Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж68850:Пед. Соц./2017/1<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Науковий вісник Ужгородського університету : зб. наук. пр..- Ужгород. Серія, Педагогіка. Соціальна робота Pedagogika. Sotsialna robota- Титул.
- Зміст.
- Афанасьєв Д. М., Сойма Н. Д, Сопко Р. І. Залучення дезадаптованої молоді до волонтерської роботи з людьми похилого віку. - C. 11-13.
- Бартош О. П. Базові дисципліни у підготовці соціальних працівників до роботи з "дітьми групи ризику" у Великій Британії. - C. 14-18.
- Басай Н. П. Засоби навчання іноземних мов у початковій школі. - C. 19-22.
- Білик О. В. Особливості навчально-виховного процесу побудованого на засадах формування самоосвітньої компетентності для майбутніх техніків-електриків. - C. 23-26.
- Бондар Т. І. Інклюзивна освіта Канади: понятійно-категорійний апарат. - C. 27-30.
- Борщ К. К., Ляшко М. М. Гендерні стереотипи як соціальна проблема сучасних жінок. - C. 31-34.
- Брюханова Т. С., Малахова Ж. В. Використання спортивно-орієнтованого підходу в організації учбових занять в умовах особистісно-орієнтованого фізичного виховання. - C. 35-37.
- Будянський Д. В. Напрямки використання здобутків риторики в процесі розвитку риторичної культури викладача вищого навчального закладу. - C. 38-41.
- Булеза Б. Я. Готовність соціальних працівників до медико–соціальної роботи з дітьми – жертвами насильства. - C. 42-44.
- Вархолик Г. В. Педагогічний пошук в процесі екологічної освіти в Японії. - C. 45-47.
- Герлянд Т. М. Використання інноваційних технологій навчання у загальноосвітній підготовці майбутніх кваліфікованих робітників аграрних ПТНЗ. - C. 48-50.
- Гіптерс З. В. Теорія і практика економічного виховання дітей в українській родині: ретроспективний погляд. - C. 51-54.
- Главацька О. Л. Вплив батьківської сім’ї на гендерну соціалізацію сучасної молоді. - C. 55-59.
- Годованець Н. І., Леган В. П. Короткий огляд інтерактивних методів навчання іноземної мови. - C. 60-62.
- Голова Н. І. Принципи підготовки соціальних працівників до майбутньої професійної діяльності у Франції. - C. 63-66.
- Горленко В. М. Неформальна освіта як чинник розвитку інформаційно-комунікаційної компетентності вихователів дошкільного навчального закладу. - C. 67-73.
- Горобець О. В., Горобець С. Н. Воспитание экологической культуры населения как важный фактор решения экологических проблем. - C. 74-77.
- Гусак Л. П., Гулівата І. О. Теоретичні аспекти формування математичних компетентностей майбутніх економістів. - C. 78-80.
- Dido N. To the issue of development of students’ business letter writing skills. - C. 81-83.
- Добровольська К. В. Медичні симулятори як складова інноваційної освіти. - C. 84-87.
- Добровольська Н. В. Використання ігрових методів навчання при викладанні математичних дисциплін майбутнім менеджерам. - C. 88-91.
- Довмантович Н. Г. Проектна діяльність як засіб формування самоосвітньої компетентності. - C. 92-95.
- Єпіхіна М. А., Курило Н. О. Формування основ патріотичного виховання у дошкільників засобами народознавства. - C. 96-100.
- Желанова В. В. Формування комунікативної компетентності майбутніх фахівців із документознавства та інформаційної діяльності: педагогічний інструментарій. - C. 101-103.
- Іващук О. В., Юрій Р. Ф. Методика проведення тестового контролю знань з біофізики при підготовці майбутніх лікарів. - C. 104-106.
- Іконнікова М. В. Кар’єрозорієнтований підхід у професійній підготовці філологів. - C. 107-110.
- Ісаєва І. Ф. Професійна підготовка персоналу федеральної поліції Німеччини вищої ланки. - C. 111-114.
- Канюк О. Л. Про роль мовленнєвої компетенції у формуванні культури іншомовного професійного спілкування майбутніх фахівців соціальної роботи. - C. 115-117.
- Карасьова Л. А. Педагогічні умови формування інформаційно-аналітичної компетентності майбутніх фахівців сектору безпеки у процесі іншомовної підготовки. - C. 118-120.
- Кацьора О. В., Кацьора А. І. Окремі аспекти соціально-правового захисту дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування в Україні. - C. 121-124.
- Кисленко Д. П. Використання мультимедійних технологій в освітньому процесі майбутніх фахівців охоронної діяльності (теоретичні аспекти). - C. 125-128.
- Кіш Н. В. Міжкультурна компетенція майбутніх фахівців як психолого-педагогічна проблема. - C. 129-132.
- Козубовська І. В., Байбакова О. О. Ідеї утилітаризму в розвитку освіти США. - C. 133-135.
- Козубовська І. В., Данко Д. В. Формування готовності іноземних студентів-медиків до міжкультурного спілкування. - C. 136-138.
- Корчинська Н. Загальна характеристика організації професійно-технічного навчання молоді в Туреччині. - C. 139-142.
- Левицька Н. В. Негативні та позитивні аспекти реалізації принципів болонського процесу у системі професійної підготовки перекладачів у Німеччині. - C. 143-145.
- Лещук Г. В. Реалізація соціальних ініціатив засобами інноваційних інформаційних технологій. - C. 146-148.
- Логвиненко Т. О. Підготовка фахівців соціальної сфери в діяльності міжнародних університетських консорціумів. - C. 149-152.
- Маляр Л. В. Формування національної свідомості гімназійної молоді Закарпаття в 20-30-х рр. ХХ ст. засобами української літератури. - C. 153-156.
- Мешко Г. М. Формування здоров’язбережувального освітнього середовища як аспект діяльності керівника загальноосвітнього навчального закладу. - C. 157-161.
- Молчанова-Долінко В. О. Структура готовності майбутнього учителя музичного мистецтва до поліхудожньої діяльності. - C. 162-163.
- Мосейчук Ю. Ю. Системний та праксеологічний підходи у формуванні культури здоров’я майбутніх учителів фізичної культури: загальнотеоретичні розвідки. - C. 164-167.
- Мосіюк О. О., Мінгальова Ю. І. LMS MOODLE як програмна складова організації змішаного навчання студентів інформаційним технологіям. - C. 168-171.
- Москалюк О. І. Інклюзивна освіта в контексті проблем, суперечностей та перспектив. - C. 172-174.
- Нищак І. Д. Педагогічні умови реалізації методичної системи навчання інженерно-графічних дисциплін майбутніх учителів технологій. - C. 175-178.
- Новицька Л. І., Левчук О. В. Стан математичної підготовки студентів-екологів аграрних ВНЗ. - C. 179-182.
- Новіцька І. В. Поетапна методика формування професійних умінь майбутніх учителів природничо-математичних дисциплін у процесі розв’язування педагогічних задач. - C. 183-186.
- Новосад К. Я. Соціальні ризики міжнародної трудової міграції. - C. 187-189.
- Овод Ю. В. До проблеми дитячої бездоглядності в Україні. - C. 190-192.
- Онищук А. С. Інтерактивне навчання як запорука якісної професійної підготовки перекладачів. - C. 193-196.
- Опачко М. В. Культурологічний підхід у формуванні управлінської компетентності педагога. - C. 197-201.
- Палецька-Юкало А. В. Експериментальна перевірка ефективності методики формування німецькомовної лексичної компетентності у майбутніх учителів на основі автентичних художніх творів. - C. 202-206.
- Палінчак В. М. Американський стиль менеджменту. - C. 207-209.
- Пилипишин О. І., Бондаренко С. В. "Європейська культура": особливості викладання курсу iноземним студентам-медикам. - C. 210-212.
- Пинзеник О. М. Оптимізація процесу формування компетентності у сфері "природа" майбутнього вихователя дітей дошкільного віку. - C. 213-215.
- Повідайчик О. С., Повідайчик М. М. Основні підходи до науково-дослідницької роботи студентів. - C. 216-218.
- Поліщук В. А., Богуцька А. А., Пришляк О. Ю. Мета і принципи діяльності університетів третього віку у Великій Британії. - C. 219-222.
- Попадич О. О. Дослідницьке навчання як засіб формування виробничих функцій майбутнього педагога вищої школи. - C. 223-226.
- Попович А. М. Соціальні бар’єри та соціальна реабілітація. - C. 227-229.
- Почтовюк С. І. Деякі дидактичні підходи щодо інформаційного педагогічного проектування. - C. 230-232.
- Рабійчук С. О. Показники цінності здорового способу життя. - C. 233-234.
- Райковська Г. О. Інженерно-графічна освіта для життєдіяльного виробництва. - C. 235-237.
- Рашевська Н. В. Модель формування дослідницьких компетентностей учнів на уроках математики. - C. 238-241.
- Рідкодубська А. А. Практична спрямованість професійної підготовки працівників соціальної сфери. - C. 242-244.
- Розлуцька Г. М. Підготовка духовенства в умовах мукачівської богословської школи. - C. 245-248.
- Савка І. В. Впровадження вибіркових інтегрованих курсів під час підготовки майбутніх фахівців гуманітарного профілю. - C. 249-251.
- Сваричевська А. П. Історико-ретроспективний аналіз проблеми виникнення і розвитку екології як самостійної галузі наукових і освітніх знань. - C. 252-255.
- Середа І. О. Викладання дисципліни "Оздоровча аеробіка" для студентів ТНПУ ім. В. Гнатюка в умовах кредитно-трансферної системи організації навчального процесу. - C. 256-258.
- Сідун М. М. Особливості процесу спілкування молодших школярів у шкільному колективі. - C. 259-261.
- Сікалюк А. І. Інноваційні методи навчання як засіб формування соціально-етичних ціностей у студентів на заняттях з іноземної мови. - C. 262-264 .
- Слозанська Г. І. Ролі фахівця із соціальної роботи в територіальній громаді. - C. 265-268.
- Сніцар І. В. До питання про вибір форм і методів роботи з розвитку комунікативних навичок студентів на заняттях англійської мови. - C. 269-271 .
- Степчук Н. В. Шляхи підвищення ефективності фізичного самовдосконалення учнівської та студентської молоді. - C. 272-275.
- Стефанишин К. Л. Робота над прийменником у 5 класі як підготовчий етап до усвідомлення його комунікативної ролі у структурі мовлення. - C. 276-279.
- Cтойка О. Я. Вища освіта США та України: відмінні та спільні риси. - C. 280-283.
- Тимошенко В. В. Шляхи оптимізації процесу розвитку професіоналізму вчителя в умовах особистісно-орієнтованої системи освіти. - C. 284-286.
- Ткачов А. С. Структурно-функціональна модель формування ключових компетентностей інтелектуально здібних і обдарованих учнів основної школи в процесі навчання. - C. 287-290.
- Товканець Г. В. Закономірності і принципи стратегії формування педагогічної культури майбутнього вчителя. - C. 291-294.
- Трубачева С. Е, Чорноус О. В. Дидактичні особливості метапредметних технологій в умовах профільного навчання. - C. 295-298.
- Фельцан І. М. Історія становлення теорії освіти дорослих у Європі. - C. 299-301.
- Ференчук І. О. Експериментальна перевірка методики формування німецькомовної компетентності в читанні публіцистичних текстів у майбутніх філологів. - C. 302-305.
- Фізеші О. Й. Початкова освіта Закарпаття у 50-80-их роках ХХ століття. - C. 306-309.
- Шеремета Л. П., Мельник Т. П. Формування орфоепічної грамотності іноземних студентів медичного профілю. - C. 310-312.
- Шостачук А. М., Шостачук Д. М., Шмельова Т. В. Компетентність інженера-механіка: системний піхід до організації професійного самовизначення. - C. 313-317.
- Вихідні відомості.
| 2017 | | Вип. 1 (40)
|
|
|
|