Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж68850:Пед. Соц./2014/30<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Науковий вісник Ужгородського університету : зб. наук. пр..- Ужгород. Серія, Педагогіка. Соціальна робота Pedagogika. Sotsialna robota- Титул.
- Зміст.
- Авраменко К. Теоретичні засади реалізації освітніх інновацій у підготовці вчителів у системі вищої педагогічної освіти України. - C. 7-9.
- Алмашій І. Особливості формування екологічної культури молоді природоцентричного типу в діяльності громадських організацій. - C. 9-13.
- Бабинець М. Вербальні і невербальні засоби спілкування в менеджменті. - C. 13-14.
- Bartosh O. To the issue of theoretical training of social work bachelors in Great Britain. - C. 14-18.
- Бедевельська М. Педагогічна технологія формування педагогічної майстерності вчителя іноземної мови на основі компенентнісного підходу. - C. 18-21.
- Бигар Л. Деякі аспекти історичних етапів розвитку лікувальної фізкультури в системі освіти. - C. 21-23.
- Бичок А. Полікультурне навчання США: спільність цілей у вивченні англійської та рідної мови. - C. 23-26.
- Білорус А. Інформаційне середовище – один із факторів формування інформаційної культури майбутніх офіцерів-прикордонників. - C. 26-28.
- Блажук О., Островська Н. Дистанційна освіта – сучасна форма вищої освіти. - C. 28-30.
- Бодруг Н. Модель формування педагогічної майстерності майбутнього вчителя з дисциплін гуманітарного циклу засобами інтерактивних технологій. - C. 30-34.
- Водяна О. Організація практик у підготовці майбутніх фахівців до соціального супроводу сімей, в яких перебувають діти під опікою. - C. 34-37.
- Гапонова О. Методи і форми розвитку інформаційно-комунікаційних умінь учителів початкової школи у системі післядипломної освіти. - C. 37-39.
- Гінсіровська І. "Організація успішної діяльності" як спецкурс у підготовці майбутніх фахівців у вищих технічних навчальних закладах. - C. 39-42.
- Годованець Н. Комунікативний метод як засіб вивчення іноземної мови. - C. 42-44.
- Горішна Н. Особливості функціонування в Україні сучасної системи соціального обслуговування людей похилого віку. - C. 44-47.
- Демчак М. Ідеї полікультурності педагогів доби просвітництва у практиці підготовки сучасного вчителя початкових класів. - C. 47-50.
- Демянчук М. Особливості підготовки бакалаврів сестринської справи до професійної діяльності. - C. 50-52.
- Єгорова В. Сучасні педагогічні технології розвитку науково-педагогічних працівників у контексті євроінтеграційних процесів у вищій освіті. - C. 52-55.
- Карбованець О. Психолого-педагогічні основи формування знань. - C. 55-57.
- Кобрій О., Брода М. Розвиток ідеї демократизації змісту педагогічної освіти вчителя впродовж другої половини ХХ ст.. - C. 57-60.
- Козолуп М. Міждисциплінарний підхід до формування академічної комунікативної компетенції у студентів природничих спеціальностей в університетах США. - C. 60-63.
- Козубовська І. Професійний розвиток фахівців шкільного консультування в США. - C. 63-65.
- Козубовський Р. Аналіз діяльності суб’єктів профілактики девіантної поведінки неповнолітніх. - C. 65-66.
- Корольова Т. Модель формування професійно-етичної культури майбутнього лікаря у процесі гуманітарної підготовки. - C. 66-69.
- Кошманюк М. Особливості формування здорового способу життя студентів в умовах вищого навчального закладу. - C. 69-73.
- Кравчина Т. До питання відбору навчального матеріалу з англійської мови. - C. 73-76.
- Кульчицький В. Філософсько-світоглядні передумови розвитку патріотичного виховання в Україні (історичний аспект). - C. 76-79.
- Лабінська Б. Використання методичних ідей Карла Тумлірца у процесі реалізації прямого методу навчання німецької мови на Буковині (друга половина XIX – перша половина XX ст.). - C. 79-82.
- Леврінц М. Цілі в структурі мотивації професійної-педагогічної діяльності майбутніх вчителів іноземних мов. - C. 82-84.
- Лещук Г. Взаємодія школи та сім’ї у профорієнтаційній роботі з учнями. - C. 84-86.
- Логвиненко Т. Вища освіта Данії, Норвегії, Швеції у сучасному європейському вимірі. - C. 86-89.
- Мартинів О. Особливості підготовки майбутніх економістів до збереження здоров’я шляхом популяризації здорового способу життя. - C. 89-92.
- Марфинець Н. Обґрунтування змісту літературного краєзнавства для 5 класу загальноосвітніх навчальних закладів Закарпаття. - C. 92-95.
- Машкаринець-Бутко А. Трудове виховання молоді в інтернатних закладах Закарпаття. - C. 95-98.
- Мешко Г. Курс "професійне здоров’я педагога" в системі підготовки майбутніх учителів до здоров’ятворчої діяльності. - C. 98-100.
- Михайлишин У. Розвиток лінгвістичної освіти за козацької доби. - C. 100-103.
- М’ясковський М. Організація та реформування педагогічної освіти в міжнародному контексті. - C. 103-106.
- Нахаєва Я. Термінологічний аналіз основних понять у реалізації компетентнісного підходу в підготовці майбутніх лікарів. - C. 106-109.
- Новакова Л. Особливості формування культури здоров’я майбутніх лікарів у спеціальних медичних групах. - C. 109-111.
- Омельчук О. Педагогічне обґрунтування структури та змісту програми профільного навчання за спеціалізацією "художня обробка матеріалів". - C. 111-114.
- Опачко М. Комплексний підхід у формуванні методичної майстерності вчителя фізики. - C. 114-117.
- Павленко А. Теоретичні основи і практика реалізації контекстного навчання: перспективи розвитку. - C. 117-119.
- Павлишин Г. Модель формування іншомовної фонетичної компетенції у студентів-медиків при професійно орієнтованому вивченні англійської мови. - C. 119-122.
- Палихата Е. Підготовка учнів початкових класів до вивчення розділових знаків у діалогічних текстах і репліках. - C. 122-125.
- Пасічник О. Особливості використання ділових ігор на заняттях з іноземної мови у ВНЗ. - C. 125-127.
- Петришин Л. Змістовий аспект формування креативності майбутніх соціальних педагогів як запорука ефективності їх професійної діяльності. - C. 127-131.
- Поліщук В. Технології медико-соціальної роботи у діяльності соціального працівника. - C. 131-134.
- Поліщук Ю. Правові засади соціально-педагогічної діяльності як основа професійного становлення соціального педагога. - C. 134-137.
- Попович І. Особливості підготовки вчителя-дослідника у Великій Британії. - C. 137-138.
- Поплавська О. Особливості математичної підготовки економістів. - C. 138-141.
- Приходькіна Н. Використання технології "переверненого навчання" у професійній діяльності викладачів вищої школи. - C. 141-144.
- Пришляк О. Особливості професійного розвитку фахівців соціально-педагогічної сфери. - C. 144-147.
- Ратинська О. Формування відповідального ставлення до здоров’я у підлітків. - C. 147-150.
- Рябець І. Етапи становлення професійної підготовки майбутніх фахівців із зв’язків з громадськістю за роки незалежності України. - C. 150-153.
- Серховець С. Структура готовності майбутніх офіцерів правоохоронних органів до кінологічного забезпечення оперативно-службової діяльності. - C. 153-155.
- Слозанська Г. Супервізія в соціальній роботі: основні підходи та принципи. - C. 155-159.
- Смук О., Козубовський М. Соціальні проблеми сучасної молоді України в умовах трансформації політичної та соціально-економічної систем. - C. 159-161.
- Сопотницька О. Забезпечення вибору власної освітньої технології з урахуванням здібностей та індивідуальних особливостей у підготовці майбутніх учителів фізичної культури. - C. 161-164.
- Сорока О. Дитячий малюнок: характеристика, можливості. - C. 164-167.
- Суслов Т. Структурно-функціональна модель формування професійно-екологічної готовності майбутніх офіцерів-прикордонників у процесі фахової підготовки. - C. 167-170.
- Трухан М. Модель формування готовності майбутніх соціальних педагогів до розв’язання професійних конфліктів. - C. 170-173.
- Хмуринська Т. Аналіз педагогічної технології формування соціально-професійної зрілості у майбутніх соціальних педагогів. - C. 173-176.
- Царенко О. Теоретичні підходи до організації наукової діяльності викладачів вищих військових навчальних закладів. - C. 176-178.
- Цвяк Л. Психолого-педагогічні умови ефективного навчання дорослих іноземної мови. - C. 178-180.
- Чудик А., Діденко О. Сутність, зміст, особливості та структура готовності майбутніх офіцерів-прикордонників до застосування спеціальних засобів і заходів фізичного впливу в процесі оперативно-службової діяльності. - C. 180-183.
- Шелевер О. Діагностична робота в системі супроводу вихованців інтернатних закладів. - C. 183-186.
- Школяр Н. Формування готовності до професійної діяльності майбутніх дизайнерів при вивченні культурології. - C. 186-189.
- Шлюз Б. Вибрані аспекти соціальної допомоги і соціальної роботи з бездомними в Польщі (на прикладі підкарпатського воєводства). - C. 189-193.
- Шпичко І. Основні підходи та умови розвитку соціальної компетентності майбутніх фахівців сфери обслуговування. - C. 193-196.
- Ярославцева К., Смужаниця Д. Самостійна робота студента в процесі вивчення іноземної мови. - C. 196-198.
| 2014 | | Вип. 30
|
|
|
|