Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж68849:соц.-пед./2013/23(1)<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка.- Кам'янець-Подільський. Серія, Соціально-педагогічна- Титул.
- Зміст.
Загальні питання корекційної освіти
- Анікіна І. П., Полещук С. В. Скринінгове нейропсихологічне дослідження старших дошкільників з психофізичними вадами в умовах дитячого будинку. - C. 8-15 .
- Вольнова Л. М. Соціокультурні аспекти взаємодії соціального працівника з клієнтом. - C. 15-22.
- Гевчук Н. С. Сутність та характеристика елементів соціально-освітнього середовища. - C. 22-29.
- Гладуш В. А. Внесок академіка В.М. Синьова та його наукової школи у професійне становлення фахівців корекційної освіти. - C. 29-39.
- Даливеля О. В. Электронный учебно-методический комплекс как средство формирования профессиональных умений учителя-дефектолога. - C. 40-48.
- Заплатинська А. Б. Становлення поняття "сенсорна інтеграція" у корекційній педагогіці. - C. 48-57.
- Zięba B. A., Zięba A. B. Wartości wych wawcze płynące ze wsparcia rodziny i działań pracownika socjalnego skierowanych na osobę objętą opieką hospicyjną. - C. 58-68.
- Ільїна О. В. До питання про психологічну готовність майбутніх педагогів до фахової діяльності. - C. 68-76.
- Кашуба Л. В., Лепеха Л. П. Роль ПМПК у розбудові інклюзивної освіти в Україні. - C. 76-83.
- Климко Н. О. М. Д. Ярмаченко про педагогічні системи навчально-виховного процесу дітей з вадами слуху. - C. 83-92.
- Кравченко А. І. Вплив гідроакупресури на відновлення працездатності осіб з обмеженими можливостями. - C. 92-100.
- Коноплева А. Н., Лещинская Т. Л. Приоритетные методологические подходы в инклюзивном образовании. - C. 100-108.
- Ляшенко А. Н., Ляшенко А. А. Профилактика девиантного поведения как психолого-педагогическая проблема. - C. 108-114.
- Мартинчук О. В. Методологічні підходи до фахової підготовки вчителів-дефектологів для роботи в умовах інклюзивного навчання. - C. 114-124.
Олігофренопедагогіка
- Бондар Н. В. Проблема взаємодії зв’язного мовлення та трудової діяльності розумово відсталих учнів. - C. 125-132.
- Вержиховська О. М. Особливості використання методів формування свідомості та переконання у роботі з розумово відсталими учнями. - C. 132-140.
- Винникова Е. А. Изучение дивергентного мышления младших школьников с легкой интеллектуальной недостаточностью. - C. 141-151.
- Гаврилов О. В. Основні вимоги до уроку математики у спеціальній школі для розумово відсталих дітей та характеристика його структурних елементів. - C. 152-160.
- Геращенко С. І. Розвиток комунікативних умінь у розумово відсталих учнів 5-6 класів. - C. 161-168.
- Гіренко Н. А. Вивчення особливостей засвоєння учнями розділу "бюджет сім’ї" на уроках СПО в допоміжній школі. - C. 168-175.
- Головата А. О. Становлення шкільної географічної освіти розумово відсталих дітей (початок 20-х – середина 40-х років ХХ ст.). - C. 176-183.
- Данільченко Е. В. Теоретичні аспекти розгляду шляхів розвитку мовлення учнів з вадами інтелекту. - C. 184-190.
- Дмитрієва І. В. Збагачення словникового запасу учнів спеціальної школи дієслівними формами. - C. 191-198.
- Зелінська К. О. Теоретичне обґрунтування доцільності використання засобів арттерапії у процесі розвитку комунікативних умінь дітей з інтелектуальними вадами. - C. 198-205.
- Іваненко А. С. Статево-рольова ідентифікація як механізм формування у розумово відсталих учнів уявлень про майбутню сім'ю. - C. 205-212.
- Ковальчук І. І. Дидактична гра як засіб корекції інтелектуального розвитку розумово відсталих дітей старшого дошкільного віку. - C. 212-219.
- Константинів О. В. Кадрове забезпечення процесу професійно-трудового навчання і виховання розумово відсталих учнів в Україні (1955-1999). - C. 219-227.
- Косенко Ю. М. Систематизація і узагальнення знань у розумово відсталих учнів на уроках історії в ігровий спосіб. - C. 227-234.
- Кравець Н. П. Формування інтересу до читання у розумово відсталих підлітків на уроках літературного читання. - C. 234-242.
- Кузнецова Т. Г., Липа В. О. Релігійне виховання в сім’ї як засіб формування моральних якостей дітей з порушенням інтелектуального розвитку. - C. 243-249.
- Кузьмінська Є. О. Психолінгвістичні основи методики навчання грамоти розумово відсталих дітей. - C. 250-256.
- Левицький В. Е. До питання про стан та розвиток усного зв’язного мовлення учнів молодших класів з порушеним інтелектом. - C. 257-264.
- Лук’янова А. С. Теоретичні аспекти духовного виховання розумово відсталих підлітків засобами християнської етики. - C. 264-271.
- Мамонько О. В., Шутова Т. А. Формирование знаний о себе и ближайшем окружении у дошкольников с тяжелыми и (или) множественными нарушениями психического и (или) физического развития. - C. 272-279.
- Одинченко Л. К., Корсун І. С. Шляхи підвищення ефективності вивчення своєї області в курсі географії допоміжної школи. - C. 279-286.
- Омельченко М. С. До проблеми корекції уяви розумово відсталих дошкільників на заняттях образотворчою діяльністю. - C. 287-294.
- Опалюк О. М. Особливості декоративно-прикладного мистецтва на формування художнього стиля бачення творів мистецтва школярами допоміжної школи в умовах сьогодення. - C. 294-301.
- Піонтківська Г. С. Засоби формування орфографічної навички у розумово відсталих учнів 2-4-х класів. - C. 302-308.
- Рагель Е. Н., Свиридович И. А. Мотивация коммуникативной деятельности у учащихся с интеллектуальной недостаточностью. - C. 309-315.
- Сечковская Л. Г. К вопросу о готовности к трудовой деятельности учащихся с интеллектуальной недостаточностью. - C. 316-325.
- Сіліна Н. А. Професійно-трудове навчання, як складова особистісно-естетичного розвитку розумово відсталих дітей. - C. 325-332.
- Сімко А. В. Особливості корекції психомоторики дітей-олігофренів порівнево збалансованими та порівнево неструктурованими фізичними вправами. - C. 332-341.
- Співак Л. А. Особливості уявлень про природу в учнів з інтелектуальними вадами. - C. 341-348.
- Тарасенко Н. В. Корекційна роль синонімів у збагаченні мовлення та розвитку інтелектуальних здібностей учнів старших класів спеціальної школи. - C. 349-355.
- Татьянчикова І. В. Психолого-педагогічні умови забезпечення соціалізації учнів з інтелектуальними вадами на стадії адаптації в спеціальному навчальному закладі. - C. 355-363.
- Тищенко Л. А. Використання методики М. Монтессорі на заняттях з формування навичок самообслуговування у дошкільників з помірною розумовою відсталістю. - C. 363-370.
- Товстоган В. С. Економічне мислення як засіб формування соціально-трудової компетентності в учнів допоміжної школи. - C. 371-379.
- Хохліна О. П. До проблеми формування діяльності школярів в умовах спеціального освітнього закладу. - C. 379-389.
- Цикурова-Беседіна А. В. Обґрунтування методики констатувального етапу дослідження у визначенні рівня розвитку морально-естетичних почуттів розумово відсталих учнів. - C. 390-397.
- Шишменцев І. М. До проблеми виховання культури людських взаємин в учнів спеціальної школи. - C. 397-406.
| 2013 | | Вип. 23(1)
|
|
|
|