Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж25967/2013/1<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Наукова скарбниця освіти Донеччини
: наук.-метод. журн..- Донецьк

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Освіта в часі і просторі

  4. Борисова С. В. Формування художньо-естетичної культури студентів на заняттях з вивчення народної творчості. - C. 6-9.
  5. Васюченко П. В., Чернюк А. М., Несторук Н. А. Повышение компетентности выпускника ВУЗа за счет развития системы технического творчества студентов. - C. 9-14.
  6. Рижкова М. С., Хасанова Л. Р. Педагогічні технології: історичний аспект. - C. 14-17.
  7. Котелевцева Н. П. Володіння комунікативними уміннями як запорука успішної діяльності майбутніх інженерів-педагогів. - C. 17-21.
  8. Недосєкова Н. С. Формування складників предметної компетентності майбутніх інженерів-педагогів харчового профілю, як основи їхньої професійної майстерності. - C. 21-23.
  9. Заіченко О. М. Експерементальна перевірка методики використання електронного навчального курсу під час виробничого навчання. - C. 24-27.
  10. Освіта третього тисячоліття

  11. Касярум С. О. Педагогічна компетентність викладачів вищих технічних закладів. - C. 28-31.
  12. Торба Ю. І. Інноваційна діяльність педагога – запорука підготовки висококваліфікованих фахівців. - C. 32-36.
  13. Татаринов С. Й., Несторук Н. А. Іноваційні розробки та тенденції розвитку інженерно-педагогічної освіти. - C. 36-38.
  14. Литвиненко О. В. Вимоги до змісту професійної діяльності інженера-педагога у сучасних умовах. - C. 38-42.
  15. Освітні технології

  16. Коломієць В. В., Владіміров Е. О. Методика учбового проектування з курсу "Теорія механізмів і машин" із застосуванням ПЕОМ. - C. 43-47.
  17. Посторонко А. І., Ворох А. О. Експериментальна перевірка методики використання електронного навчального курсу при вивченні загальної хімічної технології та її вплив на афектну сферу студентів. - C. 47-52.
  18. Богданова Н. Г. Експериментальна перевірка методики використання електронного навчального курсу при вивченні культурології та її вплив на когнітивну сферу студентів. - C. 53-57.
  19. Горохова Р. І., Васильчук Д. П. Автоматизація обробки результатів педагогічних експериментів. - C. 57-61.
  20. Булгакова І. В. Активізація навчання за допомогою електронного навчального курсу для інтерактивного комплексу з дисципліни "Интернет-технології”. - C. 62-65.
  21. Лєдєньова О. П. Педагогічні передумови запровадження комп’ютерного навчального курсу з органічної хімії при підготовці інженерів-педагогів. - C. 65-69.
  22. Цурак С. М. Методи мотивації студентів у вивченні дисципліни "Технологія виробництва в галузі (Енергетика)"для економічних спеціальностей. - C. 69-71.
  23. Задворна С. Г. Зміст та структура спецкурсу "Концептуальне моделювання навчальної інформації". - C. 72-77.
  24. Освітній менеджмент

  25. Волярська О. С. Формування управлінської компетентності керівників закладів освіти в умовах післядипломної підготовки. - C. 78-82.
  26. Макаренко А. Ю. Кадровий аспект проблеми формування ІКТ-компетентності викладачів ВНЗ. - C. 82-89.
  27. Психологія: теорія і практика

  28. Бабко Т. М. Психолого-педагогічні проблеми управління профільною школою в умовах мережевої взаємодії. - C. 89-93.
  29. Коваленко С. О. Ціннісні детермінанти активності педагога в ситуаціях прийняття рішення: значення та шляхи формування в умовах вищої школи. - C. 93-99.
  30. Перспективный досвід

  31. Лук’янова Ю. С. Сутність і структура готовності майбутнього інженера-педагога до використання здоров’язбережних технологій. - C. 100-104.
  32. Пантус Д. Є. Використання історичних відомостей під час викладання курсу хімії. - C. 104-107.
  33. Погорєлова Л. В. Застосування евристичних навчальних комп’ютерних програм. - C. 107-112.
  34. Гаєвий І. О., Шепель О. А. Рейтингова система оцінювання в умовах розвитку ключових компетентностей учнів профільної старшої школи (на прикладі уроків фізики). - C. 112-117.
  35. Кохан І. І. Естетичне виховання в процесі особистісного та професійного розвитку майбутнього фахівця. - C. 117-119.
  36. Освіта без кордонів

  37. Михайлишина Г. Ф., Кобылянський Б. Б. Современное физико-математическое образование в условиях перехода к Болонскому процессу. - C. 120-123.
  38. Ткаченко В. В. Підготовка вчителя фізичної культури у зарубіжних країнах. - C. 124-126.
  39. Інформація для авторів. - C. 127.
2013
№ 1 (14)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського