Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж29409:А:Менедж.підпр./2015/835<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Вісник Національного університету "Львівська політехніка".- Львів. Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку- Титул.
- Зміст.
- Кузьмін О. Є., Мельник О. Г., Адамів М. Є. Теоретико-прикладні аспекти бюджетування зовнішньоекономічної діяльності підприємств в умовах європейської інтеграції України. - C. 3-9.
- Горбаль Н. І., Окань Л. Ю., Романишин С. Б. Тенденції та перспективи розвитку брендингу в умовах євроінтеграційних процесів в Україні. - C. 10-17.
- Дорошкевич К. О., Пшик-Ковальська О. О., Вороновська М. М. Мотиваційні характеристики працівників підприємств в умовах інноваційної діяльності. - C. 18-23.
- Дідик А. М. Принципи забезпечення полівекторного розвитку підприємств. - C. 24-29.
- Drabik I. Logistics management in critical situations. - C. 30-36.
- Kuck J., Kaźmierczak D. Performance budgeting-rationality, transparency, effectiveness – a new method of public finance management. - C. 37-43.
- Коць І. І. Концептуальні засади визначення сутності толінгових операцій. - C. 44-55.
- Мельник О. Г., Денисюк О. В., Григор’єв О. Ю. Удосконалення мотивування працівників вітчизняних підприємств на засадах впровадження системи грейдів. - C. 56-62.
- Музиченко-Козловська О. В. Теоретико-методичні засади туристичного брендингу міста (на прикладі м. Львова). - C. 63-70.
- Мізюк Б. М., Ярова І. М. Характерні аспекти ситуаційного управління в торговельних організаціях. - C. 71-75.
- Михальчишин Н. Л. Ділова репутація підприємств як засіб забезпечення прибутковості на товарних ринках. - C. 76-81.
- Партин Г. О., Дідух О. В. Форми і види організування взаємовідносин підприємства з аутсорсинговою компанією. - C. 82-89.
- Рудковський О. В. Координування вигоди стейкхолдерів з метою забезпечення безпеки діяльності. - C. 90-96.
- Рябкова О. В. Концептуальна модель моніторингу економічних показників результативності підприємства. - C. 97-104.
- Чернова В. В. Особливості використання інтегрованих показників у вартісно-орієнтованій моделі менеджменту для підприємств кабельної галузі. - C. 105-111.
- Ясінська Ю. Р. Комплексна програма комунікацій підприємства із громадськістю як інструмент впливу на його ділову репутацію. - C. 112-122.
- Яремко І. Й. Показники та критерії в системі вартісно-орієнтованої концепції менеджменту. - C. 123-130.
- Беспалюк Х. М., Глянцева О. І. Особливості формування та оцінювання "лійки конверсії” веб-сайта та блогу. - C. 131-137.
- Данилович-Кропивницька М. Л. Становлення мережевої економіки в умовах глобалізації. - C. 138-145.
- Довбенко В. І. Проблеми формування ефективного конкурентного середовища у сфері інноваційної діяльності. - C. 146-156.
- Куцик П. О., Герега О. В. Базові засади формування потенціалу фінансово-економічної стійкості соціально-економічних систем. - C. 157-164.
- Мазур А. В. Визначення внеску НТПВ у формування прибутку від реалізації продукції підприємства. - C. 165-171.
- Мамчин М. М., Тицейко Г. І., Прокопенко І. В. Особливості роботи підприємств легкої промисловості з використанням давальницької сировини. - C. 172-178.
- Максимів Ю. В. Проблеми розкриття інформації у звітності суб’єктів господарювання у контексті сталого розвитку. - C. 179-184.
- Limański A. The significance and taxonomy of hazards in homeland security management. - C. 185-192.
- Петрович Й. М. Основні чинники підвищення конкурентоспроможності виробничого потенціалу промислових підприємств. - C. 193-197.
- Полянська А. С., Поплавська Ж. В. Детермінанти конкурентного розвитку вітчизняних підприємств. - C. 198-207.
- Сухоняк С. О. Розвиток аутсорсингу та його форм: український та зарубіжний аспекти. - C. 208-215.
- Терлецька В. О. Методи оцінювання кон’юнктури ринку автомобілебудівної продукції. - C. 216-224.
- Яремко І. Й., Пилипенко Л. М. Суттєвість афірмації фінансової звітності для її визнання інструментарієм у новій архітектоніці фінансової системи і фондових ринків. - C. 225-232.
- Косар Н. С., Кузьо Н. Є., Притула С. В. Інноваційні рішення у системі маркетингових комунікацій підприємства. - C. 233-240.
- Пирог О. В., Стельмах Х. П. Детермінація основних засобів підприємств в умовах інвестиційного розвитку. - C. 240-250.
- Скворцов Д. І. Оцінювання інноваційного розвитку машинобудівних підприємств за допомогою методології виробничих функцій. - C. 251-259.
- Гуменюк Ю. П. Маргіналізм в аспекті міжкультурного виміру міжнародної трудової міграції. - C. 260-267.
- Жежуха В. Й., Кухтяк К. В. Перспективні "нетрадиційні” ринкові ніші ЄС для експорту вітчизняної продукції. - C. 268-275.
- Іличок Б. І. Розвиток України у контексті загальносвітових підходів до вирішення проблеми глобального потепління. - C. 276-281.
- Кондрат І. Ю., Сокіл Ю. Р. Актуальні проблеми інтеграції фінансового ринку України у світовий ринок. - C. 281-289.
- Нікішин Є. В. Забезпечення продовольчої безпеки за допомогою створення центрів розвитку регіону. - C. 290-297.
- Поченчук Г. М. Особливості сучасних інституціональних перетворень економіки України. - C. 298-304.
- Сенів Л. А. Пріоритети державної політики регулювання доходів населення. - C. 305-310.
- Скорик Г. І., Барінов В. В. Теорія і практика трансформаційних процесів економіки України в умовах сучасних викликів. - C. 311-319.
- Бублик М. І. Механізм державного управління "зеленою” національною економікою. - C. 320-327.
| 2015 | | № 835
|
|
|
|