Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж68850:Пед. Соц./2013/27<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Науковий вісник Ужгородського університету : зб. наук. пр..- Ужгород. Серія, Педагогіка. Соціальна робота Pedagogika. Sotsialna robota- Титул.
- Зміст.
- Бартош О. До проблеми підняття стандартів практичної соціальної роботи в Шотландії. - C. 9-13.
- Бойко А. Питання родинного виховання у творчій спадщині Костянтини Малицької. - C. 13-16.
- Ваколя З. Вплив педагогічних товариств Закарпаття на становлення й розвиток системи фахової періодики в п.п. ХХ ст.. - C. 16-19.
- Валько Н., Кузьмич Л. Формування обчислювальної культури студентів у контексті інформатизації освіти. - C. 19-22.
- Варга Н. Соціальна відповідальність підприємництва в умовах сучасного суспільства. - C. 22-25.
- Вовканич М. Проблеми розвитку сексуальної самосвідомості підлітків у сучасному суспільстві. - C. 25-27.
- Гарапко В. Досвід використання інформаційних технологій в педагогічній освіті Великої Британії (на прикладі відкритого університету) . - C. 27-31.
- Горбатюк Р., Тулашвілі Ю. Мобільне навчання як нова технологія вищої освіти. - C. 31-34.
- Горішна Н. Соціально-педагогічна підтримка молодіжних ініціатив у країнах західної Європи. - C. 34-38.
- Дарбишева О. Навчально-польова практика з методики навчання біології в системі підготовки майбутніх учителів біології. - C. 38-41.
- Дацків І. Августин Волошин як директор ужгородської греко-католицької семінарії. - C. 41-43.
- Джежуль Т. Лабораторні роботи міжпредметного змісту як засіб розкриття прикладної спрямованості математичних знань майбутніх судноводіїв. - C. 43-46.
- Дмитришин О. Формування культури науково-дослідницької діяльності у майбутнього педагога. - C. 46-48.
- Доннік М. Трудова соціалізація вихованців соціального гуртожитку для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування. - C. 48-50.
- Єнгаличева І. Стимулювання майбутніх учителів початкових класів до педагогічної діяльності в умовах навчання у ВНЗ. - C. 50-52.
- Єпіхіна М., Коваленко Т. Формування у молодших школярів умінь будувати логіко-граматичні конструкції при опрацюванні розумових операцій на уроках математики. - C. 52-56.
- Золотова Г. Сутність і зміст профілактики адиктивної поведінки дітей в умовах територіальної громади. - C. 56-60.
- Канюк О. До питання формування іншомовної комунікативної компетенції майбутніх фахівців у ВНЗ. - C. 60-65.
- Карбованець О. Групова форма організації навчання студентів медичних спеціальностей з мікробіології. - C. 64-68.
- Карпова В. Теоретичне обґрунтування основ, особливостей і специфіки напрямків підготовки соціальних працівників до професійної діяльності. - C. 68-70.
- Клименюк Н., Стремецька В. Студентський волонтерський гурток як засіб оптимізації професійної підготовки майбутніх соціальних працівників. - C. 70-74.
- Ключкович Т. Етапи та особливості трансформації системи вищої освіти в словацькій республіці в кін. ХХ – поч. ХХІ століття. - C. 74-78.
- Козубовська І., Бабинець М. Особливості професійної діяльності соціальних працівників в соціально–економічній сфері. - C. 78-80.
- Козубовський Р. Формування готовності майбутніх соціальних працівників до профілактичної роботи з дітьми в процесі волонтерської діяльності в дитячих громадських об’єднаннях. - C. 80-82.
- Коробова І. Підготовка майбутнього вчителя фізики до контрольно-оцінювальної діяльності . - C. 82-86.
- Косило Х. Ідеї трудового виховання у педагогічній спадщині Г.Врецьони та В.Сухомлинського. - C. 86-89.
- Красовська Н. Проблеми підготовки економістів в умовах трансформації вищої школи. - C. 89-93.
- Крупа В. Педагогічні умови формування професійної компетентності майбутніх фахівців фізичної реабілітації. - C. 93-96.
- Кузан Н. Формування позитивного ставлення до праці в підлітків (50 – 60-ті рр. ХХ ст.). - C. 96-99.
- Кушнір І. Зміст маркетингової компетентності керівників вищих навчальних закладів 1 - 2 рівнів акредитації . - C. 99-102.
- Литвиненко О. Рівні готовності майбутніх інженерів-педагогів до професійно-педагогічного проектування. - C. 102-106.
- Лоїк Г. Актуалізація мотивів професійного зростання майбутніх менеджерів туризму засобами інформаційних технологій. - C. 106-109.
- Луценко Г. Психолого-педагогічні умови організації підготовки фахівців фізико-математичного профілю (в умовах фундаменталізації професійної освіти). - C. 109-112.
- Маслєннікова Д., Попова Т., Прудкий О. Розвиток фізичних знань учнів засобами предметних і міжпредметних екскурсій до музею. - C. 112-116.
- Машкаринець-Бутко А. Особливості розвитку дітей-вихованців загальноосвітніх шкіл-інтернатів. - C. 116-119.
- Мельничук І., Яцишина О. Особливості професійної підготовки іноземних студентів вищих медичних навчальних закладів. - C. 119-122.
- Михайлишин У. Лінгвоосвіта в дохристиянський період. - C. 122-124.
- Одінцов М. Створення навчального середовища щодо формування здорового способу життя студентів вищих технічних закладів методами і засобами фізичного виховання і спорту. - C. 124-127.
- Околович О. Теоретичні аспекти формування культури професійного спілкування майбутніх педагогів. - C. 127-129.
- Оленюк І. Поєднання інформаційних технологій та управлінських впливів на практичних заняттях з фізики. - C. 129-132.
- Онищук А. Cпецифіка підготовки майбутніх перекладачів до професійного спілкування. - C. 132-135.
- Опачко М. Принципи реалізації цілей дидактичного менеджменту . - C. 135-138.
- Оршанський Л., Курач М. Дизайн як культурно-ціннісна універсалія. - C. 138-141.
- Павлюк О. Соціально-економічні та педагогічні передумови розвитку шкільної освіти в Україні в другій половині ХХ століття. - C. 141-143.
- Палихата Е. Формування пунктуаційних умінь і навичок учнів початкових класів. - C. 143-146.
- Пастух Н. Проблема визначення поняття ,,соціальна інституція” у науковій літературі. - C. 146-148.
- Пелін О. Новий підхід до виміру довіри громадян до органів влади та базових соціальних інститутів. - C. 148-151.
- Перута І. Теоретичний аналіз основних дефініцій дослідження формування готовності до професійної діяльності майбутніх соціальних працівників на основі акмеологічного підходу. - C. 151-154.
- Поліщук В. Організаційно-педагогічні аспекти реалізації зарубіжних підходів до професійної підготовки соціальних працівників і соціальних педагогів в Україні. - C. 154-156.
- Поліщук Ю. Особливості підготовки майбутніх соціальних педагогів до профілактики девіантної поведінки підлітків. - C. 156-159.
- Пришляк О. Професійний розвиток педагогів у США і ФРН. - C. 159-162.
- Растопчина О. Діагностування у передбаченні результатів навчально-виховного процесу з природничо-математичних дисциплін. - C. 162-164.
- Ратинська О. Соціально-педагогічна профілактика емоційних перевантажень у підлітків. - C. 164-167.
- Розлуцька Г. Вартісні пріоритети у педагогічній спадщині Августина Волошина. - C. 167-170.
- Рюль В. Порушення в соціалізації дітей транскордонних трудових мігрантів (на прикладі закарпатської області). - C. 170-173.
- Сивохоп Е., Маріонда І. Самопізнання як динамічний, якісний, інтегративний процес я-концепції особистості. - C. 173-175.
- Сліпухіна І., Лахін Б. Елементи проблемного навчання в курсі загальної фізики: застосування ефекту Допплера в наукових дослідженнях і техніці. - C. 175-178.
- Слозанська Г. Організаційні аспекти реалізації австралійського досвіду професійної підготовки соціальних працівників в Україні. - C. 178-181.
- Слюсар Т. Культура професійного педагогічного спілкування . - C. 181-183.
- Смужаниця Д. Морфологічні моделі термінотворення в юридичній термінології. - C. 183-186.
- Сойма Н. Шляхи формування дезадаптації у підлітків. - C. 186-188.
- Сопко Р. Послуги людям похилого віку в Україні. - C. 188-192.
- Сорока О., Банкул Л. Музикотерапія як інноваційна здоров’язбережувальна технологія для роботи з молодшими школярами. - C. 192-195.
- Сорочинська В. Вплив засобів масової комунікації на соціальне становлення студентської молоді. - C. 195-199.
- Стойка О. Деякі особливості розвитку системи вищої освіти в США і професійної підготовки фахівців. - C. 199-202.
- Сулим Н. Нормативно-правове регулювання підготовки майбутніх вчителів англійської мови у вищих навчальних закладах Англії та Шотландії. - C. 202-205.
- Тарасова О. Проблема стандартизації програм професійної підготовки магістрів міжнародних відносин у вищій школі України. - C. 205-208.
- Товканець Г. Історіографічний огляд проблеми економічної освіти у вищій школі Чехії і Словаччини. - C. 208-212.
- Товканець О. Готовність педагогів до роботи з важковиховуваними підлітками як умова профілактики девіантної поведінки. - C. 212-215.
- Туряниця В., Шанта І. Формула забезпечення ефективності інновацій в освіті. - C. 215-217.
- Філіпенко І., Луценко В. Раціональний підхід та модель формування наукового інженерного мислення. - C. 217-219.
- Харченко Л. Формування ініціативності студентів молодших курсів у навчально-пізнавальній діяльності. - C. 219-222.
- Цвяк Л. Навчання курсантів інтерпретації професійно орієнтованих текстів на заняттях з іноземної мови. - C. 222-225.
- Черепаня Н. Педагогічні детермінанти готовності дитини до навчання у школі . - C. 225-229.
- Sheben V. Teachers training in the context of school reform. - C. 229-231.
- Шостаківська Н. Експериментальне дослідження формування професійної компетентності майбутніх економістів засобами інтерактивних технологій. - C. 231-234.
- Юрків Я. Сутність та зміст соціального феномену "насильство в сім'ї". - C. 234-237.
| 2013 | | Вип. 27
|
|
|
|