Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж28079:Психол./2017/1-2<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка.- Київ. Психологія Biuleten Kiivskogo natsionalnogo universitetu imeni Tarasa Shevchenka. Seriia “Psikhologiia- Титул.
- Зміст.
- Анцибор А. Використання типових рис як критеріального поля для виокремлення феномена соціально-психологічного аутсайдерства. - C. 9-12.
- Бончук Н. Особливості професійного самовизначення учнів ПТНЗ. - C. 12-18.
- Бочкарьова І., Зайчикова Т. Народна лялька як універсальний об'єкт у психотерапевтичній роботі з жінкою. - C. 19-21.
- Васьківська С., Шулик М. М'язовий затиск як форма первісного психологічного захисту. - C. 22-27.
- Володарська Н. Гендерні стереотипи змін життєвих перспектив та стратегій особистості в кризових ситуаціях. - C. 28-31.
- Голованова Т. Зв'язок між захопленням віртуальним простором та самореалізацією особистості юнака. - C. 32-35.
- Гомольска Л. Соціально-психологічні механізми впливу бренд-комунікацій на сприйняття споживача. - C. 35-40.
- Грибок А. Психолого-педагогічні чинники адаптації студентів до навчальної діяльності у вищому навчальному закладі. - C. 40-44.
- Данилюк І., Гресько В. Етнічна ідентичність як вияв соціалізованості особистості. - C. 44-46.
- Демченко О. Формування суб'єктності соціально обдарованої особистості в культурно-освітньому просторі як умова її соціалізації. - C. 47-50.
- Дячок О. Психологічні особливості сприйняття та переживання самотності підлітками. - C. 51-55.
- Емішянц О. Психологічні проблеми стилю життя особистості. - C. 55-58.
- Загородня А. Проблема підготовки економістів у науково-педагогічній теорії. - C. 58-61.
- Какуша Л. Психологічні особливості самовизначення україномовної та російськомовної молоді в етнічному просторі. - C. 61-65.
- Кіфа А. Соціально-психологічні особливості булінгу в позаформальних підліткових групах. - C. 66-69.
- Когут О. Психологічна культура особистості у кризовому суспільстві. - C. 69-74.
- Коломієць Т. Типологічні особливості емпатійної міжособистісної взаємодії в юнацькому віці. - C. 74-78.
- Кузнецова О., Иванова Я. Диагностика компонентов пассионарности: презентация методики. - C. 78-82.
- Курапов А., Іщенко О., Тєльчаров О. Вираження індивідуалізму – колективізму у вербальних образах. - C. 82-85.
- Литвинчук Л. Модель психологічної реабілітації наркозалежних осіб. - C. 86-89.
- Ловчинська Т., Ясинська К. Комунікативна толерантність та задоволеність міжособистісними стосунками у процесі гендерної соціалізації молодих жінок. - C. 90-92.
- Макарчук А. Особливості соціалізації комп'ютерних ігроманів. - C. 93-95.
- Мартинюк І. Методи діагностики готовності особистості до самоосвітньої діяльності. - C. 96-99.
- Моісєєнко К. Соціалізація особистості та розвиток особистісно-професійного потенціалу під час навчання у ВНЗ. - C. 99-102.
- Остапенко І. Дослідження комунікативних бар'єрів національної та громадянської самоідентифікації молоді. - C. 102-107.
- Погорільська Н., Прухніцька М. Особливості сприймання візуальної реклами через призму ціннісних орієнтацій українців та американців. - C. 108-112.
- Подшивалкіна В. Особистість чи індивідуальність: хто потрібен сучасному суспільству?. - C. 112-115.
- Прокопович Є., Пільгук Н. Психологічна характеристика мікросоціальних чинників інтернет-залежної поведінки підлітків. - C. 116-120.
- Сопова Д. Теоретичний аспект формування іміджу та соціалізації майбутніх педагогів дошкільних навчальних закладів. - C. 120-123.
- Ткач Б. Нейропсихологічний підхід до проблеми людської агресії в умовах сучасного суспільства. - C. 124-128.
- Токарева Н. Психологічні особливості соціалізації підлітків у соціокультурному контексті постмодернізму. - C. 128-133.
- Фетісова К. Емпірична модель дослідження історичного покоління через призму продуктів його фото- та кіномистецтва. - C. 133-136.
- Філоненко Л. Гуманістичне виховання в нових соціокультурних умовах. - C. 136-139.
- Фурманов И. Стратегии совладания с ревностью в романтических и супружеских отношениях. - C. 139-143.
- Чанчиков І. Релігійність як чинник соціально-психологічної адаптації. - C. 143-146.
- Чуйко О., Голотенко А. Соціальна підтримка в структурі с особистісних ресурсів внутрішньо переміщених осіб. - C. 146-150.
- Шальнєва П. Особливості самооцінки підлітків в умовах проживання в зоні АТО. - C. 150-153.
- Шамлян К. Про суб'єктно-діяльнісний підхід у дослідженні вольової організації особистості. - C. 153-157.
- Шамне А. Категорія психосоціального розвитку у сучасній психології. - C. 158-161.
- Шапран Т. Психологічна модель внутрішнього конфлікту особистості. - C. 161-164.
- Вихідні дані.
| 2017 | | Вип. 1-2 (6-7)
|
|
|
|