Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж43975/2020/7/2<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Economics, entrepreneurship, management
.- Lviv

  1. Title.
  2. Contents.
  3. Kuzmin O., Stanasiuk N., Maiti S. Relationship between Conflict management strategies and economic growth of organisation. - C. 1-15.
  4. Hyk V. Cluster as an object of research in the institutional economy and accounting: square plates. - C. 16-21.
  5. Davydiuk T., Syrtseva S., Endres V., Nadraga V. Methodological aspects of accounting of warranty provision in accordance with international financial reporting standards. - C. 22-32.
  6. Shvets V. Accounting book of the Lviv Mint (1656 – 1657) as a source of accounting and analytical experience in managing business entities in emergencies. - C. 33-45.
  7. Alieksieiev I., Mazur A., Moroz A. Methodology of prospective and current research in finance. - C. 46-60.
  8. Balan A., Kachanova N., Topalova E. Accounting and control features of the using of spare parts (pneumatic tires, rechargeable batteries) on motor transport enterprises. - C. 61-77.
  9. Lemishovska O. Intangible values in the accounting theoretical and applied sphere of the Eastern Galicia of the second half of XIX - the beginning of XX century: historical discourse. - C. 78-90.
  10. Vysochan O., Ivasiuk T. Accounting and analytical support of fundraising operations in organizations of non-profit sector of the economy. - C. 91-101.
  11. Legenchuk S., Iskorostenska S. Development of accounting for intangible assets based on the theory of intellectual capital. - C. 102-111.
  12. Chlipała P. Methodology of marketing vs methodology of social and economic research. - C. 112-118.
2020
Vol. 7
Num. 2
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського