Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж68774:Соціал.ком./2013/21/13<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Вісник Дніпропетровського університету
: наук. журн..- Дніпропетровськ. Серія, Соціальні комунікації
Visnyl Dnipropetrovskogo Universytetu. Socialni Comunikatsiyi

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Демченко В. Д. Еволюція екранного образу тележурналіста: від "людини без властивостей" до особи-бренду. - C. 3-7.
  4. Блинова Н. М., Гартована К. В. Архітектонічні особливості наукових електронних видань. - C. 7-13.
  5. Бутиріна М. В. До питання застосування архетипів у комунікаційній практиці. - C. 13-17.
  6. Бучарська І. С., Венгеляускайте Х. О. "Forbes" та "forbes woman": національні стратегії редакційної концепції. - C. 17-21.
  7. Губа Л. А., Коваленко В. Т. Композиционные особенности информационно-новостных порталов. - C. 21-27.
  8. Гудошник О. В., Безпала Е. О. Кінорецензія у спеціалізованих ЗМК США: функціональні зміни жанру. - C. 27-31.
  9. Гусева Е. А. Русский очерк в системе модернизма. - C. 31-36.
  10. Дашко Н. С. Жанрова своєрідність твору "Листя землі" В. Дрозда. - C. 36-42.
  11. Демченко С. В. Телебачення як чинник встановлення суспільного "порядку денного". - C. 42-47.
  12. Дудченко Л. М. Друковані корпоративні газети Сумщини: сутність та соціокомунікативна функція. - C. 47-51.
  13. Жарко С. Ю. Словотвірні особливості індивідуально-авторських номінацій у творах О. Гончара. - C. 51-55.
  14. Іванова Н. І. Комунікативний потенціал концепту "донкіхотство" в кіноповісті О. Довженка "Мічурін". - C. 55-60.
  15. Кирилова О. В. "The guardian": від другорядної манчестерської газети до одного з найбільш цитованого медіа світу. - C. 60-67.
  16. Кит І. Г. Концептуальні моделі образу автора громадсько-політичного ток-шоу (на прикладі програм Л. Кінга та С. Шустера). - C. 67-71.
  17. Ковальова Т. В. Трансформація жанрових форм українського журнального подорожнього нарису 1925 – початку 1930-х років. - C. 72-76.
  18. Ковтонюк О. В. Національні особливості бразильських ЗМІ. - C. 76-80.
  19. Лобойко Т. В. Маніпулятивні аспекти психологічного впливу соціальної реклами. - C. 80-85.
  20. Лященко А. В. Міф як інструмент рекламної комунікації. - C. 85-89.
  21. Мироненко В. В. Парадигмальні ознаки організаційних комунікацій. - C. 89-94.
  22. Михайлова А. А., Мілохіна А. О. Інтернет-видання для вчителiв української мови. - C. 94-100.
  23. Подмогильная Н. В. Поэтическое речетворчество как фактор коммуникации. - C. 100-106.
  24. Сипченко І. В. Газети політвідділів МТС у системі галузевої преси Сумщини. - C. 106-110.
  25. Сухенко І. М. Self-actualization of personality within contemporary information society: the European qualifications framework. - C. 110-115.
  26. Сухенко І. М., Тарнавська І. О. Функціональні аспекти взаємодії соціальних медіа і державного уряду: до проблеми імплементації WEB 2.0. - C. 115-120.
  27. Відомості про авторів. - C. 121-122.
2013
Т. 21
Вип. 13 (12)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського