Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж29709/2008/1<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Поліграфія і видавнича справа : наук.-техн. зб..- Львів- Титул.
- Зміст.
Авторське бачення наукової книги та її довидавнича підготовка
- Алєксєєнко І. Р. Наукова книга України: проблеми та шляхи їх вирішення. - C. 3-6.
- Яцків Я. С., Вакаренко О. Г. Характерні риси сучасного книговидання Національної академії наук України. - C. 6-9.
- Зелінська Н. В. Наукова книга в сучасному світі: тест на виживання. - C. 9-17.
- Данилець Ю. С., Водолазський Р. О., Сікора С. Р., Коваль С. Р. Якість наукововї книги очима автора/читача. - C. 17-22.
- Осадча О. В. Доля української книги від її народження до сьогодення. - C. 22-27.
Видання книги: редагування, видавничі технології
- Грузін Д. В. Новітні комп’ютерні технології та нові видавничі проекти. - C. 27-29.
- Богданьок Я. В. Досвід опрацювання енциклопедичного видання на прикладі "Енциклопедії історії України". - C. 29-35.
- Лисенко І. М. Особливості словника регіональних енциклопедій. З досвіду укладання "Валківської енциклопедії". - C. 35-37.
- Івасенко Л. О. Сучасна монографія з гуманітарних наук: редакторський погляд на авторський текст. - C. 37-43.
- Моцяк О. М. Роль редактора й автора у "самопросуванні" наукової книги (підготовчий та редакційно-видавничий етапи). - C. 43-49.
Просування книги на ринку, проблеми книгорозповсюдження
- Воскобойнікова-Гузєва О. В. Бібліотекознавча стратегія формування фонду наукових видань Національної бібліотеки. - C. 49-55.
- Шульга І. О. Електронні наукові журнали відкритого доступу в сучасній системі наукової комунікації. - C. 55-60.
- Піскозуб Л. Й. Журнал "Научная книга": моделюючи український діалог. - C. 60-68.
- Палій Д. О. Апостольська місія наукової книги в Україні (з практики Музею книги і друкарства України). - C. 68-73.
Книга і книжковий бізнес: соціокультурний та ринковий аспекти
- Маркова В. А. Книга в контексті соціально-комунікативного підходу: здобутки та перспективи. - C. 73-80.
- Антоник О. В., Жмовка Н. В. Пропаганда книги і читання серед учнів як суспільний пріоритет: книгознавчо-педагогічний контекст. - C. 80-90.
- Зубко Н. Н. Конкурентоспроможність книги як товару. - C. 90-97.
- Танчин Л. М. Особливості PR-діяльності у процесі популяризації книги та просуванні її на ринок. - C. 97-102.
- Судин А. Ю. Неоплачувані прийоми реклами у книжковій справі. - C. 102-108.
- Солоненко В. К. Книжные конкурсы как инструмент стимулирования качества издательской продукции. - C. 108-111.
- Микитин Т. І. Участь у книжкових виставково-ярмаркових заходах: організаційно-підготовчий та технічний аспекти. - C. 111-115.
- Скорина А. С. Маркетингові дослідження сучасного українського книгобізнесу. - C. 115-120.
- Борисенко О. М. Фірмовий стиль друкованих видань як художнє конструювання і творча діяльність (на прикладі книжкової галузі початку ХХ ст. у Галичині). - C. 120-124.
- Штангрет А. М., Дурняк Б. В., Мельников О. В. Сучасний стан зовнішньої торгівлі України папером (картоном) та друкованою продукцією. - C. 124-129.
- Босак О., Красівський О. Родина Шептицьких. - C. 129-137.
| 2008 | | № 1 (47)
|
|
|
|