Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж68849:соц.-пед./2012/19(2)<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка.- Кам'янець-Подільський. Серія, Соціально-педагогічна- Титул.
- Зміст.
Олігофренопедагогіка
- Алтухова Т. А. До питання реалізації психолого-педагогічних умов навчання дітей з порушеннями інтелекту спільно з дітьми, які нормально розвиваються в загальноосвітній школі. - C. 8-15 .
- Білоус Т. О. Забезпечення ефективності корекційно-педагогічного процесу у спеціальній школі-інтернаті. - C. 15-27.
- Веренич С. В. Нейрофізіологічні механизми рухових порушень у дітей з легкою інтелектуальною недостатністю. - C. 27-35.
- Гаврилов О. В. Особливості розвитку психічних процесів (сприймання, відчуття, мислення, мовлення) дітей з помірною розумовою відсталістю. - C. 35-46.
- Галецька Ю. В. Система піктограм як засіб формування соціально-побутових навичок у дітей з помірною та важкою розумовою відсталістю. - C. 47-54.
- Дегтяренко Т. В., Шевцова Я. В. Особливості психомоторного розвитку у розумово відсталих молодших школярів. - C. 54-65.
- Дмитрієва І. В., Гіренко Н. А. Формування в учнів спеціальної школи духовних цінностей на уроках української мови та читання. - C. 65-73.
- Жарікова І. О. Особливості уявлень розумово відсталих дівчат підліткового віку про материнські ролі жінки. - C. 73-80.
- Зелінська К. О. Можливості використання лялькового театру в роботі з розумово відсталими дітьми молодшого шкільного віку. - C. 81-88.
- Клезович О. В. Формування життєвих навичок у дітей дошкільного віку з тяжкими і множинними порушеннями розвитку засобами музики і ритміки. - C. 88-97.
- Козак А. В. Роль спеціальної дошкільної освіти у навчально-виховному процесі розумово відсталих дошкільників. - C. 97-105.
- Константинів О. В. Передумови становлення трудового навчання учнів з розумовою відсталістю (друга половина XIX початок XX ст.). - C. 105-113.
- Кузнецова М. С. Особливості творчої уяви учнів з інтелектуальною недостатністю. - C. 113-120.
- Лаврикова О. Активізація пізнавальної діяльності розумово відсталих школярів на уроках природознавства. - C. 120-128.
- Левицький В. Е. До питання про актуальність застосування дослідницького методу під час реалізації екологічного виховання для дітей з порушеним інтелектом старшого шкільного віку. - C. 128-135.
- Липа В. О., Гаврилов О. В. Використання міжпредметних зв’язків як ефективний шлях оптимізації формування знань у розумово відсталих учнів. - C. 135-146.
- Ляшенко О. О. Рівні сформованості понять та уявлень про толерантність учнів старших класів допоміжної школи. - C. 147-150.
- Миронова С. П. Педагогічні умови формування навичок самообслуговування у дітей-сиріт з вадами інтелекту. - C. 150-159.
- Овчинникова Т. С. Обгрунтування виділення групи дошкільників з мінімальними порушеннями розвитку з позицій корекційної педагогіки. - C. 159-165.
- Одинченко Л. К. Підвищення ефективності формування в учнів уявлень та понять про форми земної поверхні на уроках географії в допоміжній школі. - C. 166-173.
- Радіонова В. І. Модель індивідуальної програми навчання дітей з помірною і тяжкою інтелектуальною недостатністю. - C. 174-179.
- Сєромаха Н. Є. Психологічні умови корекції поведінки в ситуаціях фрустрації розумово відсталих дітей молодшого шкільного віку. - C. 180-187.
- Співак Л. А., Співак Я. О. Фенологічні спостереження як засіб корекції розумової діяльності учнів з інтелектуальними вадами. - C. 188-196.
- Татьянчикова І. В. Основні чинники соціалізації дитини з інтелектуальними вадами. - C. 196-204.
- Товстоган В. С. Модернізація освітнього процесу в допоміжній школі на основі компетентнісного підходу. - C. 205-213.
- Цикурова А. В. До проблеми морально-естетичного виховання розумово відсталих учнів. - C. 214-221.
- Шульженко Д. І. Психологічні умови включення розумово відсталих учнів у середовище інклюзивної школи. - C. 222-229.
Інші нозології
- Базима Н. В. Обстеження стану мовлення у дітей з аутистичними порушеннями дошкільного віку. - C. 230-237.
- Бєсєда В. В., Романчук О. П. До питання оцінки фізичної підготовленності дітей дошкільного віку. - C. 237-243.
- Бистрова Ю. О. Проблеми комплексного психолого-педагогічного супроводу дітей з вадами зору. - C. 243-250.
- Вержбицька Т. Н., Мацевич А. С. Формування номінативної функції мовлення у дошкільників з порушеннями зору. - C. 251-254.
- Глоба О. П. Принципи побудови регіональної моделі соціалізації осіб з порушеннями опорно-рухового апарату. - C. 255-261.
- Дегтяренко Т. В., Зіборова О. О. Сучасні методологічні підходи до корекції аутичних порушень у дітей. - C. 261-269.
- Долинний Ю. О. Фізичне виховання як засіб корекції рухових вад у дітей з порушеннями опорно-рухового апарату. - C. 270-274.
- Дружинина Л. А. Технологія індивідуального ведення процесу формування зорового сприймання у дошкільника з тяжкою патологією зору. - C. 274-281.
- Єфименко М. М. Нові підходи до класифікації рухових порушень у дітей. - C. 281-290.
- Ілляшенко Т. Д. Діти з девіантною поведінкою у психолого-медико-педагогічній консультації. - C. 291-298.
- Касьян М. В. Психолого-педагогічний підхід до вивчення дітей з синдромом дефіциту уваги з гіперактивністю. - C. 299-306.
- Колодна Н. А. Соціально-педагогічна підтримка дітей з вадами зору в умовах навчально-реабілітаційного центру. - C. 307-313.
- Круглик Г. Е., Хабарова С. П. До питання про формування комунікативних умінь у дітей молодшого шкільного віку з труднощами в навчанні. - C. 314-321.
- Кучарук І., Длужневська А. Школярі з порушеннями слуху або порушеннями зору в звичайній та інтеграційній школі. - C. 322-339.
- Маматова З. Р. Особливості розвитку рухової сфери у дітей із затримкою психічного розвитку 11-15 років. - C. 339-347.
- Мартинчук О. В. Особливості забезпечення педагогічного супровду ігрової діяльності дітей з порушеннями слуху в освітньому просторі спеціального дошкільного навчальнго закладу. - C. 348-357.
- Молєв В. П., Скринчук Т. А., Молєва Н. В. Особливості хроніфікованих депресій у осіб із залишковими змінами після вилікуваного туберкульозу. - C. 358-368.
- Нафікова Л. А. Корекція й розвиток сенсорно-рухової сфери дітей дошкільного віку з порушеннями зору засобами інтеграційного комплексу рухових вправ. - C. 368-377.
- Ніколаєва О. О. Корекція порушень постави у студентів спеціальних медичних груп засобами адаптивної фізичної культури. - C. 378-382.
- Островська К. О. Особливості "Я-концепції" у дітей з розладами спектру аутизму. - C. 383-390.
- Полулященко Ю. М. Методика фізкультурно-оздоровчих занять з інвалідами різних нозологічних груп. - C. 390-394.
- Прохоренко Л. І. Особливості самоконтролю у молодших школярів із затримкою психічного розвитку в навчальній діяльності. - C. 395-402.
- Саранча І. Г. Спецкурс "гарденотерапія" в системі керованої соціалізації випускників реабілітаційних центрів з порушеннями опорно-рухового апарату. - C. 402-409.
- Тарасун В. В. Соціально-емоційний розвиток дитини з аутизмом (до комплексної програми розвитку і навчання дитини з аутизмом). - C. 410-419.
- Федоренко С. В. Орлов А. В. Характеристика радянського періоду діяльності харківської школи для сліпих (20-30 роки хх століття). - C. 419-429.
- Феклистова С. Н. Розвиток слухового спримання і усного мовлення дітей раннього дошкільного віку з кохлеарними імплантами. - C. 430-437.
- Шевченко В. М. Зародження та становлення спеціально організованого навчання дітей з порушеннями слуху в Україні (перша половина XIX ст.). - C. 437-445.
- Шипілова Е. В. Особливості навчання іноземній мові молодших підлітків з затримкою психічного розвитку. - C. 446-454.
| 2012 | | Вип. 19(2)
|
|
|
|