Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж68850:Пед. Соц./2011/23<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Науковий вісник Ужгородського університету : зб. наук. пр..- Ужгород. Серія, Педагогіка. Соціальна робота Pedagogika. Sotsialna robota- Титул.
- Зміст.
- Алмашій І. Використання портфоліо екологічних заходів освітніми закладами, громадськими організаціями та об’єднаннями. - C. 7-9.
- Андрієвський Б. Прогностичність як критерій ефективності педагогічних технологій. - C. 9-11.
- Бабинець М. Теоретичні аспекти комунікативних процесів у менеджменті. - C. 11-13.
- Байбакова О. Сучасні погляди на педагогічний менеджмент. - C. 13-16.
- Білосевич І. Технічне мислення як складова професійного мислення майбутнього вчителя технологій. - C. 16-18.
- Бойко В. Соціальна складова системи охорони здоров’я. - C. 19-21.
- Ваколя З. Актуалізація виховних цінностей у фахових педагогічних виданнях міжвоєнного Закарпаття: узагальнений аналіз. - C. 21-24.
- Василинка М. Формування професійної компетентності майбутнього вчителя на основі міжпредметних зв’язків. - C. 24-26.
- Вовканич М. Використання методів психотерапії в соціальній роботі. - C. 26-28.
- Гавришко С. Динаміка розвитку рухових здібностей, психофізіологічних та функціональних можливостей дівчаток 4-6 років. - C. 29-32.
- Гайдамашко І. Зарубіжний досвід попередження агресивної поведінки підлітків. - C. 32-34.
- Гецнюк В. Теоретичні передумови формування професійної культури вчителів початкових класів. - C. 35-36.
- Глебена Т. Історико-теоретичний дискурс до феномену обдарованості. - C. 37-39.
- Данко Д. Соціальна робота в медичній сфері. - C. 39-41.
- Довга С. Елементи професійної підготовки майбутніх вчителів до екологічного виховання молодших школярів. - C. 42-43.
- Зембицька М. Структурний аналіз програм підтримки молодих учителів у США. - C. 43-46.
- Зозуля І. Методичні рекомендації науково-педагогічному складу щодо покращення полікультурного виховання іноземних студентів вищих технічних навчальних закладів. - C. 46-48.
- Кіш Н. Соціокультурний аспект проблеми формування культури іншомовного професійного спілкування майбутніх інженерів. - C. 48-50.
- Кліщ Г. Історичні аспекти становлення медичної освіти в Австрії. - C. 50-54.
- Корнієнко І. Ситуації неуспіху і їх опанування у процесі професіоналізації особистості у ВНЗ. - C. 54-57.
- Кравець О. Комунікативна компетенція у студентів немовних факультетів вищих навчальних закладів. - C. 57-59.
- Кривов’яз О. О. І. Астахов про підготовку майбутнього вчителя хімії до проведення шкільного учнівського експерименту . - C. 60-62.
- Криворучко І. Мотиваційна спрямованість процесу навчання з оволодіння універсальними компетенціями. - C. 62-64.
- Кухта М., Чейпеш І. Комунікативний підхід до формування іншомовної культури майбутніх фахівців туристської сфери. - C. 64-66.
- Кушнір І. Сутність маркетингово орієнтованої освіти керівника педагогічного коледжу. - C. 66-69.
- Кушнір С. Педагогічні умови формування готовності студентів-екологів до застосування знань з радіобіології у майбутній професійній діяльності. - C. 69-72.
- Леган В. До проблеми методів викладання іноземної мови.. - C. 72-74.
- Легеза І. Уніфікація шкіл підкарпатської русі на початку ХХ століття як фактор розвитку змісту гуманітарної освіти. - C. 75-77.
- Листопад О. Творчі завдання як засіб розвитку творчих здібностей старших дошкільників. - C. 78-81.
- Маргіта Н. Історична практика використання експериментування як методу дослідного навчання у роботі з дітьми дошкільного віку. - C. 81-83.
- Мардарова І. Методика підготовки студентів до використання комп’ютерних технологій в організації пізнавальної діяльності старших дошкільників. - C. 84-85.
- Марфинець Н. Аналіз підручників з літературного краєзнавства (на прикладі Закарпаття). - C. 86-90.
- Машкаринець-Бутко А. Соціально-педагогічні аспекти виховання у педагогічній спадщині О. В. Духновича. - C. 90-93.
- Микитенко Н. Концепція формування іншомовної професійної компетентності майбутніх фахівців природничих спеціальностей. - C. 93-96.
- Михайлишин У. Збагачення німецького діалогічного мовлення студентів вищих навчальних закладів космогонічними фразеологізмами, що концептуалізують опозицію "вогонь–вода" . - C. 97-102.
- Мочан Т. Традиції та перспективи естетичного виховання школярів у контексті реформування української освіти. - C. 102-104.
- Опачко М. Психолого-педагогічні умови дидактичного проектування. - C. 105-107.
- Оришко С. Туристсько-краєзнавча діяльність у житті сучасного школяра. - C. 107-111.
- Орос О. Соціально-демографічні особливості неповнолітніх, які схильні до фізичного насилля. - C. 112-114.
- Пайда І. Аналіз підручників А. Волошина для вивчення природничих дисциплін. - C. 114-116.
- Панчик О. Становлення системи професійної підготовки учителя на Закарпатті в період Чехословацької республіки. - C. 117-119.
- Пелін О., Бартєнєва О. Поляризація столиці і провінції епохи постмодерна. - C. 119-121.
- Пермінова Л. Сучасні підходи до визначення складових характеристики викладча вищого навчального закладу. - C. 122-124.
- Петрус М. Роль сім’ї в педагогічній спадщині О.Духновича. - C. 124-127.
- Пинзеник О. Підготовка майбутніх вихователів до формування екологічно доцільної поведінки дошкільників. - C. 127-129.
- Поліщук В. Професійно-етичні цінності соціальної роботи в сучасному суспільстві. - C. 129-131.
- Поліщук Ю. Правові засади соціально-педагогічної діяльності. - C. 132-134.
- Попова Т., Прудкий О. Формування культурно-наукового світогляду учнів у процесі навчання фізики. - C. 135-137.
- Пришляк О. Вплив соціального середовища на формування ціннісних орієнтацій молоді . - C. 138-140.
- Прокопів Л. Сучасні підходи до роботи малокомплектної школи в Росії та Україні (порівняльний аспект). - C. 141-143.
- Прокопович Ю. Щодо актів прояву інтелекту в діяльності. - C. 143-147.
- Рішко Л. Вплив рольових очікувань на характер сімейного спілкування подружжя. - C. 147-149.
- Рюль В. Дослідження феномену соціалізації в наукових концепціях розвитку особистості. - C. 150-154.
- Савич Л. Проблема розвитку зв’язного мовлення учнів у педагогічній спадщині О. М. Біляєва. - C. 154-157.
- Сивохоп Е., Маріонда І. Фактори впливу на формування готовності майбутніх офіцерів-прикордонників до самопізнання в процесі фізичної підготовки та її особливості. - C. 157-161.
- Симодейко С. Теоретичні засади розвитку навичок самоменеджменту засобам педагогічного проектування. - C. 161-163.
- Сідун М. Моделювання процесу підготовки майбутнього вчителя іноземної мови початкової школи з використанням навчальних ситуацій. - C. 164-168.
- Сідун Л. Адаптація вищої освіти України до загальноєвропейських вимог. - C. 168-170.
- Смук О. Фактори, які позитивно впливають на психічний розвиток особистості, що виховується в дитячому будинку сімейного типу. - C. 170-174.
- Сорока О., Банкул Л. Особливості проведення музикотерапевтичних занять з молодшими школярами. - C. 174-177.
- Стеблюк С. Соціологічні аспекти формування економічної культури у майбутніх фахівців сфери кооперації. - C. 177-179.
- Товканець Г. Врахування особливостей міжкультурної комунікації у педагогічній взаємодії. - C. 179-182.
- Товканець О. Розвиток професійно-технічної освіти в Україні. - C. 183-185.
- Третько В. Сучасні тенденції інноваційного розвитку системи вищої освіти в Україні. - C. 186-188.
- Туряниця В., Грабовська Т., Грабовський О. Формування готовності вчителів до використання інформаційно-комунікаційних технологій. - C. 188-190.
- Фенчак Л. Здоров’язберігаюча культура майбутніх вчителів початкових класів як показник їх професійної підготовки. - C. 190-192.
- Фізеші О. Особливості змісту початкової освіти в закарпатоукраїнських школах чехословацького періоду (1919-1938 рр.). - C. 193-195.
- Хома Т. Науково-методичне забезпечення з проблеми формування культури усного українського мовлення студентів нефілологічних спеціальностей. - C. 195-197.
- Цісарук В. Аналіз основних напрямків професійно-педагогічної підготовки в галузі декоративно-ужиткового мистецтва (1950-і рр. – поч. ХХІ ст.). - C. 198-201.
- Чепур О. Креативний розвиток дітей дошкільного віку. - C. 202-204.
- Човрій С. Музично-педагогічна концепція Золтана Кодая. - C. 204-206.
- Шеремета В. Освітньо-професійна програма підготовки педагогів-хореографів та її практична реалізація. - C. 207-209.
- Шикітка Г. Актуальні виклики останнього конгресу педагогічного товариства "учительська громада". - C. 209-212.
- Шулла Т. Соціально-психологічні аспекти управління етносом. - C. 213-215.
- Шпеник С., Козубовська І. Моніторинг якості вищої освіти США. - C. 215-216.
| 2011 | | Вип. 23
|
|
|
|