Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж68849:соц.-пед./2012/20(1)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1


Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка
.- Кам'янець-Подільський. Серія, Соціально-педагогічна

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Загальні питання корекційної педагогіки і спеціальної психології

  4. Абдулаєва Ґ., Толебієва Ґ. Історія та тенденції розвитку спеціальної освіти Республіки Казахстану. - C. 7-18 .
  5. Богуцька Т. О. Рухливість нервових процесів в контексті природи індивідуальних особливостейм. - C. 18-25.
  6. Вержиховська О. М., Ковальчук І. І. Теоретичні аспекти проблеми психологічної та педагогічної готовності дітей з порушеннями психофізичного розвитку до навчання у школі. - C. 26-34.
  7. Воробйова Г. Е. Процес соціальної реабілітації дошкільників з обмеженими можливостями здоров’я з застосуванням здоров’я зберігаючих технологій. - C. 34-41.
  8. Гайдукевич С. Е. Організація освітнього середовища для дітей з особливостями психофізичного розвитку в умовах інтегрованого навчання. - C. 41-49.
  9. Гладка В. В. Компетентнісний підхід як методологічна основа розробки освітніх стандартів перепідготовки. - C. 50-58.
  10. Годовнікова Л. В. Психореабілітаційна робота з підлітками, які мають обмежені можливості здоров’я, в умовах інклюзивної освіти. - C. 58-66.
  11. Дегтяренко Т. М. Оптимізація діяльності системи корекційно-реабілітаційної допомоги на регіональному рівні. - C. 66-79.
  12. Дем’яненко Б. Т. Методологічні та методичні основи комплексної медико-психолого-педагогічної корекції розвитку дітей ті підлітків з психофізичними вадами. - C. 79-87.
  13. Дорошенко О. М. Досвід організації взаємодії школярів з вадами у розвитку та їх здорових однолітків. - C. 87-95.
  14. Золотарьова Т. В. Утворення функціональних систем під час застосування синергетичної технології управління вертикальними процесами у системах "особистість" і "дефект". - C. 95-103.
  15. Калініна Е. М. Сучасні проблеми наступності дошкільного і школьного навчання дітей з особливостями психофізичного розвитку. - C. 103-112.
  16. Клименко І. С. Вікові особливості дизонтогенеза дітей з резидуально-органічним ураженням центральної нервової системи у формі психоорганічного синдрому. - C. 113-120.
  17. Ковалець І. В. Критерії і показники інноваційного розвитку спеціальної освіт з використанням інформаційно-освітніх ресурсів. - C. 121-129.
  18. Кострикін В. Я. Дидактичні умови дистанційного навчання студентів-інвалідів. - C. 130-135.
  19. Кротенко В. І., Левадна Г. В. Основні шляхи подолання "синдрому вигорання" та професійної деформації у працівників в сфері "людина-людина". - C. 136-143.
  20. Купчак О. М. Профілактика порушень писемного мовлення в учнів початкових класів. - C. 144-153.
  21. Лапп О. О. Організація педагогічної практики магістрів спеціальної (дефектологічної) освіти. - C. 153-159.
  22. Лужкевич М. Відеотренінгова терапія – основа теорії та методології. - C. 160-167.
  23. Мединська Ю. Я. Роль та місце дисципліни "патопсихологія" у підготовці майбутніх фахівців у галузі корекційної освіти. - C. 168-176.
  24. Мушинський В. П. Історичні та організаційні аспекти діяльності вітчизняної системи психолого-медико-педагогічних консультацій. - C. 176-186.
  25. Панова О. А. Історичний шлях становлення системи корекційної освіти. - C. 186-194.
  26. Першко Г. О. Зміст корекційної роботи соціального педагога з дітьми, які мають особливості психофізичного розвитку в інклюзивному навчальному закладі. - C. 194-202.
  27. Поліщук С. В. Роль групової роботи у психологічній реабілітації. Арт-терапія. - C. 202-209.
  28. Полуляшенко М. П. Дослідження А.І. Селецького та їх наукове значення. - C. 209-217.
  29. Светлакова О. Ю. Індекс інклюзії як система оцінки якості інклюзивної освіти для дітей з особливостями психофізичного розвитку. - C. 217-225.
  30. Сіліна Н. А. Педагогічна інтеграція розумової та естетичної діяльності як актуальна проблема сучасної корекційної психопедагогіки. - C. 225-233.
  31. Соколова Г. Б. Психологічне консультування родин фахівцями ПМПК. - C. 233-241.
  32. Співак В. І., Сербалюк Ю. В. Теоретичні підходи до вивчення дитячого церебрального паралічу. - C. 242-249.
  33. Томаржевська І. В. Аналіз впровадження програми гуманістично орієнтованого психологічного супроводу студентів з вадами здоров’я в умовах професійної підготовки соціономічного профілю. - C. 250-256.
  34. Хохліна О. П. Особистість у контексті проблеми соціалізації аномальної дитини. - C. 257-265.
  35. Швець О. І. До питання про інклюзивну освіту: погляд практика. - C. 265-271.
  36. Логопедія

  37. Басаргіна Л. В. Проектування освітньої програми логопедичної роботи з дітьми дошкільного віку. - C. 272-282.
  38. Бєлова О. Б. Аналіз дослідження видів та підвидів агресії у молодших школярів з різним мовленнєвим розвитком в аспектах: "Я-особистість", "Я у сім’ї" та "Я у соціумі". - C. 282-293.
  39. Гаврилова Н. С. Класифікації порушень мовлення. - C. 293-315.
  40. Голуб Н. М. Фактори, що впливають на виникнення труднощів та порушень формування писемного мовлення у молодших школярів. - C. 315-324.
  41. Демиденко С. А. Удосконалення лексики емоцій учнів початкових класів спеціальних загальноосвітніх шкіл для дітей з тяжкими порушеннями мовлення на уроках позакласного читання. - C. 324-334.
  42. Дмитрієва І. В., Гриненко О. М. Використання ігрових методів та прийомів на уроках української мови в молодших класах спеціальної загальноосвітньої школи для дітей із ТПМ. - C. 334-342.
  43. Козинець О. В. Причини труднощів комунікації у підлітків із заїканням. - C. 342-349.
  44. Линдіна Є. Ю. Диференційовані прийоми корекції недорікуватості у дослідженнях Є. Ф. Соботович у II половині XX століття. - C. 350-356.
  45. Ніколаєва О. О. Логопедична робота з формуванню орфографічних навичок у молодших школярів з загальним недорозвитком мовлення. - C. 357-367.
  46. Почесна К. Використання методів йохансена в діагностиці та терапії дітей з дислексією їх розвиток за дослідницьким проектом. - C. 367-382.
  47. Рібцун Ю. В. Специфіка використання наочності та мовленнєвого матеріалу у логопедичній групі. - C. 382-389.
  48. Савінова Н. В. Теоретичні засади системи диференційованої корекції мовлення у дошкільників із ТПМ. - C. 390-400.
  49. Січкарчук Н. Д. Розвиток темпо-ритмічного чуття та просодичного компоненту мовлення у старших дошкільників із моторною алалією засобами художньо-мовленнєвої діяльності. - C. 401-408.
  50. Томіч Л. М. Організація корекційно-логопедичної роботи з дошкільниками як проблема педагогічного дослідження. - C. 409-420.
  51. Федорович Л. О. Психологічні ресурси забезпечення успішності навчальної діяльності студентів, майбутніх логопедів. - C. 421-428.
  52. Швалюк Т. М. Формування складних синтаксичних конструкцій у дітей старшого дошкільного віку з тяжкими порушеннями мовлення. - C. 428-439.
  53. Шереметєва О. В. Логопедичне заключення і його варіанти в ранньому віці. - C. 439-447.
2012
Вип. 20(1)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського