Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж68849:Пед./2017/23<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка.- Кам'янець-Подільський. Серія, Педагогічна Zbirnik naukovih prac’ Kam'ianec’-Podil’s’kogo nacional’nogo universitetu imeni Ivana Ogitnka. Seria pedagogicna- Титул.
- Зміст.
- Передмова. - C. 5.
- Атаманчук П. С. Тотальний методичний супровід у фаховому становленні майбутнього вчителя фізики. - C. 7-11.
- Барканов А. Б. Мотивація студентів агротехнічних коледжів до розв’язування задач з фізики. - C. 12-14.
- Закалюжний В. М. Модель дидактичної системи навчання фізики в контексті запровадження компетентнісної освіти. - C. 14-18.
- Кузнецова С. В., Никорич В. З., Куликова О. В. Компетентностный подход при мотивации познавательной деятельности на уроках физики в учебных заведениях технического профиля. - C. 18-19.
- Кузьменко О. С., Дембіцька С. В. Формування STEM-компетентностей студентів під час розв’язування фізичних задач з поєднанням принципу симетрії в вищих технічних навчальних закладах. - C. 20-22.
- Ляшко В. П. Навчальний проект як засіб формування предметної й ключових компетентностей учнів у процесі навчання фізики. - C. 22-25.
- Панчук О. П. Особливості формування професійної компетентності при вивченні дисциплін безпекового циклу. - C. 25-27.
- Садовий М. І., Трифонова О. М., Шаховська А. В. Особливості формування дослідницької компетентності студентів фізико-технологічного профілю у хмаро орієнтованому навчальному середовищі. - C. 28-31.
- Сусь Б. А., Сусь Б. Б., Кравченко М. І. Дифракція як тема фізики для розвитку критичного мислення студентів. - C. 32-34.
- Фоменко В. В. Основні засади формування фізичного мислення в курсі загальної фізики для нефізичних спеціальностей. - C. 34-37.
- Шевчук О. В. Роль фахової компетентності у забезпеченні діяльнісної складової навчання фізики. - C. 38-40.
- Зикова К. М., Шишкін Г. О. Швидкість світла як фундаментальна константа в теорії відносності шкільного курсу фізики. - C. 41-44.
- Korsun I. V. Contribution of Ukrainian scientists to the establishment of aviation and astronautics. - C. 44-46.
- Косогов І. Г., Шишкін Г. О. Аналіз пізнавальної активності учнів старшої школи на уроках фізики. - C. 47-50.
- Кремінський Б. Г. Перспективи та можливі наслідки впровадження інтегрованого світоглядного навчального курсу "Людина і природа". - C. 50-53.
- Кудін А. П., Міненко О. М. Програмне забезпечення організації навчання з математики і фізики в мережевому класі. - C. 54-57.
- Мендерецький В. В., Недільська У. І. Безпека праці при використанні інформаційно-телекомунікаційних технологій навчання. - C. 58-61.
- Никорич В. З., Юларжи Е. А., Губанова А. А. Использование компьютерного обучения на уроках физики. - C. 61-63.
- Одарчук К. М. Активізація пізнавальної діяльності та пізнавальної самостійності в процесі науково-дослідної роботи учнів з фізики. - C. 63-66.
- Орлянський О. Ю. Розвиток критичного мислення учителя фізико-технологічного профілю на аналізі помилок у завданнях з фізики. - C. 66-70.
- Сморжевський Ю. Л. Деякі питання методики використання системи фізичних задач в курсі алгебри і початків аналізу 10 класу. - C. 70-72.
- Ткаченко І. А. Методична система навчання астрономії майбутніх учителів астрономії. - C. 72-76.
- Швай Р. І., Горіна О. М. Інноваційні підходи до створення сучасної моделі навчання. - C. 76-78.
- Аврамчук О. Є. Інноваційні підходи до проведення лабораторних робіт з фізики у вищій школі. - C. 79-81.
- Губанова А. О. Використання теоретичних та експериментальних методів пізнання фізичних явищ у методиці викладання фізики студентам педагогічних спеціальностей ВНЗ. - C. 82-85.
- Дембіцька С. В., Кобилянський О. В. Формування ризик-орієнтованого мислення у майбутніх фахівців енергетичної галузі. - C. 85-87.
- Замора Я. П. Технологія візуалізації процесу розрахунку з’єднань деталей машин засобами АРМ Joint. - C. 88-91.
- Кузьменков С. Г., Сунденко Г. І. Сучасна астрономічна картина світу як складова природничо-наукового світогляду. - C. 91-96.
- Лягушин С. Ф., Соколовський О. Й. Опанування математичного апарату як орієнтир фізико-технологічної освіти. - C. 96-99.
- Меняйло В. І. Дослідницько-інноваційна підготовка майбутніх фахівців природничого профілю: передумови, стан, проблеми, перспективи. - C. 99-104.
- Поведа Т. П. Окремі тенденції щодо вивчення дисциплін безпекового циклу в умовах автономії вищих навчальних закладів України. - C. 104-107.
- Семерня О. М. Концептуальні основи формування методичної компетентності вчителя фізики в процесі практичних занять з МНФ. - C. 107-110.
- Соменко О. О., Соменко Д. В. Хмарно-орієнтоване середовище SageMathCloud як засіб формування предметної компетентності майбутніх вчителів фізико-математичного профілю. - C. 110-113.
- Щирба В. С., Фуртель О. В. Застосування освітніх вимірювань у вступній компанії. - C. 114-116.
- Андрєєв А. М. Структурно-функціональна модель підготовки майбутніх учителів фізики до організації інноваційної діяльності учнів. - C. 117-121.
- Білик Р. М., Ніколаєв О. М. Реалізація диференційованого навчання у компетентнісній освіті. - C. 121-125.
- Величко С. П., Сірик Е. П. Основні аспекти створення концептуальної моделі діяльності викладача фізики у підготовці фахівців нефізичного профілю. - C. 125-129.
- Іваницький О. І. Формування інтегральної компетентності майбутнього вчителя фізики на засадах акмеологічного, контекстного та компетентністного підходів. - C. 129-132.
- Ільніцька К. С. Необхідність і особливості формування технічної компетентності майбутніх учителів освітньої галузі "Природознавство" у процесі вивчення основ сучасної електроніки. - C. 132-136.
- Мартинюк О. С. Навчально-методичний лабораторний комплекс для комп’ютерно-орієнтованого фізичного експерименту. - C. 136-139.
- Мисліцька Н. А. Методична система вивчення загального курсу фізики з використанням методичної пропедевтики. - C. 139-142.
- Мохун С. В. Викладання фізики і педагогічна майстерність викладача. - C. 142-146.
- Мястковська М. О. LCMS Moodle як засіб формування готовності майбутніх вчителів фізико-математичного профілю до застосування сучасних інформаційних технологій у професійній діяльності. - C. 146-149.
- Поведа Р. А., Поведа Т. П. Ентропія та синергетика в термодинаміці: сучасні погляди науковців. - C. 149-152.
- Сальник І. В. Концептуальні орієнтири розвитку фізичної освіти в умовах переходу на нові стандарти навчання. - C. 152-155.
- Ткаченко А. В., Кулик Л. О. Інтегровані лабораторні роботи з фізики атома як засіб активізації самостійної пізнавальної діяльності студентів. - C. 155-158.
- Чорна О. Г. Інформаційно-комунікаційні технології в інтегрованому курсі безпеки життєдіяльності та охорони праці для майбутніх учителів технологій. - C. 158-162.
- Ляшенко О. І., Терещук С. І. Критичне мислення як технологія компетентнісного навчання фізики. - C. 162-166.
- Кух А. М., Кух О. М. Технологія уточнення компетентностей і професійно-методична підготовка учителя фізики. - C. 166-170.
- Пташнік Л. І. Практичні аспекти професійного визначення в становленні вчителя трудового навчання. - C. 170-173.
- Сондак О. В. Методичні особливості вивчення хімічної та теплової дії світла на основі індивідуалізації навчання. - C. 173-176.
- Форкун Н. В. Методика навчання механіки в старшій школі на засадах компетентнісного підходу: результати педагогічного експерименту. - C. 176-178.
- Цехмійстер В. А. Організація результативного навчання в фізиці під час формування предметних компетентностей. - C. 178-179.
- Дані про авторів. - C. 180-183.
- Вихідні дані.
| 2017 | | Вип. 23
|
|
|
|