Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж60831/2014/40<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Українське музикознавство
: наук.-метод. зб..- Київ

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Від редакційної колегії. - C. 3.
  4. Розділ перший. Сучасні тенденції музично-театрального мистецтва

  5. Сакало О. "Мадам Батерфлай" Джакомо Пуччіні: жанрова генеза та ідейно-смислові акценти. - C. 4-24.
  6. Моцар О. Опера Святослава Луньова "Москва-Петушки": інтерпретація літературного першоджерела. - C. 25-34.
  7. Горбаль В. Оркестрові капели Дрезденської та Берлінської опер у першій половині XVIII століття. - C. 35-48.
  8. Виставкіна О. Північнонімецький зингшпіль: динаміка розвитку жанру (1752-1780-ті роки). - C. 49-62.
  9. Єфіменко А. Ілюзія казки та утопія свободи у режисерських інтерпретаціях "Фіделіо" Людвіга ван Бетховена та "Русалки" Антоніна Дворжака (про прем’єри Баварської державної опери 2011 року). - C. 63-87.
  10. Розділ другий. Аспекти виконавської майстерності

  11. Миронова Н. Система "композитор-виконавець" у контексті проблеми художньої комунікації. - C. 88-100.
  12. Ракочі В. Соло як чинник зміни оркестрової концепції. - C. 101-119.
  13. Ляхович А. Соціальні конвенції сучасного академічного виконавства. - C. 120-133.
  14. Зав’ялова О. Людвіг ван Бетховен і віолончелісти його оточення. - C. 134-146.
  15. Гданський С. Жанрово-стильові витоки імпровізаційного інструменталізму ("індивідуальне" у кларнетному виконавстві). - C. 147-160.
  16. Яницький Т. Транскрипція як чинник творчої комунікативності бандуриста (на прикладі творів Антоніо Вівальді, Йоганна Себастіана Баха, Сезара Франка). - C. 161-176.
  17. Мимрик М. Темброво-виражальні засоби як здобуток виконавського мистецтва гри на саксофоні в другій половині ХХ ст.: технологічний аспект. - C. 177-191.
  18. Чемерис Ю. Квартет імені Миколи Лисенка: становлення колективу (за спогадами Анатолія Баженова). - C. 192-205.
  19. Денисенко Я. Синтез виконавських практик у традиціях київської гобойної школи. - C. 206-222.
  20. Коробка Т. Діяльність академічного хору імені Платона Майбороди Національної радіокомпанії України з початку 1930-х до 1945 року. - C. 223-245.
  21. Сулім Р. Драматургічний розвиток казкових образів у фортепіанному альбомі Жанни Колодуб "Снігова королева". - C. 246-262.
  22. Вимоги до статей. - C. 263.
2014
Вип. 40
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського