Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж25936/2018/19<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Гірська школа Українських Карпат : наук.-метод. журн..- Івано-Франківськ- Титул.
- Зміст.
- Blagun N. Educational technologies as a tool of enhancing the process quality of the personality development. - C. 05-08.
- Бандура Л. Сутність інноваційних технологій навчання у сучасній науковій літературі. - C. 09-12.
- Силадій І. Ресурси і стимули педагогічного дискурсу в сучасному українському суспільстві. - C. 13-17.
- Сірант Н. Дитина як суб’єкт естетичного виховання в контексті викликів сьогодення. - C. 18-22.
- Aftyka L. Charity of the catholic church in medieval Poland. - C. 23-25.
- Prokopiv L. Features of using methods and forms of the teaching organization in a small school (2nd half of 20th century) and their improvement in modern conditions. - C. 26-31.
- Chymak M. Socio-cultural measures of education development in the territory of Galicia and Naddnipryanshchyna (xviii - xix centuries). - C. 32-35.
- Хрущ О. Карпати та їх вплив на формування ментальності гуцулів. - C. 36-39.
- Семак О. Психосоматичні розлади ендокринної системи у дітей гірської місцевості. - C. 40-45.
- Дудка О., Джоголик О. Соціально-педагогічні умови інтеграції дітей з особливими освітніми потребами в сучасне інформаційне суспільство. - C. 46-50.
- Шевченко В. Включення дітей з особливими потребами в соціально-освітнє середовище. - C. 51-55.
- Kovalska L., Tkachenko T., Kovalska A. Methodological bases of mechanism of creation of image of national tourism product in globalization conditions. - C. 56-61.
- Федів В., Микитюк О., Олар О., Бірюкова Т. Вивчення фізики і математики в середній школі як передумова успішного опанування професії лікаря. - C. 62-65.
- Балакірєва В. Технологічний підхід у підготовці майбутніх учителів до організації трудового навчання молодших школярів. - C. 66-70.
- Галан О. Теоретичні аспекти готовності майбутніх соціальних працівників до професійної діяльності в умовах вищого закладу освіти. - C. 71-76.
- Ігнатенко Н., Мельниченко Л. Застосування методу STEM-проектів у процесі формування дослідницьких умінь майбутніх учителів початкової школи. - C. 77-82.
- Ненько Ю. Професійний розвиток учителя англійської мови: деякі практичні аспекти. - C. 83-87.
- Нестеренко М. Педагогічні умови підготовки майбутніх учителів до моделювання уроку в контексті варіативності початкової освіти. - C. 87-90.
- Paziura N. Forming important competences of English teachers in the process of their professional training. - C. 91-94.
- Пальшкова І. Формування професійної компетентності майбутніх учителів початкової школи в умовах сучасного закладу вищої школи. - C. 95-99.
- Романюк О. Структурно-функціональна модель розвитку педагогічної майстерності викладачів економічних дисциплін в умовах магістратури. - C. 100-104.
- Topcu I. Game situation as a means of forming communicative competences in students. - C. 105-108.
- Bilavych H., Pantyuk T., Savchuk B., Holovchak N. Formation of the language culture of junior pupils in a dialectical environment: theoretical and practical aspects. - C. 109-113.
- Богданець-Білоскаленко Н. Національно-культурний компонент змісту навчання літературного читання в школах національних меншин. - C. 114-117.
- Дудник Н. Виховання самостійності у дітей дошкільного віку. - C. 118-122.
- Качмар О., Крицак О. Попередження і вирішення конфліктів у молодшому шкільному віці. - C. 123-127.
- Свйонтик О. Зміст сучасних читанок у вихованні почуття відповідальності у молодших школярів. - C. 128-132.
- Відомості про авторів. - C. 133.
- Редакційна колегія наукового фахового видання з педагогічних наук "Гірська школа Українських Карпат". - C. 134-137.
- Запрошуємо до співпраці!. - C. 138.
- Політика відкритого доступу. - C. 143.
- Вимоги до статей у науковому фаховому виданні "Гірська школа Українських Карпат". - C. 144-145.
- Вихідні дані.
| 2018 | | № 19
|
|
|
|