Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж68849:Пед./2014/20<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка
.- Кам'янець-Подільський. Серія, Педагогічна
Zbirnik naukovih prac’ Kam'ianec’-Podil’s’kogo nacional’nogo universitetu imeni Ivana Ogitnka. Seria pedagogicna

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Передмова. - C. 5.
  4. Розділ 1. Дидактична модель управління якістю компетентнісного становлення майбутнього учителя фізико-технологічного профілю

  5. Атаманчук П. С. Методологія як найвищий пріоритет у фаховому становленні майбутнього вчителя фізики. - C. 7-10.
  6. Головко М. В. До проблеми методології наукового школознавства дидактики фізики: домінанти науково-освітньої школи П. С. Атаманчука. - C. 11-13.
  7. Десненко М. А., Десненко С. И. Автоматизированный контроль знаний и умений студентов как условие подготовки к интернет-тестированию. - C. 14-16.
  8. Єчкало Ю. В. Методичні основи створення навчально-методичного комплексу нового типу з фізики для студентів вищих навчальних закладів. - C. 16-18.
  9. Каленик М. В. Організація роботи в малих групах при виконанні міні-проектів з фізики. - C. 19-21.
  10. Касперський А. В., Кучменко О. М. Формування фахової компетентності майбутніх учителів технологій в процесі вивчення хімії. - C. 21-23.
  11. Килимник С. М. Організаційно-педагогічні умови професійно-орієнтованої діяльності студентів з фізики в технологічних коледжах. - C. 23-26.
  12. Кубанов Р. А. Управління системою якості професійної підготовки майбутніх фахівців у вищому навчальному закладі. - C. 27-31.
  13. Кузьменко О. С. Вивчення симетрії слабких взаємодій у процесі вивчення фізики студентами вищих навчальних закладів. - C. 31-34.
  14. Кух А. М. Модель технології адаптивного навчання фізики. - C. 34-36.
  15. Ляшенко О. І. Компетентність як об’єкт оцінювання навчальних досягнень учнів. - C. 36-39.
  16. Мельник О. В. Захист населення в надзвичайних ситуаціях. - C. 39-42.
  17. Мерзликін О. В. Дослідницькі компетентності з фізики старшокласників: структура, рівні, критерії сформованості. - C. 42-46.
  18. Панченко Т. В. Зміст предметної компeтeнтностi з астрономії учнів старшої школи. - C. 46-49.
  19. Панчук О. П., Панчук Н. П. Розвиток педагогічних компетентностей у майбутніх фахівців в умовах реформування освіти. - C. 50-53.
  20. Садовий М. І., Трифонова О. М. Підготовка вчителів технологій з використанням синергетичного підходу. - C. 53-55.
  21. Семерня О. М. Формування методичної компетентності майбутнього вчителя фізики в аспекті проведення практичних занять з дисципліни "Методика навчання фізики". - C. 56-60.
  22. Шатковська Г. І. Компетенція і компетентнісність: погляди та уявлення. - C. 61-64.
  23. Шевченко О. А. Нові інформаційно-комунікаційні технології у навчанні фізики учнів старшої школи. - C. 64-67.
  24. Розділ 2. Освітній прогноз як механізм структурно-змістової побудови та створення дієвих методологій предметних дидактик

  25. Бузько В. Л., Величко С. П. Дистанційна освіта в загальноосвітній школі у процесі вивчення природничо-математичних дисциплін. - C. 68-70.
  26. Василенко С. Л. Шляхи модернізації самостійної діяльності з фізики студентів педагогічних університетів. - C. 71-73.
  27. Величко С. П., Забара О. А. Розвиток фізичної фахової підготовки майбутніх учителів фізики сучасними засобами експериментування. - C. 73-75.
  28. Грицьких О. В. Організація дослідної роботи учнів під час виконання лабораторного фізичного практикуму у класах з поглибленим вивченням фізики. - C. 76-77.
  29. Грудинін Б. О. Готовність майбутніх фахівців до використання інновацій у педагогічній діяльності. - C. 78-81.
  30. Даценко І. П., Мінаєв Ю. П. Навчальні завдання для майбутніх учителів фізики на "перевідкриття" результатів, отриманих у межах дослідних робіт учнів – членів Малої академії наук. - C. 81-84.
  31. Заболотний В. Ф., Мисліцька Н. А. Реалізація технології візуалізації на лекційних заняттях з фізики. - C. 84-86.
  32. Засєкіна Т. М. Оновлення змісту базового курсу фізики на засадах компетентнісного підходу. - C. 86-89.
  33. Корнійчук О. Е. Формування професійного інтелекту в процесі моделювання систем штучного інтелекту. - C. 90-93.
  34. Корсун І. В. Навчальний курс "Фізичний практикум" в управлінні якістю підготовки майбутнього вчителя фізики. - C. 94-96.
  35. Мишак Ю. М., Сиротюк В. Д. Шкільні фізичні прилади та особливості їх використання вчителем. - C. 96-99.
  36. Нечет В. І. Дедуктивний метод аналізу системи принципів дидактики фізики. - C. 99-102.
  37. Одарчук К. М. Педагогічні умови розвитку пізнавальної активності старшокласників у процесі вивчення фізики на рівні стандарту. - C. 102-105.
  38. Поведа Т. П. Удосконалення процесу вивчення курсу "Безпеки життєдіяльності" в університеті засобами інформаційно-комунікаційних технологій. - C. 106-108.
  39. Попова Т. М. Дидактична підтримка процесу реалізації культурно-історичної складової змісту навчання фізики в школі. - C. 108-111.
  40. Семенишена Р. В. Технологічні аспекти формування світоглядних якостей старшокласників у процесі вивчення фізики. - C. 112-114.
  41. Стецик С. П. Інноваційні технології як засіб індивідуалізації навчальної діяльності учнів з фізики. - C. 114-117.
  42. Форкун Н. В. Методична система навчання фізики в старшій школі на засадах компетентнісного підходу: теоретичний аспект. - C. 117-119.
  43. Розділ 3. Інноваційні розробки вищих навчальних закладів, прогресивні фізико-технологічні процеси та технології в підготовці майбутнього спеціаліста

  44. Дмитрук С. І. Методичні особливості розвитку складових експериментальної компетентності школярів. - C. 120-124.
  45. Дуганець В. І. Програмування неперервного виробничого навчання при вивченні дисципліни "Проектування технологічних процесів в переробних підприємствах" студентами аграрно-інженерних напрямів підготовки. - C. 124-127.
  46. Забара О. А., Величко С. П. Забезпечення самостійної роботи студентів засобами ІКТ у підготовці до фізичного практикуму. - C. 127-129.
  47. Конет І. М. Наукова діяльність фізико-математичного факультету Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка у 2013 році. - C. 129-133.
  48. Кух О. М. Формування педагогічної творчості студентів із залученням інтерактивних технологій. - C. 134-136.
  49. Лаврова А. В., Заболотний В. Ф. Шкільний фізичний експеримент з використанням комп’ютерно орієнтованих засобів навчання. - C. 136-139.
  50. Ляска О. П. Професійно-педагогічна підготовка інженерів-педагогів в аграрному вузі. - C. 139-142.
  51. Мельник О. В. Графічний та аналітичний методи визначення азимуту та швидкості середнього вітру. - C. 142-144.
  52. Никифоров К. Г. О становлении и развитии триады "нанофизика – нанотехнология – наноэлектроника". - C. 145-147.
  53. Павлюк О. М. Демонстраційний дослід у системі кваліфікаційної підготовки фахівця. - C. 148-150.
  54. Подопригора Н. В. Прикладна спрямованість математичних методів фізики у педагогічному університеті: вікове рівняння. - C. 151-153.
  55. Роздобудько М. О. Проектно-дослідницька компетентність, формована засобами фізики, як якість майбутнього фахівця аграрного профілю. - C. 154-156.
  56. Свиридов В. В., Чернобай Е. Г., Грицких А. В. Методические особенности расчетов цифровых оптических спектров средствами ИКТ при изучении общей физики. - C. 157-159.
  57. Semernia O. M., Fuchs Gomez O. L., Cortez J. I., Hernandez A. The impact of new methodical technologies on the quality of teaching students as future teachers of physics. - C. 159-161.
  58. Сільвейстр А. М. Методи і засоби навчання фізики у майбутніх учителів хімії і біології. - C. 161-165.
  59. Слободяник О. В. Виконання домашніх експериментальних завдань з використанням Phet-симуляцій. - C. 165-168.
  60. Соменко Д. В., Величко С. П. Методика впровадження ІКТ у навчально-виховний процес з фізики в педагогічних університетах з метою розвитку пізнавальної активності студентів. - C. 168-172.
  61. Ткаченко А. В., Кулик Л. О. Створення дидактичного забезпечення до лабораторного практикуму з оптики для студентів ВНЗ. - C. 172-176.
  62. Яблочнікова І. О. Організаційні аспекти професійної підготовки магістрів-фінансистів. - C. 176-178.
  63. Розділ 4. Методологічні основи розвитку професійної компетентності студентів у процесі вивчення предметів

  64. Бардус І. О. Удосконалення змісту навчання фізики майбутніх інженерів-педагогів комп’ютерного профілю в умовах компетентнісного підходу. - C. 179-182.
  65. Беркещук М. В. Модифікація структури нанопористого вуглецевого матеріалу шляхом лазерного опромінення. - C. 182-185.
  66. Благодаренко Л. Ю., Шут М. І. Навчальна програма з фізики для студентів педагогічних університетів як чинник формування їх предметної компетентності. - C. 185-187.
  67. Богданов І. Т. Міжпредметні зв’язки фізики та спеціальних технічних дисциплін у вищих навчальних закладах І-ІІ рівня акредитації. - C. 188-190.
  68. Галатюк Ю. М. Технологія формування творчого компонента професійної компетентності майбутнього учителя фізики. - C. 190-193.
  69. Десненко С. И. Система оценочных средств сформированности профессиональных компетенций будущего учителя физики при изучении методических дисциплин. - C. 193-196.
  70. Єфименко Ю. О. Комп’ютерний практикум з моделювання фізичних процесів у електричних колах. - C. 196-199.
  71. Кугай Н. В. Структура методології навчальної діяльності студентів. - C. 199-202.
  72. Мельник О. В. Методика прогнозування хімічної обстановки після аварійного розливу або викиду сильнодіючих отруйних речовин. - C. 202-205.
  73. Мохун С. В. Організаційно-методичні шляхи в реалізації завдань професійної підготовки майбутніх учителів фізики при проведенні лабораторного практикуму в курсі загальної фізики (розділ "Механіка"). - C. 205-209.
  74. Муравський С. А. Формування предметної компетентності студента у процесі вивчення фізики. - C. 209-212.
  75. Мыслинская Н. Л. Формирование профессиональных компетенций будущего учителя физики в процессе педагогической практики. - C. 212-215.
  76. Остапович Н. В. Дидактичні ігри як засіб активізації навчання природничо-наукових дисциплін у медичному коледжі. - C. 215-218.
  77. Поведа Р. А. Застосування емпіричних та синтетичних способів досліджень молекулярних спектрів. - C. 218-220.
  78. Пташнік Л. І., Предиткевич М. М. Формування проектно-технологічної діяльності при підготовці майбутнього вчителя фізико-технологічного профілю з використанням технічного моделювання. - C. 220-223.
  79. Смутко О. О. Формування предметних компетентностей в експериментальній підготовці з фізики студентів агротехнічного профілю. - C. 223-225.
  80. Сондак О. В. Формування предметних компетентностей з фізики у студентів ВНЗ І-ІІ рівнів акредитації засобами індивідуалізації навчання. - C. 225-227.
  81. Чайковська І. А. Управління пізнавальною діяльністю старшокласників з фізики на основі використання фіксованих результатів навчання. - C. 227-230.
  82. Чернявський В. В. Компетентнісний підхід як чинник забезпечення вимог до підготовки фахівців морської галузі. - C. 230-232.
  83. Шевчук О. В. Навчальний фізичний експеримент як засіб формування фахової компетентності майбутніх учителів фізики. - C. 232-235.
  84. Шубчинський В. Д. Пізнавальна активність як детермінанта розвитку професійної компетентності учня. - C. 235-237.
  85. Щирба В. С., Щирба О. В. Використання міжпредметних зв’язків для формування професійної компетентності у процесі побудови та аналізу комп’ютерної моделі задач математичної фізики. - C. 237-239.
  86. Розділ 5. Менеджмент формування педагогічного кредо майбутнього фахівця фізико-технологічного профілю

  87. Андруховський А. Б. Сучасні реалізації навчальних курсів з фізики для хмарних систем дистанційного навчання. - C. 240-243.
  88. Берека В. Є. Використання інформаційних технологій – умова гармонізації інтелектуального та емоційного факторів навчання. - C. 243-245.
  89. Білик Р. М. Реалізація інтегрованих процесів у системі професійної підготовки вчителів технологій. - C. 246-249.
  90. Бордюг О. В. Підвищення професійної спрямованості навчання завдяки використанню електронних систем штучного інтелекту. - C. 250-252.
  91. Горбатюк О. В. Особистісно орієнтований підхід до навчання в ВНЗ у сучасних умовах. - C. 252-253.
  92. Грабовський С. В. Формування технічного мислення у студентів під час вивчення графічних дисциплін у вищих навчальних закладах. - C. 254-256.
  93. Гриценко В. Г. Аналіз сучасного стану використання інформаційно-комунікаційних технологій в управлінні вищим навчальним закладом. - C. 256-259.
  94. Губанова А. А., Куликова О. В., Никорич В. З. Особенности физических экспериментов, используемых при изучении курсов физики студентами естественно-научных специальностей. - C. 260-264.
  95. Дембіцька С. В. Особливості формування культури охорони праці у процесі підготовки фахівців з системної інженерії. - C. 264-266.
  96. Дінділевич Є. М. Дієва роль засобів мас-медіа в ході підготовки до проходження практики студентів-фізиків. - C. 266268.
  97. Іваницький О. І. Методичні завдання як ефективний засіб формування методичної компетентності майбутніх учителів фізики. - C. 268-271.
  98. Ісаєнко В. М., Кашина Г. С., Ніколаєв К. Д. Тенденції розвитку міжнародної системи післядипломної дистанційної освіти. - C. 271-274.
  99. Кadchenko L. P., Кonoval O. А. Didactic means of forming students-physicists` critical thinking style in the process of independent work on foreign language. - C. 274-277.
  100. Корець О. М. Роль фізико-математичних дисциплін у формуванні технічної компетентності майбутніх учителів технологій. - C. 277-279.
  101. Лаврентьєва О. О. Педагогічна система розвитку методологічної культури майбутнього вчителя природничих дисциплін у процесі професійної підготовки. - C. 279-282.
  102. Мельник О. В. Радіоактивність, дози опромінення, радіаційний ризик. - C. 283-285.
  103. Мендерецький В. В., Недільська У. І. Сьогоднішні можливості вивчення питань, які пов’язані з безпекою життєдіяльності в Україні. - C. 286-289.
  104. Мястковська М. О. Комп’ютерне моделювання як ефективний метод посилення міждисциплінарних зв’язків. - C. 289-291.
  105. Немченко Ю. В. Моніторинг освітньої діяльності: пріоритетні методи і технології. - C. 291-294.
  106. Ніколаєв О. М. Методичні засади формування предметних компетентностей майбутнього вчителя фізики в ході фахової підготовки. - C. 294-297.
  107. Сергієнко В. П., Микитенко П. В. Комп’ютерно орієнтовані технології освітніх вимірювань як педагогічна проблема. - C. 297-301.
  108. Сусь Б. А., Міночкін А. І. Самостійна розумова діяльність як найважливіша умова самостійної навчальної роботи студентів. - C. 301-303.
  109. Чорна О. Г. Організація самостійної роботи з безпеки життєдіяльності та цивільного захисту у вищій школі. - C. 303-305.
  110. Шуліка В. С. Розв’язування задач на уроках фізики як ефективний засіб формування та розвитку ключових компетентностей учнів. - C. 305-308.
  111. Відомості про авторів. - C. 309-312.
  112. Пам'ятка авторові. - C. 316-317.
2014
Вип. 20
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського