Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж68850:Пед. Соц./2015/37<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Науковий вісник Ужгородського університету : зб. наук. пр..- Ужгород. Серія, Педагогіка. Соціальна робота Pedagogika. Sotsialna robota- Титул.
- Зміст.
- Бабенко А. Л. Сутність і зміст понять "інтеграція” та "інтеграційне заняття”. - C. 9-12.
- Багрій М. А. Теоретична концепція стилю в доробку Ігоря Костецького. - C. 12-14.
- Байбакова О. О. Психологічні засади міжкультурного спілкування. - C. 14-16.
- Бондар Т. І. Етапи розвитку інклюзивної освіти в США. - C. 16-20.
- Варга Н. І. Мотиваційний механізм розвитку самозайнятості населення. - C. 20-23.
- Війчук Т. І., Дільний В. М. Історико-генетичний метод у навчанні математики. - C. 23-25.
- Гаркович О. Л. Педагогічне проектування освітнього середовища професійної підготовки майбутнього вчителя хімії. - C. 26-28.
- Герлянд Т. М. Основні підходи до побудови інтегрованих професійно cпрямованих курсів загальноосвітньої підготовки в аграрних ПТНЗ. - C. 28-31.
- Гордієнко І. В. Активізація навчально-пізнавальної діяльності учнів на основі методу аналогії у навчанні математики та фізики. - C. 31-34.
- Горішна Н. М. Консультування як метод соціальної роботи у сфері протидії торгівлі людьми. - C. 34-37.
- Горпініч Т. І. Мовне портфоліо як засіб самоконтролю при навчанні іноземної мови. - C. 37-40.
- Депчинська І. А. Розвиток шкільної гуманітарної освіти на Закарпатті в період 1919-1939 р.р.. - C. 40-42.
- Дябел Л. І. Особливості соціалізації молоді в умовах соціально-педагогічної діяльності в громадських організаціях. - C. 43-45.
- Єгорова В. В. Застосування елементів психодрами та соціодрами як різновидів сучасних педагогічних технологій в освіті (на прикладі підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників). - C. 46-48.
- Жиленко Р. В. Рівень задоволення студентів ДВНЗ "Ужгородський національний університет" якістю освітніх послуг. - C. 48-54.
- Жовніренко Я. Г., Висоцька О. С. Деякі аспекти підготовки майбутніх вихователів до навчання англійської миви дітей дошкільного віку. - C. 55-57.
- Зварич О. П. Керівні принципи соціальної роботи з внутрішньо переміщеними особами в Україні. - C. 57-60.
- Зубрицький І. Я. Проблема статевого виховання на сторінках педагогічного часопису "Українська школа" (1925-1939 рр.). - C. 60-63.
- Кабак В. В. Обґрунтування організаційно-педагогічних умов підготовки майбутніх інженерів-педагогів технічних ВНЗ до професійної діяльності. - C. 63-67.
- Кабусь Н. Д. Висвітлення еволюції поглядів на сталий суспільний розвиток в історії світової наукової думки. - C. 67-70.
- Калаур С. М., Топоренко О. Ю. Сучасні інтерактивні підходи до формування соціальної відповідальності майбутніх соціальних педагогів у процесі навчання. - C. 70-74.
- Кожокар М. В. Форми патріотичного виховання молодого покоління Буковини (ІІ половина ХІХ ст.) У діяльності українського студентського товариства "Союз". - C. 74-77.
- Козубовська І. В., Стойка О. Я. Фінансова підтримка студентської молоді в США. - C. 77-80.
- Корінна Г. О. Особливості професійної підготовки соціальних педагогів до статево-рольової соціалізації дошкільників. - C. 80-82.
- Котєнєва І. С. Естетичне в природі як засіб формування естетико-екологічної культури особистості. - C. 83-86.
- Котєнєва Ю. М. Про складові професійної кар’єри студентів педагогічного коледжу. - C. 86-89.
- Кравчина Т. В. Методика навчання розумінню іншомовного тексту студентів ВНЗ. - C. 90-93.
- Лаптєва М. В. Дистанційні навчальні системи в практиці підготовки іноземних студентів. - C. 93-96.
- Левицька Л. В. Рекомендації щодо психолого-педагогічного забезпечення супроводу навчання студентів з особливими потребами в інтегрованому освітньому середовищі. - C. 96-98.
- Літовка О. П. Дослідження професійної позиції майбутнього вчителя через категорію особистості. - C. 99-101.
- Лупаренко С. Є. Втрата специфіки дитинства: суть та причини. - C. 101-104.
- Марфинець Н. В. Аналіз дефініцій "енвайронменталізм”, "енвайронментальна педагогіка”. - C. 105-107.
- Маслій О. М. Методичні рекомендації науково-педагогічному складу з питань підготовки майбутніх офіцерів до адаптації на початковому етапі служби у військах. - C. 108-110.
- Махиня Н. В. Освіта дорослих у ретроспективі: європейський історичний аспект питання. - C. 111-113.
- Мешко Г. М., Мешко О. І. Формування психотерапевтичної позиції майбутнього вчителя як основи реалізації валеологічних технологій педагогічної взаємодії. - C. 113-116.
- Мішеніна Т. М. Методи пізнання у змісті фахової підготовки майбутніх учителів філологічних спеціальностей. - C. 116-119.
- Олендр Т. М. Методичні особливості заняття з іноземної мови за професійним спрямуванням для студентів немовних спеціальностей. - C. 119-122.
- Опачко М. В., Міс Й. Педагогічне стимулювання учнів у процесі вивчення фізики в сучасній школі. - C. 122-126.
- Павлишин Г. Я., Прокоп І. А. Специфіка навчання іншомовного профеcійно орієнтованого мовлення у парадигмі інфотехнологій. - C. 126-129.
- Поліщук Ю. Й. Залучення молодіжних громадських об’єднань до роботи з профілактики наркоманії серед школярів. - C. 129-132.
- Помирча С. В., Дзюба М. Ю. Інформаційні технології як засіб формування лексикографічної компетентності студентів. - C. 133-135.
- Попович І. Є. Форми і методи організації навчального процесу в університетах Великої Британії. - C. 135-137.
- Постова С. А. Розвиток творчого мислення старшокласників на заняттях гуртка з інформатики. - C. 137-140.
- Потапчук О. І. Організаційно-педагогічні умови формування готовності майбутніх інженерів-педагогів до професійної діяльності з використанням інформаційно-комунікаційних технологій. - C. 141-143.
- Пришляк О. Ю. Упровадження інноваційних технологій у процес навчання іноземної мови майбутніх педагогів. - C. 144-146.
- Рабійчук С. О. Система цінностей і ціннісних орієнтацій як високоморальний суспільний взірець у протидії соціальних конфліктів. - C. 146-149.
- Резничук Г. О., Василенко О. М. Підготовка сучасної молоді до сімейного життя. - C. 150-152.
- Роман С. В. Реалізація вчителем хімії принципу історизму при формуванні еколого-гуманістичних цінностей у школярів. - C. 152-154.
- Ростока М. Л. Критерії, показники та рівні сформованості професійної компетентності майбутніх обліковців з реєстрації бухгалтерських даних. - C. 155-158.
- Рум’янцева К. Є., Вільчинська О. М., Добровольська Н. В. Педагогічні аспекти використання творчих фахових завдань під час вивчення дисциплін циклу "Математика для економістів”. - C. 158-161.
- Сідун М. М. Використання гри під час навчання іноземної мови учнів початкової школи. - C. 161-163.
- Сливка Л. В. Музикотерапія в освітньому процесі: історичне і теоретичне підґрунтя. - C. 164-166.
- Смук О. Т., Козубовський М. Р. Вплив ціннісно-нормативної дезінтеграції на прояви девіацій. - C. 166-169.
- Сойма Н. Д. Зарубіжний досвід реабілітаційної роботи з дезадаптованими дітьми. - C. 169-171.
- Соломко Н. Ф., Лосик В. Г., Тимошенко В. В. Формування гуманістично-спрямованої фізичної культури студентів економічних спеціальностей. - C. 171-173.
- Стрижак С. В. Науково-методична підготовка майбутніх учителів хімії у вищих педагогічних навчальних закладах. - C. 174-176.
- Тернопільська В. І., Андрущенко І. С., Якимець Д. В. Технологія навчання як засіб формування технічної компетентності майбутніх офіцерів радіоелектронного профілю. - C. 176-180.
- Титунь О. Л. Дослідження діяльнісно-рефлексивної складової готовності студентів до виховної роботи в школі. - C. 180-183.
- Федоруц М. В. Формування соціальної компетентності школярів у процесі партнерської співпраці загальноосвітніх навчальних закладів і родин. - C. 184-186.
- Фізеші О. Й. До питання педагогічної кваліфікації вчителів початкових шкіл в умовах переходу на рідномовне навчання (чехословацький період, 1919-1939). - C. 186-189.
- Царик О. М. Методичні аспекти формування культури мовлення учнів у школах Галичини міжвоєнного періоду ХХ ст.. - C. 189-192.
- Цибанюк О. О. Нормативно-правове забезпечення шкільного (студентського) фізичного виховання та масового спорту сучасної Румунії. - C. 193-195.
- Чайковська Г. Б. Екологічна освіта студентів педагогічних вишів у країнах Західної Європи. - C. 195-198.
- Чумак Л. В. Компетенція інтерпретації художніх творів як складова професійної майстерності вчителя-філолога. - C. 199-202.
- Шпеник С. З. Соціально-правовий захист дітей групи "ризику" в США. - C. 202-205.
- Шумська О. А. Особливості іншомовної підготовки фахівців природничого циклу у сучасній вищій школі України. - C. 205-209.
- Чорна О. В. Розвиток системи моніторингу якості вищої освіти України: актуальність використання досвіду Німеччини. - C. 209-213.
| 2015 | | Вип. 37
|
|
|
|