Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж68849:Пед./2016/22<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка
.- Кам'янець-Подільський. Серія, Педагогічна
Zbirnik naukovih prac’ Kam'ianec’-Podil’s’kogo nacional’nogo universitetu imeni Ivana Ogitnka. Seria pedagogicna

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Передмова. - C. 5.
  4. Алфавітний покажчик авторів. - C. 6.
  5. Атаманчук П. С. Теоретичні і практичні основи управління процесами становлення майбутнього вчителя фізико-технологічного профілю. - C. 7-15.
  6. Благодаренко Л. Ю. Підручник з фізики як потужний ресурс формування в учнів національної самосвідомості. - C. 15-17.
  7. Василенко С. Л. Підготовка майбутніх учителів фізики в умовах оновлення навчального матеріалу відповідно до сучасного науково-технічного розвитку суспільства. - C. 18-19.
  8. Величко С. П., Соменко Д. В., Соменко О. О. Поєднання сучасних поглядів на поліпшення проблеми підготовки високопрофесійного вчителя фізики. - C. 20-23.
  9. Головко М. В. Формування навчально-методичного забезпечення курсу фізики в умовах профільної середньої освіти: від професійної школи до професійного ліцею. - C. 24-27.
  10. Грудинін Б. О. Пропедевтика дослідницької компетентності учнів старших класів у процесі навчання фізики. - C. 27-30.
  11. Гуляєва Л. В. Дидактичні аспекти фізико-технічної підготовки майбутніх інженерів у технічному університеті. - C. 30-32.
  12. Закалюжний В. М., Савченко В. Ф. Прикладні компетенції в системі предметних компетенцій учнів загальноосвітньої школи з фізики. - C. 33-35.
  13. Кремінський Б. Г. Відображення освітніх тенденцій європейських та азійських країн у матеріалах міжнародних олімпіад з фізики та математики. - C. 35-39.
  14. Ляшенко О. І. Пріоритети розвитку української школи в умовах реформування освіти. - C. 39-42.
  15. Опачко М. В. Інтегративний підхід до реалізації дидактичного менеджменту у підготовці магістрів-фізиків. - C. 43-45.
  16. Подопригора Н. В., Садовий М. І., Трифонова О. М. Вимоги галузевих стандартів вищої освіти до якості професійної підготовки майбутніх вчителів у результатах навчання математичних методів фізики. - C. 45-48.
  17. Семерня О. М. Самоосвіта як елемент формування методичної компетентності вчителя фізики. - C. 48-50.
  18. Фоменко В. В. Будова навчальних фізичних моделей в курсі загальної фізики для нефізичних спеціальностей. - C. 51-53.
  19. Форкун Н. В. Навчання фізики в старшій школі на засадах компетентнісного підходу. - C. 54-56.
  20. Чуйко Г. П., Дворник О. В., Поведа Р. А. Інтеграція програми підготовки бакалаврів спеціальності 151 "Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології" у європейський простір вищої освіти. - C. 56-60.
  21. Швай Р. І. До проблеми навчання інноваційної особистості. - C. 60-63.
  22. Шут М. І., Благодаренко Л. Ю. Використання внутрішніх резервів освітньої системи з метою поліпшення якості фахової підготовки майбутніх учителів фізики. - C. 63-66.
  23. Щирба В. С., Мястковська М. О., Щирба О. В. Освітні вимірювання як інструментарій поліпшення якості освітнього процесу. - C. 66-68.
  24. Білецький В. В. Ефективність використання фізичних задач виховного спрямування в коледжах економічного профілю. - C. 69-71.
  25. Бузько В. Л. Змішане навчання фізики в загальноосвітній школі в умовах комп’ютерно-орієнтованого середовища навчання. - C. 72-74.
  26. Войтович О. П., Сергієнко В. П., Бондаренко С. І. Дидактичні засади структурування змісту технічної підготовки майбутніх екологів. - C. 75-77.
  27. Дедович В. М. Формування навчально-пізнавальної компетентності в учнів при вивченні розділу "Атомна та ядерна фізика". - C. 77-80.
  28. Іваній В. С., Мороз І. О., Ткаченко Ю. А. Система формування професійної компетентності майбутнього вчителя фізики у галузі навчання нанотехнологіям. - C. 80-83.
  29. Касперський А. В., Богданов І. Т., Кучменко О. М. Методичні засади формування базових знань юриспруденції аспірантів технологічної освітньої галузі. - C. 83-86.
  30. Корсун І. В. Курс "Історія науки і техніки" у формуванні компетентностей майбутніх вчителів фізики і математики. - C. 86-89.
  31. Кузьменко О. С. Методичні особливості вивчення поняття симетрії у процесі вивчення загального курсу фізики в вищих навчальних закладах авіаційного профілю в умовах розвитку STEM-освіти. - C. 89-91.
  32. Невмержицька А. Л. Формування технічної компетентності майбутніх медсестер у процесі вивчення природи іонізуючого випромінювання. - C. 92-96.
  33. Непорожня Л. В. Методичні особливості формування природничо-наукової компетентності старшокласників на уроках фізики. - C. 96-99.
  34. Ніколаєв О. М., Рубаняк Л. А. Методична компетентність як одна із основних складових професіоналізму майбутнього вчителя фізики. - C. 99-102.
  35. Оленюк І. В. Компетентнісно-світоглядні характеристики у навчальній програмі з фізики ВНЗ І-ІІ рівнів акредитації. - C. 102-105.
  36. Панчук О. П. Розвиток творчих здібностей майбутнього фахівця фізико-технологічного профілю як складової професійної компетентності. - C. 106-108.
  37. Петруньок Т. Б. Особливості модульної навчальної програми з фізики для студентів вищих будівельних навчальних закладів. - C. 109-111.
  38. Слободянюк І. Ю., Заболотний В. Ф. Теоретичні підходи до розробки підручника з фізики для гуманітаріїв. - C. 111-113.
  39. Соколенко Л. О. Роль теоретичних основ змістової лінії "Числа" у професійній підготовці вчителя математики. - C. 114-117.
  40. Шишкін Г. О. Вплив змісту курсу фізики на якість підготовки майбутніх учителів технологій. - C. 117-120.
  41. Андрєєв А. М., Ткаченко С. П. Методичні особливості використання парореактивного рушія у демонстраційному експерименті з фізики. - C. 121-124.
  42. Белоус І. В., Стучинська Н. В., Ткаченко М. М. Формування фахової компетентності майбутнього лікаря в процесі вивчення фізико-технічних основ променевої діагностики. - C. 124-128.
  43. Губанова А. О. Використання зв’язків університету з науковими та науково-промисловими лабораторіями як один з аспектів формування фахової компетентності педагога XXI століття. - C. 128-131.
  44. Даценко І. П., Лозовенко О. А., Мінаєв Ю. П. Критичне і понятійне мислення: чи не є це різними назвами для вищого рівня розвитку мислення?. - C. 131-134.
  45. Дмитрук С. І. Цільові орієнтації у системі експериментальної підготовки на уроках фізики в старшій школі. - C. 135-137.
  46. Дудукалова О. С. Сутність та структура готовності до професійної діяльності майбутніх інженерів-педагогів економічного профілю. - C. 138-140.
  47. Кух О. М., Кух А. М. Інформаційно-освітнє середовище в системі методичної підготовки майбутнього вчителя фізики. - C. 140-143.
  48. Мисліцька Н. А. Стильовий підхід як важлива умова формування компетентнісного педагога – майбутнього вчителя фізики. - C. 144-147.
  49. Поведа Т. П. Питання захисту людини від терористичних загроз на практичних заняттях безпекового циклу в університеті. - C. 147-150.
  50. Прядко Н. О. Психологічні особливості оцінювання особистості педагога. - C. 150-152.
  51. Пушкарьова М. В., Скубій Т. В. Основна концепція теорії часу і простору Ісаака Ньютона. - C. 152-156.
  52. Сільвейстр А. М. Експериментальна перевірка методичної системи навчання фізики у майбутніх учителів хімії і біології. - C. 157-159.
  53. Смутко О. О. Формування предметних компетентностей в експериментальній підготовці з фізики студентів агротехнічного профілю. - C. 160-162.
  54. Соколов Є. П. Алгебраїчний прийом розгортання фізичної структури задачі. Методологічний аналіз. - C. 162-165.
  55. Сондак О. В. Методичні особливості вивчення інтерференції світла з опорою на індивідуалізацію навчання. - C. 166-168.
  56. Ткаченко А. В., Кулик Л. О. Формування готовності студентів до застосування тестових технологій – важлива складова сучасної професійної підготовки майбутніх вчителів фізики. - C. 169-172.
  57. Шубчинський В. Д., Мєнафова Ю. В. Контроль розвитку технологічної компетентності у вищій школі при викладанні спеціальних дисциплін. - C. 172-174.
  58. Шубчинський В. Д. Складності розвитку технологічної компетентності викладачів ПТНЗ будівельного профілю. - C. 174-177.
  59. Бодненко Т. В. Професійно-орієнтовані технології навчання майбутніх фахівців комп’ютерних систем. - C. 178-181.
  60. Головня Н. М. Результати експериментального дослідження формування професійної мобільності майбутнього вчителя на засадах дидактичного вибору. - C. 181-184.
  61. Гриб’юк О. О. Перспективи впровадження варіативних моделей комп’ютерно орієнтованого середовища навчання предметів природничо-математичного циклу у загальноосвітніх навчальних закладах України. - C. 184-189.
  62. Конет І. М., Білик Р. М. Вагомий внесок у дидактику фізики. - C. 190-192.
  63. Корець О. М. Аналітика досліджень з проблем фахової підготовки майбутніх учителів трудового навчання і технологій у процесі вивчення фундаментальних дисциплін. - C. 192-194.
  64. Кудін А. П., Кархут В. Я., Кудіна Т. М. Програмне забезпечення та інтерактивні інформаційні системи. - C. 194-197.
  65. Матвійчук О. В., Подласов С. О. Організація самостійної роботи студентів по підготовці до лабораторних робіт з фізики з використанням засобів IT. - C. 197-200.
  66. Мендерецький В. В., Недільська У. І. Значення інформаційно-телекомунікаційних технологій для розвитку освіти в Україні. - C. 200-204.
  67. Мястковська М. О., Пшембаєв І. М. Використання Phet-симуляцій для виконання домашніх завдань з молекулярної фізики. - C. 204-207.
  68. Никифоров К. Г., Мыслинская Н. Л. История современной физики в программе обучения педагога-физика. - C. 208-210.
  69. Никорич В. З., Кузнецова С. В., Куликова О. В., Губанова А. А. Повышение интереса учащихся к физике посредством решения задач. - C. 210-212.
  70. Рибалко А. В., Рибалко О. С., Кочергіна О. Д. Навчальні дослідження взаємодії тіл за допомогою комп’ютерної програми Tracker. - C. 212-214.
  71. Сальник І. В. Цифрові інформаційні комплекти в системі навчального фізичного експерименту. - C. 215-218.
  72. Семенишина Р. В., Шевчук О. В. Формування експериментаторської компетенції майбутніх учителів фізики в процесі виконання лабораторних практикумів з методики і техніки навчального фізичного експерименту. - C. 218-220.
  73. Сидорчук Л. А., Чорна О. Г. Концептуальні положення методики навчання соціально-екологічної безпеки життєдіяльності майбутніх учителів технологій. - C. 220-224.
  74. Сліпухіна І. А., Чернецький І. С., Мєняйлов С. М., Рудницька Ж. О., Матеїк Г. Д. Сучасний фізичний експеримент у дидактиці STEM орієнтованого навчання. - C. 224-228.
  75. Стецик С. П. Демонстрація дослідів з фізики за допомогою комп’ютерного вимірювального комплексу "Навчальна лабораторія ІТМ". - C. 228-230.
  76. Сусь Б. А., Сусь Б. Б. Самостійна навчальна діяльність студентів як важливий механізм формування компетентності майбутніх фахівців в умовах комп’ютеризації навчального процесу. - C. 231-233.
  77. Терещук С. І. Перспективи застосування мобільної технології під час вивчення фізики у старшій школі. - C. 234-236.
  78. Цехмійстер В. А. Предметна компетентність як особистісна характеристика учня під час розв’язування фізичних задач старшої школи. - C. 236-239.
  79. Шерстюк С. О. Задачі технічного змісту у навчанні фізики як засіб формування в учнів здатності до наукового пізнання. - C. 239-241.
  80. Дані про авторів. - C. 242-246.
  81. Вихідні дані.
2016
Вип. 22
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського