Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж68850:Пед. Соц./2013/26<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Науковий вісник Ужгородського університету : зб. наук. пр..- Ужгород. Серія, Педагогіка. Соціальна робота Pedagogika. Sotsialna robota- Титул.
- Зміст.
- Акіншева І. Політична соціалізація учнів на сучасному етапі. - C. 9-10.
- Акуленко К. Методика впровадження організаційно-педагогічних умов формування готовності майбутніх економістів до професійної діяльності. - C. 11-15.
- Андрющенко Т. Експериментальна модель процесу формування здоров’язбережувальної компетентності у дітей дошкільного віку. - C. 15-18.
- Байбакова О. До проблеми навчання професійному іншомовному спілкуванню майбутніх фізиків-дослідників. - C. 19-21.
- Барильник-Куракова О. Технологічний підхід у навчанні фізики як один із шляхів самореалізації учнів старшої школи. - C. 21-24.
- Бедевельська М. Стан сформованості педагогічної майстерності майбутніх учителів іноземної мови на засадах компетентнісного підходу. - C. 25-27.
- Білик О. Історичні традиції освіти та естетичного виховання в Японії. - C. 27-29.
- Богдан Л. Діалог культур та етикет мовлення у процесі викладання іноземних мов. - C. 30-32.
- Борщ К. Діяльність червоного хреста в закарпатській області як осередку соціальної допомоги та волонтерства. - C. 32-33.
- Варга Л. Методика формування іншомовної комунікативної компетенції в читанні німецькомовних текстів як текстів другої іноземної мови на початковому етапі вивчення. - C. 34-37.
- Гаврищук І. Системно-структурний метод формування виробничо-технічної орієнтації майбутнього робітника. - C. 37-41.
- Гончаренко Т. Напрями модернізації змісту і технологій навчання вчителів фізики у післядипломній освіті. - C. 41-44.
- Горішна Н. Сучасні підходи до професійної підготовки майбутніх соціальних працівників. - C. 45-48.
- Грабовська Т., Грабовський О., Палько Т., Соломка Е. Реалізація інноваційних педагогічних технологій в освітніх закладах. - C. 48-52.
- Грунтей Т. Дидактичні особливості реалізації моделі компетентного випускника основної школи. - C. 52-54.
- Гуменюк С. Здоров’язберігаючі технології в системі освіти. - C. 55-57.
- Данко Д. Інформаційно-комунікаційні технології підготовки соціальних працівників до медико-соціальної роботи. - C. 57-60.
- Данюк М. Біоетичне виховання як складова професійної підготовки майбутніх молодших медичних працівників. - C. 60-63.
- Добош О. Організація роботи методичного кабінету дошкільного навчального закладу в умовах інноваційної діяльності. - C. 64-67.
- Доброштан О. Організація самостійної роботи майбутніх судноводіїв у процесі вивчення курсу вищої математики з використанням мережевого навчально-методичного комплексу. - C. 67-72.
- Желанова В. Критерії та показники сформованості рефлексивних конструктів майбутнього вчителя початкових класів у системі контекстного навчання у ВНЗ. - C. 72-74.
- Жиленко Р. Запровадження та забезпечення сталості системи приятелів в Україні. Дослідження одного випадку. - C. 75-78.
- Завгородня Т. Педагогічна культура викладача ВНЗ як необхідна умова якісної підготовки майбутнього фахівця. - C. 78-81.
- Зимомря М. Роль кошикарства як народного промислу в естетичному вихованні молоді. - C. 81-83.
- Зобенько Н. Провідні педагогічні ідеї В. В. Сагарди в контексті професійної підготовки майбутнього педагога. - C. 84-87.
- Карбованець О. Модель організації самостійної роботи студентів мікробіологічного змісту. - C. 87-90.
- Кіш-Вайда Г., Леган В. Особливості іншомовної текстової діяльності людини. - C. 91-93.
- Клочко А. Теоретичні аспекти формування професійної компетентності майбутнього вчителя початкової школи. - C. 93-95.
- Ковач Ш., Дудіцька С., Мадяр-Фазекаш Е. Організація туристичної діяльності в умовах сучасного закладу освіти. - C. 96-98.
- Козолуп М. Нормативне регулювання комунікативного аспекту професійної підготовки майбутніх фахівців природничого профілю у США. - C. 98-101.
- Козубовська І., Сойма Н. Агресивність як форма прояву дезадаптації дітей. - C. 101-103.
- Коржинська Т. Історіографічний аспект розвитку освіти дорослих в Сполучених Штатах Америки. - C. 103-105.
- Котова О. Роль спецкурсу "фрактали в математиці” у професійній підготовці майбутніх вчителів математики. - C. 106-107.
- Краснова Н. Види конфліктів у діловому спілкуванні. - C. 108-111.
- Кульчицький В. Роль виховання у формуванні моральної свідомості особистості. - C. 112-114.
- Мальцев А. Формування самостійної пізнавальної активності у майбутніх офіцерів-прикордонників. - C. 114-117.
- Маляр Л., Кухта М. Формування полікультурної компетентності студентів – майбутніх учителів-словесників засобами літературного краєзнавства. - C. 117-119.
- Марфинець Н. Інноваційні технології навчання на уроках літературного краєзнавства. - C. 120-122.
- Маслєннікова Д. Психолого-педагогічні засади розвивального навчання фізики у загальноосвітній школі. - C. 123-125.
- Мешко Г. Система підготовки майбутніх учителів до збереження і зміцнення професійного здоров’я. - C. 125-129.
- Моштук В. Розвиток індивідуальності студентів у процесі їх проектно-технологічної діяльності та формування проектно-технологічної культури. - C. 129-131.
- Нацюк М. Лінгвокультурологічні особливості формування лінгвосоціокультурної компетентності у майбутніх учителів іноземної мови у читанні художньої літератури. - C. 132-136.
- Ніколаєску І. Роль інститутів післядипломної освіти в розвитку культуротворчої особистості педагога. - C. 136-139.
- Новак О. Зміст підготовки майбутніх фахівців дошкільного виховання до забезпечення наступності в системі освіти. - C. 139-142.
- Опачко М. Формування загальної і професійної культури вчителя у педагогічній спадщині професора В.В.Сагарди. - C. 142-145.
- Пермінова Л. Формування основ самоменеджменту майбутніх вчителів початкових класів. - C. 145-147.
- Петришин Л. Системний підхід як основа організації процесу формування креативності майбутніх соціальних педагогів у ВНЗ. - C. 147-150.
- Пинзеник О. Прогностична екстраполяція основних тенденцій і перспектив професійного вдосконалення викладача вищої школи. - C. 151-153.
- Повідайчик О. Деякі аспекти застосування інтернет-технологій в системі вищої освіти. - C. 154-156.
- Поліщук В. Стратегія молодіжної політики у західноєвропейських та східноєвропейських країнах як основа підтримки дітей і молоді. - C. 157-159.
- Поліщук Ю. Застосування технологій соціально-педагогічної роботи з важковиховуваними дітьми. - C. 160-162.
- Попова Т., Павленко А. Оновлення змісту природничо-наукової освіти як шлях інтеграції України до європейського і світового освітнього простору. - C. 162-165.
- Попович А. Академізація соціальної роботи у контексті запиту на освітні послуги. - C. 165-167.
- Порхун І. Особливості дослідно-експериментальної роботи з формування правової компетентності військовослужбовців за контрактом в органах охорони державного кордону України. - C. 168-171.
- Постолюк М. Формування дослідницьких умінь майбутніх учителів. - C. 172-173.
- Пришляк О. Соціально-педагогічна підтримка дітей і молоді у Федеративній Республіці Німеччини. - C. 173-177.
- Прудкий О. Культурно-науковий світогляд сучасного вчителя фізики як складова його педагогічної майстерності. - C. 178-180.
- Рибальченко Д. Тенденції розвитку управління загальноосвітніми навчальними закладами в Україні. - C. 181-184.
- Розман І. Деякі питання теорії перекладу творів зарубіжної літератури. - C. 185-187.
- Роман С. Соціально-філософські основи формування еколого-гуманістичних цінностей у процесі шкільної хімічної освіти. - C. 187-191.
- Романюк І. Досвід підготовки фахівців з виховання особового складу у збройних силах Республіки Білорусь. - C. 191-195.
- Сідун Л. Історичні передумови розвитку полікультурної освіти в США. - C. 195-198.
- Слозанська Г. Інтеграція осіб з обмеженими можливостями в систему вищої освіти. - C. 198-201.
- Смужаниця Д. Термінологічна лексика як основний складовий компонент професійного іншомовного спілкування. - C. 202-204.
- Соколюк О. Сучасний стан сформованості інформаційної компетентності майбутніх учителів основ здоров’я. - C. 204-207.
- Стойка О. Особливості навчальних програм у вищій школі США. - C. 207-209.
- Теличко Н. Методологічні підходи до формування педагогічної майстерності майбутніх учителів початкових класів. - C. 209-212.
- Точиліна Т. Підвищення ефективності лекцій при вивченні фізики у вищому технічному навчальному закладі. - C. 212-215.
- Третько В. Підготовка магістрів міжнародних відносин до міжкультурної комунікації з використанням технології веб-квестів. - C. 215-218.
- Троцька О., Степанюк А. Вдосконалення змісту підготовки майбутнього вчителя в контексті біо(еко)етичного виховання. - C. 219-220.
- Флярковська О. Ціннісні орієнтації у підлітковому віці. - C. 221-224.
- Чейпеш І. Функції іншомовної комунікативної культури у професійній підготовці студентів. - C. 225-227.
- Чепіль М., Карпенко О. Індивідуальність педагога та перспективи впровадження педагогічних технологій. - C. 228-230.
- Chernyay M. Marketing of nonprofit organizations in the educational system. - C. 230-232.
- Шиба А. Модель формування професійної компетентності майбутніх перекладачів. - C. 233-236.
- Штифурак А. Імерсія мови корінного населення на Гавайях. - C. 236-239.
| 2013 | | Вип. 26
|
|
|
|