Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж28852:Ін.м./2012/20(1)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1


Вісник Львівського університету
.- Львів. Серія, Іноземні мови

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Астрахан Н. І. Герменевтична теорія Фрідріха Даніеля Ернста Шляєрмахера в контексті сучасних концепцій інтерпретації літературного твору. - C. 3-10.
  4. Бандровська О. Т. Технології замість гільотини: влада і людина в романі Олдоса Гакслі "Чудовий новий світ”. - C. 11-18.
  5. Бандровська О. Г. Образ жінки в системі куртуазного етикету провансальських трубадурів. - C. 19-27.
  6. Барчишина І. В. Тмезис як засіб емфатизації епітетних структур у поезії Максиміліана Волошина та Володимира Свідзінського. - C. 28-33.
  7. Бережанська Ю. В. Проза Густава Майрінка крізь призму наративних технік експресіонізму. - C. 34-40.
  8. Бєлявська-Слюсарєва М. Ю. Інтерпретація класичних образів у сучасній літературі на матеріалі творів Амелі Нотомб. - C. 41-45.
  9. Біла І. В. Мотив блудного сина у творах Галини Пагутяк. - C. 46-50.
  10. Бойніцька О. С. Літературна історія та діалог із традицією в англійському історіографічному романі межі ХХ–ХХІ ст.. - C. 51-55.
  11. Bondarenko L. Classical and romantic: order and chaos in Tom Stoppard’s "Arcadia”. - C. 56-60.
  12. Бурбан І. В. Теоретичні аспекти драми в науково-критичному дискурсі Лесі Українки ("Михаэль Крамер”. Последняя драма Гергарта Гауптмана). - C. 61-68.
  13. Варецька С. О. "Ґріммові слова” Ґюнтера Ґраса як Літературний Заповіт. - C. 69-74.
  14. Вусик Н. І. Осучаснення як принцип осмислення системи образів персонажів у "Книзі Царя Давида” Ш. Гайма. - C. 75-81.
  15. Гальчук О.В. Античний інтертекст української літератури: теоретичні аспекти. - C. 82-88.
  16. Георгієвська В. О. Історична доба у трагедії Крістофера Марло "Мальтійський Єврей”. - C. 89-93.
  17. Гонсалєс-Муніс С. Ю. Мотив двійництва у поезії Енн Секстон, Сильвії Плат, Едріенн Річ. - C. 94-101.
  18. Горлач М. В. Фрагментарність як головний спосіб творення форми та художніх образів роману Доріс Лессінг "Золотий записник”. - C. 102-109.
  19. Григоренко О. В. Перечитування класики: методика трансформації класичної поезії в романах Ельфріди Єлінек. - C. 110-114.
  20. Джугастрянська Ю. В. Поезія Павла Тичини в англійських перекладах: мислоздобутки і смисловтрати. - C. 115-121.
  21. Дробіт І. М. Дихотомія історії та літератури в історичному дискурсі. - C. 122-127.
  22. Дуброва О.В. Волт Вітмен та Богдан-Ігор Анонич: творчі паралелі. - C. 128-135.
  23. Зварич В. З. Образи світової літератури у творчій рецепції поетів-неокласиків (М. Зеров, М. Драй-Хмара, М. Рильський). - C. 136-144.
  24. Канчура Є. О. Нівелювання бінарних опозицій у фентезі доби постмодернізму (на прикладі романів Террі Претчетта). - C. 145-152.
  25. Кирилова Т. А. Літературний канон та жіноча незалежність (на матеріалі роману Моніки Марон "Animal Triste” (1996 р.). - C. 153-159.
  26. Кияшко С. В. Анiмалiстичнiсть як риса модерністської "Фентезi” Девіда Герберта Лоренса "Лис” ("The Fox”). - C. 160-165.
  27. Кіт О. І. Жанна Д’арк в українському літературознавстві, красному письменстві та перекладах. - C. 166-174.
  28. Колінько О. П. Проблема обраності митця в модерній новелі. - C. 175-182.
  29. Колтакова Н. Г. Трагічна помилка орфея в поезії Богдана-Ігоря Антонича: символізм крізь призму Моріса Бланшо. - C. 183-189.
  30. Кравець Я. І. Стильова поліфонійність новели Проспера Меріме "Взяття Редуту”. - C. 190-197.
  31. Криворучко С. К. Екзистенційна проблема вибору у романі Сімони Де Бовуар "Мандарини”. - C. 198-204.
  32. Кушнір І. Б. Cимвол землі у творенні національної картини світу (на прикладі франкомовної літератури). - C. 205-212.
  33. Кушнірова Т. В. Особливості хронотопу в романі Владіміра Набокова "Машенька”. - C. 213-218.
  34. Левченко Г. Д. Рецепція античних образів як проекція екзистенційного бунту в ліриці Лесі Українки. - C. 219-225.
  35. Литовська О. В. Давня аттична комедія та комедія Дель Арте: діалог у "Великому часі”. - C. 226-232.
  36. Ломакіна І. Н. Міфологема міста у романах Джеймса Джойса "Уліс” та Дона Деліло "Космополіс”. - C. 233-237.
  37. Любарець Н. О. Сучасна полікритика роману Вірджинії Вулф "Хвилі”. - C. 238- 244.
  38. Маєвська О. Т. Стратегії замовчування ідентичності в романі "Абель Санчес” Міґеля Де Унамуно. - C. 245-250.
  39. Мацевко-Бекерська Л. В. Комунікативний дискурс наративу у прозі Марка Леві: читацькі стратегії. - C. 251-259.
  40. Маценка С. П. Специфіка музично-семантичного аналізу в "інструментальній музиці Бетовена” Е. Т. А. Гофмана. - C. 260-270.
  41. Мельник Д. М. Самотність як вимір буття жіночих персонажів збірки "Синхронно” Інґеборґ Бахманн. - C. 271-278.
  42. Михайлюк Н. І. Вільям Сомерсет Моем – мізантроп чи мораліст?. - C. 279-285.
  43. Назаренко Н. І. Типологічні подібності в творах Сестер Бронте та українських письменниць другої половини ХІХ століття. - C. 286-292.
2012
Вип. 20(1)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського