Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж68774:Пед.Псих./2012/20/18<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Вісник Дніпропетровського університету : наук. журн..- Дніпропетровськ. Серія, Педагогіка і психологія- Титул.
- Зміст.
- Аршава І. Ф., Носенко Д. В. Суб’єктивне благополуччя і його індивідуально-психологічні та особистісні кореляти. - C. 3-9.
- Амінєва Я. Р. Емоційна стійкість особистості як одна з детермінант ефективного подолання складних життєвих ситуацій. - C. 10-14.
- Байєр О. О., Знанецька О. М. Методичні проблеми викладанняпсихології англійською мовою у вищій школі. - C. 15-21.
- Батраченко І. Г., Полякова Н.О., Хмелик В.І. Корекція та розвиток життєвої антиципації у психологічному консультуванні. - C. 22-28.
- Бездітко А. В. Психологічні особливості рольової структури управлінської команди в організації. - C. 29-34.
- Бондаревська І. О., Бондаревська М. О. Соціально-організаційнічинники ефективності управлінської діяльності жінок. - C. 35-42.
- Волинець С. Л., Самошкіна Л. М. Зв’язок мотивів афіліації,досягнення і влади в мотивації релігійної діяльності. - C. 43-49.
- Волков Д. С., Сердюк С.М. Вплив креативності на суб’єктивне ставлення особистості до об’єктів природи (віковий аспект). - C. 50-56.
- Гордієнко Д. О., Коваленко В. В. Вплив анімаційних фільмівна рівень тривожності дітей молодшого шкільного віку. - C. 57-64.
- Грисенко Н. В., Смолярова К. В. Характер зв’язкуперфекціонізму та особистісної зрілості в юнацькому віці. - C. 65-73.
- Дмитренко О. Ю. Індивідуально-психологічні особливості переживання самотності серед молоді. - C. 74-79.
- Дубич C. Я. Психологическое здоровье у педагогов вузов с разной устойчивостью к стрессу. - C. 80-83.
- Жук Н. Ю. Комунікативний метод навчання як засіб запобіганнямовної тривожності. - C. 84-88.
- Кутєпова-Бредун В. Ю. Детермінанти психологічного благополуччя музикантів-професіоналів. - C. 89-94.
- Кутовий К. П. Результати перевірки прогностичної валідності комп’ютерної моделі імпліцитної діагностики емоційної стійкості юдини за особистісними характеристиками. - C. 95-101.
- Мірошник З. М. Особливості взаємодії комунікативної спрямованості вчителя з його рольовим репертуаром. - C. 102-107.
- Мозгова Т. Ю. Концептуальна модель елітарних домагань особистості та шляхи їх формалізації. - C. 108-115.
- Носенко Е.Л. Емоційний інтелект як форма прояву важливої складової особистісного потенціалу – рефлексивної свідомості. - C. 116-122.
- Опихайло О. Б. Позитивні стилі гумору як показник оптимального функціонування особистості. - C. 123-128.
- Петренко Т. М. Діагностичний потенціал невербальних засобів спілкування у дослідженні "позитивних цінностей" та темних рис особистості. - C. 129-134.
- Пушков О. О. До питань систематизації та дифференціації категорій, пов’язаних з феноменом відповідальності. - C. 135-139.
- Труляєв Р. О. Позитивні цінності педагога як фактор його професійної ефективності (досвід використання наукових здобутків позитивної психології). - C. 140-150.
- Філіпчева Г. О., Проніна К. Ю. Методологічні проблеми дослідження екзистенціального вибору людини. - C. 151-156.
- Шестопалова К. М. Психокорекційний підхід у роботі з подієвістю як критерієм життєвої компетентності та ресурсом антиципування. - C. 157-163.
| 2012 | Т. 20 | вип. 18 (9/1)
|
|
|
|