Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж25967/2014/1<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Наукова скарбниця освіти Донеччини
: наук.-метод. журн..- Донецьк

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Освіта в часі і просторі

  4. Лодатко Є. О., Лук’янова М. І. Освітні парадигми в історичному вимірі соціуму. - C. 6-10.
  5. Жаданова О. М. Розвиток ідей К. Д. Ушинського стосовно духовно-морального виховання у вітчизняній педагогічній думці (1857-1917 рр.): історико-педагогічний огляд. - C. 10-15.
  6. Мороз Ю. М. Історико-педагогічний аналіз підходів до оздоровлення дітей шкільного віку. - C. 16-22.
  7. Сорока-Скиба Г. И. Очерк о рукописных памятниках на примере нотолинейного певческого Ирмолоя квадратной линейной нотации конца ХVII – начала XVIII века под шифром 11RK922K. - C. 23-26.
  8. Освіта третього тисячоліття

  9. Дзундза А. І., Цапов В. О. Математичне навчання як засіб формування інтелектуальної сфери цифрового покоління. - C. 27-31.
  10. Чернишева Р. І. Триєдність хімічної освіти, виховання, культури в контексті моделі сталого розвитку. - C. 31-35.
  11. Кушнир Г. Л. Дисциплинарные метаморфозы категории "знание". - C. 35-39.
  12. Літвінова В. Ю. Проблема формування емоційно-почуттєвої сфери цифрового покоління сучасних учнів. - C. 39-43.
  13. Освітні технології

  14. Родигіна І. В. Компетентнісний підхід в освіті: синергетичний вимір. - C. 44-49.
  15. Будник О. Б. Підготовка майбутнього вчителя до змістово-функціонального моделювання соціально-педагогічної діяльності. - C. 49-56.
  16. Оліфіренко Л. В. Мовна естетика художнього твору: категорійні ознаки. - C. 56-61.
  17. Мамонова О. І. Роль мультимедійних технологій у контекстному навчанні іноземної мови майбутніх офіцерів-правоохоронців. - C. 61-64.
  18. Гурська О. В. Аналіз проблеми організаційних форм навчальної діяльності студентів. - C. 64-69.
  19. Освітній менеджмент

  20. Чернишов О. І. Методологічні засади розвитку регіональної системи післядипломної педагогічної освіти в нових соціокультурних умовах. - C. 70-74.
  21. Волобуєва Т. Б. Експертиза інноваційної діяльності як технологія дослідження. - C. 75-82.
  22. Данильченко С. В. Теоретичні та практико-зорієнтовані аспекти випереджаючої освіти в системі підготовки педагогів. - C. 82-86.
  23. Психологія: теорія і практика

  24. Макаренко С. І., Пуресіна Н. О. Психологічна готовність дітей 5-6 років до навчання у школі. - C. 87-91.
  25. Мироненко Л. Л. Психолого-педагогічні основи формування суспільствознавчих понять в учнів 9-10 класів Дисциплинарные метаморфозы категории "знание". - C. 92-95.
  26. Перспективний досвід

  27. Посторонко А. І. Активізація пізнавальної діяльності студентів при вивченні фахових дисциплін. - C. 96-99.
  28. Алфімов Д. В. Мотивація учнів до самовиховання лідерських якостей. - C. 99-104.
  29. Пустинникова І. М., Бердик О. О. Формування знань, умінь та навичок з фізики на уроках природознавства. - C. 104-107.
  30. Воротнікова І. Г. Громадянсько-патріотичне виховання студентів засобами іноземної мови. - C. 107-110.
  31. Корнєєва О. Л., Хартман О. Ю. Експериментальна робота в ДНЗ з проблеми взаємодії вихователів і батьків. - C. 110-114.
  32. Освіта без кордонів

  33. Бочарова О. А. Система роботи з обдарованими учнями в Фінляндії. - C. 115-119.
  34. Палкин В. А. Досуг современной семьи: от разобщенности к культуре единения. - C. 120-126.
  35. Інформація для авторів. - C. 127.
2014
№ 1 (18)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського