Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж28079:Психол./2017/1-2<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка
.- Київ. Психологія
Biuleten Kiivskogo natsionalnogo universitetu imeni Tarasa Shevchenka. Seriia “Psikhologiia

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Анцибор А. Використання типових рис як критеріального поля для виокремлення феномена соціально-психологічного аутсайдерства. - C. 9-12.
  4. Бончук Н. Особливості професійного самовизначення учнів ПТНЗ. - C. 12-18.
  5. Бочкарьова І., Зайчикова Т. Народна лялька як універсальний об'єкт у психотерапевтичній роботі з жінкою. - C. 19-21.
  6. Васьківська С., Шулик М. М'язовий затиск як форма первісного психологічного захисту. - C. 22-27.
  7. Володарська Н. Гендерні стереотипи змін життєвих перспектив та стратегій особистості в кризових ситуаціях. - C. 28-31.
  8. Голованова Т. Зв'язок між захопленням віртуальним простором та самореалізацією особистості юнака. - C. 32-35.
  9. Гомольска Л. Соціально-психологічні механізми впливу бренд-комунікацій на сприйняття споживача. - C. 35-40.
  10. Грибок А. Психолого-педагогічні чинники адаптації студентів до навчальної діяльності у вищому навчальному закладі. - C. 40-44.
  11. Данилюк І., Гресько В. Етнічна ідентичність як вияв соціалізованості особистості. - C. 44-46.
  12. Демченко О. Формування суб'єктності соціально обдарованої особистості в культурно-освітньому просторі як умова її соціалізації. - C. 47-50.
  13. Дячок О. Психологічні особливості сприйняття та переживання самотності підлітками. - C. 51-55.
  14. Емішянц О. Психологічні проблеми стилю життя особистості. - C. 55-58.
  15. Загородня А. Проблема підготовки економістів у науково-педагогічній теорії. - C. 58-61.
  16. Какуша Л. Психологічні особливості самовизначення україномовної та російськомовної молоді в етнічному просторі. - C. 61-65.
  17. Кіфа А. Соціально-психологічні особливості булінгу в позаформальних підліткових групах. - C. 66-69.
  18. Когут О. Психологічна культура особистості у кризовому суспільстві. - C. 69-74.
  19. Коломієць Т. Типологічні особливості емпатійної міжособистісної взаємодії в юнацькому віці. - C. 74-78.
  20. Кузнецова О., Иванова Я. Диагностика компонентов пассионарности: презентация методики. - C. 78-82.
  21. Курапов А., Іщенко О., Тєльчаров О. Вираження індивідуалізму – колективізму у вербальних образах. - C. 82-85.
  22. Литвинчук Л. Модель психологічної реабілітації наркозалежних осіб. - C. 86-89.
  23. Ловчинська Т., Ясинська К. Комунікативна толерантність та задоволеність міжособистісними стосунками у процесі гендерної соціалізації молодих жінок. - C. 90-92.
  24. Макарчук А. Особливості соціалізації комп'ютерних ігроманів. - C. 93-95.
  25. Мартинюк І. Методи діагностики готовності особистості до самоосвітньої діяльності. - C. 96-99.
  26. Моісєєнко К. Соціалізація особистості та розвиток особистісно-професійного потенціалу під час навчання у ВНЗ. - C. 99-102.
  27. Остапенко І. Дослідження комунікативних бар'єрів національної та громадянської самоідентифікації молоді. - C. 102-107.
  28. Погорільська Н., Прухніцька М. Особливості сприймання візуальної реклами через призму ціннісних орієнтацій українців та американців. - C. 108-112.
  29. Подшивалкіна В. Особистість чи індивідуальність: хто потрібен сучасному суспільству?. - C. 112-115.
  30. Прокопович Є., Пільгук Н. Психологічна характеристика мікросоціальних чинників інтернет-залежної поведінки підлітків. - C. 116-120.
  31. Сопова Д. Теоретичний аспект формування іміджу та соціалізації майбутніх педагогів дошкільних навчальних закладів. - C. 120-123.
  32. Ткач Б. Нейропсихологічний підхід до проблеми людської агресії в умовах сучасного суспільства. - C. 124-128.
  33. Токарева Н. Психологічні особливості соціалізації підлітків у соціокультурному контексті постмодернізму. - C. 128-133.
  34. Фетісова К. Емпірична модель дослідження історичного покоління через призму продуктів його фото- та кіномистецтва. - C. 133-136.
  35. Філоненко Л. Гуманістичне виховання в нових соціокультурних умовах. - C. 136-139.
  36. Фурманов И. Стратегии совладания с ревностью в романтических и супружеских отношениях. - C. 139-143.
  37. Чанчиков І. Релігійність як чинник соціально-психологічної адаптації. - C. 143-146.
  38. Чуйко О., Голотенко А. Соціальна підтримка в структурі с особистісних ресурсів внутрішньо переміщених осіб. - C. 146-150.
  39. Шальнєва П. Особливості самооцінки підлітків в умовах проживання в зоні АТО. - C. 150-153.
  40. Шамлян К. Про суб'єктно-діяльнісний підхід у дослідженні вольової організації особистості. - C. 153-157.
  41. Шамне А. Категорія психосоціального розвитку у сучасній психології. - C. 158-161.
  42. Шапран Т. Психологічна модель внутрішнього конфлікту особистості. - C. 161-164.
  43. Вихідні дані.
2017
Вип. 1-2 (6-7)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського