Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж29210:Акт.проб.упр./2013/24<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Вісник Національного технічного університету "ХПІ" : зб. наук. пр..- Харків. Серія, Актуальні проблеми управління та фінансово-господарської діяльності підприємства- Титул.
- Зміст.
- Базалєва О. С. Проблемні аспекти бюджетного відшкодування податку на додану вартість в Україні. - C. 3-8.
- Васильєв О. В. Транспорт і зв'язок як елементи інфраструктури виробничого середовища. - C. 8-19.
- Геворкян А. Ю. , Ковальова О. О. Особливості стратегії ЗЕД для підприємств машинобудівної галузі України. - C. 19-23.
- Гриненко О. М., Пічугіна Т. С. Маркетингова стратегія зовнішньоекономічної діяльності підприємства. - C. 23-28.
- Дорошенко А. А. Инструменты управления валютными рисками предприятий нефинансового сектора. - C. 28-36.
- Жарченко К. М., Пічугіна Т. С. Особливості формування політики просування підприємства ПАТ "Роганська картонна фабрика" на зовнішній ринок. - C. 36-40.
- Жовтяк Г. А. Регіональна асиметрія розвитку інфраструктури вантажного транспорту в Україні. - C. 40-48.
- Загребальна О. B. Порівняльний аналіз політики фінансування міжнародних компаній у сфері автомобільної промисловості. - C. 48-53.
- Зубкова А. Б. , Поволоцька О. В. Використання сучасних комунікаційних технологій в управлінні ланцюгами постачання. - C. 53-61.
- Кононенко Я. В. Концепції ефективності зовнішньої торгівлі. - C. 61-68.
- Крисенко А. В. , Іваницький В. Д. Корпоративна культура як основна конкурентна перевага підприємства. - C. 68-72.
- Лернер Ю. І., Панчішна О. О. Фактори, що характеризують ліквідність банківської системи. - C. 72-76.
- Микитенко В. Ю., Долінськая Р. Г. Оцінка ефективності маркетингу взаємовідносин на промисловому підприємстві. - C. 76-83.
- Мищенко В. А., Бондаренко Д. А. Моделирование механизмов построения системы материального стимулирования персонала малых и средних предприятий машиностроения. - C. 83-95.
- Мищенко В. А., Мартиненко О. Г. Формування маркетингової стратегії промислового підприємства на зовнішньому ринку на основі маркетингової моделі "4С". - C. 96-99.
- Мищенко В. А., Зіміна К. С. Вплив підвищення ефективності функціонування ланцюгів постачання на фінансові результати діяльності підприємства. - C. 99-114.
- П’ятак Т. В., Ігумнова В. O. Оцінка вартості товарного знаку (бренду) компанії. - C. 114-141.
- Рекун Г. П., Лещенко А. С. Дослідження взаємозв’язків розвитку ринків туристичних та пасажирських авіаційних послуг в Україні. - C. 121-129.
- Родченко В. Б. , Лемешко М. А. Особливості маркетингових комунікацій ринку туристичних послуг України. - C. 129-136.
- Руди М. О. Інтеграція інструментів SMM у маркетингову діяльність українських підприємств. - C. 136-142.
- Скворчевський О. Є., Золотарь Н. Ю. Економетричні дослідження залежності кількості науково-дослідних робіт від обсягів їх фінансування з різних джерел. - C. 142-149.
- Чекмасова І. А., Кнельц А. Ю. Вплив вступу України до СОТ на митне регулювання ЗЕД. - C. 149-154.
- Чумак О. В., Андрющенко І. С. Аналітична технологія управління витратами підприємств ресторанного господарства. - C. 154-163.
- Чайкова О. І., Запорізька Я. В. Визначення критеріїв оцінки доцільності вибору зарубіжного ринку. - C. 163-169.
- Щербань О. Д. Контролінг як інструмент ефективного управління підприємством. - C. 169-176.
| 2013 | | № 24 (997)
|
|
|
|