Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж67348/2017/173<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Збірник наукових праць Українського державного університету залізничного транспорту.- Харків- Титул.
- Зміст.
- Запара Я. В., Майоров І. В., Петрів О. В. Оптимізація побудови графіка обігу швидкісних пасажирських поїздів у залізничних вузлах. - C. 5-12.
- Запара Я. В., Оленюк В. А., Тимошенко І. О. Технічні специфікації з інтероперабельності та їх упровадження у швидкісному русі на залізницях України. - C. 12-20.
- Равлюк В. Г., Ткаченко М. А., Уманець А. С., Соколова Р. О., Калинина І. В. Особливості виділення діагностичних ознак технічного стану редуктора пасажирського вагона. - C. 20-28.
- Куценко М. Ю., Шаповал Г. В., Івашкіна А. М., Шкарбуль Я. А., Лисенко Е. Н. Визначення структури будівельних робіт з реконструкції роздільних пунктів при введенні швидкісного руху. - C. 29-35.
- Петухов В. М., Кладько Н. С., Регент І. В. Огляд сучасних вбудованих засобів контролю буксових вузлів пасажирських вагонів для швидкісного руху. - C. 35-42.
- Огар О. М., Кужавський М. С., Кузнецов Є. М., Наумов М. В. Визначення раціонального місця розташування пасажирської станції для обслуговування високошвидкісних поїздів у крупному залізничному вузлі. - C. 42-50.
- Дацун М. И., Риндич С. М. Визначення напрямків удосконалення системи утримання локомотивів. - C. 51-55.
- Борзилов І. Д., Равлюк Н. Г., Князьков Н. С. Методика визначення граничних значень параметрів технічного стану вузлів вагонів швидкісного руху. - C. 56-62.
- Шульдінер Ю. В., Зінчук Р. О., Гейнріхсон Н. Ю. Удосконалення організації приміських залізничних перевезень за рахунок зміни кількості пасажирських секцій. - C. 63-69.
- Дацун Ю. М., Беженар Є. В. Дослідження показника відповідності локомотиворемонтного виробництва. - C. 70-74.
- Ковальов А. О., Гулєв О. В. Визначення раціональної кількості швидкісних пасажирських поїздів на залізничній лінії. - C. 75-80.
- Крашенінін О. С., Сулежко Д. Е. Забезпечення ремонтної потужності локомотивних депо в період коливань програми ремонту. - C. 80-87.
- Лобяк О. В., Орел Є. Ф., Сандул В. А. Моделювання роботи прогонових будов при реконструкції автодорожнього шляхопроводу. - C. 88-95.
- Кулешов В. В., Шаповал Г. В., Кулешов А. В., Громов С. О., Лисенко Є. М. Удосконалення систем супутникової навігації при розвитку пасажирського комплексу в умовах швидкісних перевезень. - C. 96-106.
- Саркісян К. М., Устенко О. В. Aналіз методів та експертна оцінка оперативного контролю технічного стану колісних пар рухомого складу. - C. 107-114.
- Прохорченко А. В., Маловічко В. В., Декарчук О. М., Красноштан О. М., Казмірчук Н. В. Cучасні напрями автоматизації диспетчеризації руху поїздів на залізницях світу та перспективи їх упровадження в україні. - C. 114-124.
- Константінов Д. В., Невидюк І. Ю., Островерх Р. Н. Формування раціональних маршрутів прямування поїздів на залізницях україни. - C. 124-131.
- Устенко О. В., Вовк Е. М., Ляшенко С. В., Письменний Д. Ю. Дослідження аеродинамічних властивостей струмоприймача при високошвидкісному русі. - C. 131-136.
- Малахова О. А., Уманець А. М., Яблонський П. М. Диспетчерське керування рухом при диференціації насиченості поїздів на дільниці. - C. 137-143.
- Пархоменко Л. А., Серпокрилов В. Ю., Коваленко Д. М. Аналіз динаміки пасажиропотоків по україні в умовах швидкісних перевезень. - C. 143-148.
- Сіконенко Г. М., Шарий О. Л. Визначення часу відправлення пасажирських поїздів з використанням теорії розкладів. - C. 148-154.
- Долгополов П. В., Черепков О. С., Карпов Р. М. Оптимізація управління пропускною спроможністю залізничної мережі в умовах швидкісних пасажирських перевезень. - C. 155-161.
- Калашнікова Т. Ю., Андрєєв В. В., Харченко О. В. Підвищення якості функціонування узшк в умовах високошвидкісного руху. - C. 161-167.
- Пасько О. В., Тананян Р. Є. Розробка методів і засобів підвищення ефективності застосування рекуперативного гальмування на залізницях постійного струму. - C. 167-175.
- Шандер О. Е., Леміш А. М. Удосконалення процесу організації швидкісних пасажирських перевезень в умовах пересадок. - C. 176-183.
- Головко Т. В., Шут С. А. Удосконалення технології обробки пасажирських поїздів в умовах функціонування швидкісного руху. - C. 183-189.
- Шумик Д. В., Романова М. В. Збільшення швидкості руху поїздів інтерсіті(+) за рахунок зменшення кількості обмежень. - C. 190-199.
- Харламов П. О., Федоров А. В., Харламова О. М., Дзюба О. А. Перспектива розроблення системи електричної тяги постійного струму підвищеної напруги. - C. 199-204.
- Рибальченко Л. І., Нерівня О. В. Обґрунтування вибору оптимального варіанта організації швидкісного руху. - C. 205-209.
- Костенников А. М., Баулина А. С., Богомазова А. Е., Никишин Д. В., Панкратов М. В. Перспективи підвищення ефективності функціонування залізничної пасажирської галузі швидкісних перевезень. - C. 209-216.
| 2017 | | Вип. 173
|
|
|
|