Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж29137:С.ком./2013/1074/5<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна.- Харків. Серія, Соціальні комунікації- Титул.
- Зміст.
Медіакультура і проблеми соціальних комунікацій
- Балаклицький М. А. Медіатизація українського протестантизму доби книжкової культури. - C. 5-8.
- Василик Л. Є. Роль семінарів / тренінгів у розвитку журналістської освіти в Україні. - C. 9-13.
- Драчова О. П. Міжнародний фестиваль православного кіно та ЗМІ "Покров" у дискурсі крос-культурного діалогу. - C. 13-17.
- Жук О. О. Соціокомунікаційні моделі телевізійних текстів прямого ефіру. - C. 17-22.
- Савончак В. Я. Дослідження маніпуляції у мережевому суспільстві (на прикладі Інтернет-порталу РІСУ). - C. 22-26.
- Хмель О. С., Самойленко Ю. A. Маніпулювання державною та етнографічною символікою у парламентських виборах 2012 року. - C. 26-29.
Теорія та історія журналістики
- Балаклицький М. А., Зеленська Д. С. Стан сучасної харківської театральної фотографії. - C. 30-32.
- Варич М. В. Жанрово-стильові особливості звіту на сторінках сучасної періодики. - C. 32-35.
- Костюк В. В., Занога І. О. Засоби комічного в сатирично-гумористичному журналі "Перець" (радянський та пострадянський періоди). - C. 36-40.
- Рачинська О. А. Міжнародні принципи правового функціонування медіа: перспективи для України. - C. 40-43.
- Снурнікова Ю. М., Бобильова Т. М. Типи амплуа ведучих-провокаторів сучасних українських діалогових програм. - C. 44-46.
Прикладні соціально-комунікаційні технології
- Амірбеков Г. Д. Через інклюзивну освіту до толерантного суспільства: освітньо-комунікаційний аспект. - C. 47-51.
- Мірошниченко С. М. Суб’єкт і об’єкт реклами в ділових виданнях України. - C. 52-55.
- Хмель О. С., Зіма Н. С. Роль чуток у формуванні іміджу Наталії Королевської у передвиборчій кампанії 2012 року. - C. 55-58.
- Хавкіна Л. М. Репрезентації науки й науковців у рекламному дискурсі. - C. 59-62.
- Хмель О. С., Загребельна К. І. Рекламна кампанія Наталії Королевської як антиприклад створення політичного іміджу. - C. 62-65.
- Шапоренко В. В. Жанрова система української радіореклами: етапи розвитку. - C. 66-70.
Рецензії
- Бутиріна М. В. Медіум смислу: погляд комунікативіста на феномен медіакультури. - C. 71-73.
- Хавкіна Л. М. Етичні параметри рекламного світу. - C. 73-76.
The oretical and practical aspects of mass communications
- Balaklytskyi M. Mediatization of Ukrainian Protestantism in the Book Culture Epoch. - C. 77-80.
- Balaklytskyi M., Zelenska D. The condition of the modern Kharkiv theatre photography. - C. 81-83.
- Bondarenko T. The image of Gaia in "The Ecologist" magazine. - C. 83-87.
- Khmel O., Samoilenko Yu. Manipulating of the state and ethnographic symbols in parliamentary elections in 2012. - C. 87-90.
- Khmel O., Zagrebelna К. Natalia’s Korolevska advertising campaign as bad example of creating of the political image. - C. 90-93.
- Khmel O., Zima N. The role of rumors in shaping of the image of Natalia Korolevska during the election campaign in 2012. - C. 93-96.
- Snurnikova Yu., Bobylova T. The role of types of TV presenters-provokers in the modern Ukrainian dialogue programs. - C. 97-99.
- Yarokh A. Subject of cossack-kharakternyk in the Ukrainian information space. - C. 100-105.
| 2013 | Т. 1074 | Вип. 5
|
|
|
|