близнюк Т. Перспективи використання інформаційних та комунікаційних технологій у гірських школах Українських Карпат. - C. 69-72.
- Бай І. Розвиток творчих здібностей учнів початкових класів шкіл гірського регіону засобами народного декоративно-прикладного мистецтва. - C. 73-75.
- Власій О., Дудка О., Дрінь Б. Особливості організації елементів дистанційного навчання в сучасній школі. - C. 76-80.
- Гнатюк М. Українська народна іграшка як засіб художньо-естетичного, трудового й національного виховання. - C. 81-90.
- Гриців Т. Вікові особливості виховання ціннісного ставлення до батьківщини засобами народної педагогіки в молодших школярів. - C. 91-95.
- Ільчук Л. Виховання учнів гуцульської школи засобами дзвонарства. - C. 96-98.
- Макарук І. Міфологія Карпат як чинник духовного розвитку особистості. - C. 99-102.
- Оліяр М., Курпіта І. Проектна діяльність як чинник формування інтелектуально-творчих умінь молодших школярів. - C. 103-107.
- Паска Т. Вплив сучасного інформаційного середовища на формування особистості дітей трудових мігрантів гірських шкіл Прикарпаття. - C. 108-112.
- Алєксєєнко Т. Стратегія гейткіпінгу і технології її реалізації у соціально-педагогічній підтримці дитини і сім’ї. - C. 113-118.
- Медведєва І., Радзієвський В. Теоретичний аналіз проблеми фізичного виховання студентів медичних ВНЗ з урахуванням особливостей їх майбутньої професійної діяльності. - C. 119-122.
- Protsyshyn N., Ivanyshyn I. Nature reserve fund of Carpathian region – its problems and prospects of development. - C. 123-127.
- Хрущ О. Особливості розвитку психіки молодших школярів за умов гірського середовища. - C. 128-131.
- Багрій М. Костянтина Малицька як педагог, письменник і громадський діяч. - C. 132-135.
- Бровко О., Богданець-Білоскаленко Н. Культурний ландшафт художнього тексту як вияв етнічної ідентичності: технологія вивчення. - C. 136-149.
- Бриндіков Ю. Обґрунтування потреби цілеспрямованої реабілітаційної діяльності з військовослужбовцями, які були учасниками бойових дій. - C. 140-143.
- Вовк М. Науково-теоретичні аспекти української музичної етнопедагогіки. - C. 144-147.
- Дем’янчук О. Кадрове забезпечення навчального процесу першої державної гімназії Буковини (ХІХ ст.). - C. 148-153.
- Дівнич О. Вплив гірського середовища на розвиток комунікативних умінь майбутніх фахівців сфери обслуговування. - C. 154-156.
- Галущак І. Готовність майбутніх економістів до професійної діяльності за умов гірського регіону України. - C. 157-160.
- Качак Т. Сучасна українська література для дітей та юнацтва як зміст літературної освіти. - C. 161-165.
- Кондур О. Трансформації освітньо-наукових управлінських моделей у контексті інформаційної революції глобальної системи освіти. - C. 166-170.
- Тимчук Л. Соціокультурний потенціал андрагогічної діяльності: досвід Буковини кінця ХІХ – початку ХХ ст.. - C. 171-175.
- Тракалюк О. Обґрунтування організаційно-педагогічних умов розвитку фахової компетентності посадових осіб кадрових органів. - C. 176-180.
- Хайруддінов М. Про стан і тенденції підготовки педагогічних кадрів для закладів освіти з кримськотатарською мовою навчання. - C. 181-184.
- Червінська І. STEAM-освіта в школах гірських регіонів: проблеми рівного доступу та шляхи впровадження. - C. 185-190.
- Никорак Н. Метод проектів як засіб розвитку пізнавальних інтересів молодших школярів. - C. 191-198.
- Никорак Я. Науково-дослідницька компетентність майбутніх педагогів гуманітарного профілю: функціонально-змістовий аспект. - C. 199-204.
- Методичний репозиторій педагогічного досвіду вчителів початкових класів загальноосвітніх шкіл Карпатського регіону. Івано-Франківська область. Стефюк Оксана Ярославівна. - C. 205-215.
- Жданова І. Творчий проект "Міжнародна зелена школа". - C. 216-221.
- Відомості про авторів. - C. 222.
- Відомості про членів редакційної колегії та редакційної ради науково-методичного журналу "Гірська школа Українських Карпат". - C. 223-226.
| 2017 | | № 17
|
|
|
|