Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж68850:Пед. Соц./2018/1<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Науковий вісник Ужгородського університету
: зб. наук. пр..- Ужгород. Серія, Педагогіка. Соціальна робота
Pedagogika. Sotsialna robota

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Частина I

  4. Андрієвська В. М. Принцип інноваційності у підготовці майбутнього вчителя початкової школи до використання інформаційно-комунікаційних технологій. - C. 11-14.
  5. Афанасьєв Д. М., Сопко Р.І. Вплив демографічного старіння на інститут сім’ї та солідарність між поколіннями. - C. 15-19.
  6. Благініна С. В. Аналіз злетів і падінь освіти і науки Німеччини в оптиці вибору парадигм для розвитку. - C. 20-24.
  7. Бондарчук Н. Я, Чернов В.Д. Застосування диференційованого підходу на заняттях оздоровчим фітнесом та аеробікою з дівчатами старшого шкільного віку за критерієм рівня фізичної підготовленості. - C. 25-28.
  8. Бриндіков Ю. Л. Методологічні підходи до моделювання системи організації комплексної реабілітації військовослужбовців учасників бойових дій. - C. 29-32.
  9. Вакалюк Т. А. Огляд WEB-орієнтованих компіляторів, що доцільно використовувати у навчанні бакалаврів інформатики. - C. 33-37.
  10. Варга Н. І. Особливості професійної діяльності викладача вищої школи США. - C. 38-41.
  11. Герлянд Т. М. Методика застосування проектної технології навчання у закладах професійної (професійно-технічної) освіти. - C. 42-45.
  12. Hodovanets N., Lehan V. Main characteristics of the situational method for teaching of foreign language. - C. 46-48.
  13. Гусак Л. П., Левчук О. В. Роль інформаційно-комунікаційних технологій у процесі формування математичної компетентності майбутніх економістів. - C. 49-52.
  14. Дем’янчук О. О., Адамович І. В. Методика формування гностичних умінь молодих педагогів засобами дистанційного навчання у період підвищення кваліфікації в системі післядипломної освіти. - C. 53-58.
  15. Дзямко В. Й., Месарош Л. В. Формування стохастичної компетентності через реалізацію міжпредметних зв’язків. - C. 59-63.
  16. Доннік М. С. Соціальна дезадаптація підлітків – вихованців інтернатних закладів. - C. 64-67.
  17. Жиленко Р. В. Дослідження основних потреб учасників АТО та членів їх сімей в соціальних послугах. - C. 68-73.
  18. Заредінова Е. Р. Аналіз провідних напрямів дослідження феномену аксіогенезу. - C. 74-77.
  19. Зінонос Н. О. Адаптація студентів до навчання у вищому навчальному закладі як психолого-педагогічна проблема. - C. 78-81.
  20. Іщенко Л. В. Організаційно-педагогічні умови підготовки майбутніх фахівців дошкільної освіти до розвитку творчого потенціалу дітей 5-6 років. - C. 82-86.
  21. Канюк О. Л., Кіш Н. В. Принципи навчання іншомовному діловому спілкуванню студентів немовних факультетів в контексті соціокультурного підходу. - C. 87-91.
  22. Карплюк С. О. Характеристичні особливості деяких модулів інформаційно-аналітичної WEB-орієнтованої системи управління освітнім процесом у вищій школі. - C. 92-95.
  23. Кисленко Д. П. Місце та роль інноваційних технологій в професійній підготовці майбутнього фaxiвця з oxopoннoї дiяльнocтi. - C. 96-100.
  24. Козубовська І. В., Козубовський Р. В. Природа девіантної поведінки неповнолітніх. - C. 101-104.
  25. Концедайло В. В. Методика використання ігрових симуляторів для формування професійних м’яких компетентностей майбутніх інженерів-програмістів. - C. 105-108.
  26. Корсак О. І. Про корисність міжнародних педагогічних вимірювань (на прикладі тестів PISA). - C. 109-113.
  27. Котєнєва Ю. М. Етапи формування конкурентоспроможності майбутнього фахівця як маркеру його професійної кар’єри. - C. 114-117.
  28. Криворучко А. В. Педагогічні умови підготовки майбутнього вчителя хімії до оцінювання навчальних досягнень учнів. - C. 118-121.
  29. Криштанович С. В. Система формування ключових компетентностей майбутніх менеджерів фізичної культури і спорту. - C. 122-125.
  30. Лещук Г. В. Комунікативні бар’єри у професійній діяльності соціального працівника. - C. 126-129.
  31. Lobachova I. Implementing wimmelbuch at English lessons in the context of forming the new Ukrainian school. - C. 130-133.
  32. Ляшенко Л. М., Соловей Н. В., Паламарчук К. М. Еволюція міжнародних мов та іншомовна освіта в Україні. - C. 134-140.
  33. Мелещенко А. А. Найпопулярніші єврейські початкові школи другої половини ХІХ – початку ХХ століття на Волині. - C. 141-144.
  34. Мельник О. Ф. Концептуальна основа технології формування професійної компетентності спеціалістів з виробництва харчової продукції в процесі вивчення природничих дисциплін. - C. 145-149.
  35. Мельничук С. Ю. Структурно-функціональна модель реалізації педагогічних умов професійної підготовки майбутніх фахівців міжнародних економічних відносин засобами навчальних тернінгів. - C. 150-154.
  36. Nahorna O. Hallmarks of LLM in comparative and international dispute resolution at queen Mary university of London. - C. 155-158.
  37. Новицька Л. І., Дубчак В. М. Особливості викладання вищої математики для студентів-екологів. - C. 159-163.
  38. Новицька Л. І., Левчук О. В. Тести як ефективний інструмент контролю знань студентів в процесі вивчення вищої математики. - C. 164-167.
  39. Опачко М. В. Діагностування готовності магістрів-фізиків освітнього напряму підготовки з дидактичного менеджменту. - C. 168-172.
  40. Petryshyn L. Strategies for modelling of creativity of social pedagogues in the educational process. - C. 173-178.
  41. Повідайчик М. М., Шпонтак І. Я. Професійна діяльність вчителя інформатики в сфері інформаційної безпеки. - C. 179-182.
  42. Повідайчик О. С. Аналіз стану готовності майбутніх соціальних працівників до науково-дослідницької діяльності. - C. 183-187.
  43. Постригач Н. О. Грецький досвід застосування ікт для навчання дорослих учнів у школах другого шансу. - C. 188-191.
  44. Почтовюк С. І. Індивідуальність як значуща характеристика особистості сучасного вчителя. - C. 192-194.
  45. Приймак Г. Ю. Дефініційний аналіз поняття "здоровий спосіб життя". - C. 195-198.
  46. Райковська Г. О., Соловйов А. В., Мельник О. Л. Реалізація парадигми наскрізного моделювання засобами САПР. - C. 199-207.
  47. Розлуцька Г. М. Національно-орієнтаційні детермінанти розвитку освіти в умовах мукачівського монастиря на Закарпатті. - C. 208-212.
  48. Розман І. І., Савчук Б. П. Витоки і генеза формування української педагогічної біографістики (ІХ ст. – середина ХІХ ст.). - C. 213-217.
  49. Сливка Л. В. Тематичне поле педагогіки здоров’я у сучасних (після 1989 року) дисертаціях та монографіях польських дослідників. - C. 218-221.
  50. Смілянець О. Г. Дидактичні можливості соціальних мереж для вищих аграрних навчальних закладів. - C. 222-225.
  51. Сойма Н. Д. Гуманістична спрямованість виховання дітей з відхиленнями у адаптації в США. - C. 226-229.
  52. Староста В. І., Попадич О. О. Деякі аспекти соціальної адаптації студентів-першокурсників у класичному університеті. - C. 230-233.
  53. Тимочко О. І. Зміцнення здоров’я та формування потреби у здоровому способі життя школярів засобами важкої атлетики. - C. 234-237.
  54. Ткачов А. С. Методи та форми формування загальнокультурної компетентності в інтелектуально здібних учнів 5-9 класів (у процесі вивчення суспільствознавчих предметів). - C. 238-241.
  55. Товканець Г. В. Перцептивні аспекти педагогічної взаємодії. - C. 242-245.
  56. Товканець О. С. Психологічні засади управлінської культури педагога. - C. 246-250.
  57. Трубачева С. Е. Дидактичні умови формування змісту профільного навчання на основі метапредметного підходу. - C. 251-253.
  58. Фокіна Т. Ю. Особливості діяльності регіональних товариств культурно-освітньої громадської організації "Просвіта". - C. 254-258.
  59. Хоминець С. І.. Деякі аспекти академічної мобільності студентів у вітчизняній освітній практиці. - C. 259-263.
  60. Чорноус О. В. Мультимедійна складова у педагогічній технології гра-тренінг. - C. 264-267.
  61. Шандор Ф. Ф., Бартош О. П., Борщ К. К. Соціологічні виміри інституту релігії. - C. 268-271.
  62. Shyba A. Students’ sociocultural competence formation during extra-curricular activities. - C. 272-275.
  63. Шиян Н. І., Стрижак С. В. Поглиблення обраного профілю навчання у позаурочній діяльності загальноосвітньої школи сільської місцевості. - C. 276-279.
  64. Шостачук А. М., Головня В. Д. Формування компетентностей студентів-механіків в галузі робототехніки. - C. 280-283.
  65. Частина II

  66. Бейгул І. О., Шишкіна О. М. Застосування кругового тренування на заняттях оздоровчої аеробіки із студентами внз. - C. 285-287.
  67. Веселовський А. П., Веселовська О. М. Виховання у майбутніх вчителів вольових якостей засобами фізичного виховання як основи формування їх професійно-особистісних компетентностей. - C. 288-291.
  68. Гладощук О. Г. Вищий навчальний заклад як середовище по формуванню фізкультурно-оздоровчої самоорганізації студентської молоді. - C. 292-295.
  69. Дикий Б. В. Використання біоритмології та релаксації в навчальному процесі у осіб з дефектами мовлення. - C. 296-299.
  70. Дуло О. А., Щерба М. Ю. Фізична активність як засіб здоров’язбереження в рамках реалізації грантового проекту "Міжнародне молодіжне спортивне партнерство". - C. 300-304.
  71. Єднак В. Д. Фізичні засоби відновлення працездатності у футболістів. - C. 305-307.
  72. Кондрацька Г. Д., Редчиць В. О., Жукова І. М. Технологія навчання фізичних вправ в новій українській школі. - C. 308-313.
  73. Краснов В. П., Панченко В. Ф. Аналіз існуючої системи фізичного виховання студентів, які навчаються за програмою підготовки офіцерів запасу у вищих навчальних закладах. - C. 314-318.
  74. Ляховець Л. О. Педагогічні засади використання оздоровчої аквааеробіки як засобу гідрореабілітації та корекції фізичного стану старшокласниць, які належать до спеціальних медичних груп. - C. 319-322.
  75. Мальцева О. Б., Мелега К. П., Дуб М. М. Підвищення рівня соціального здоров’я студентів вишу засобами фізичного виховання. - C. 323-327.
  76. Маріонда І. І., Шароді В. М. Застосування програмно-цільового підходу у процесі управління професійною підготовкою майбутнього вчителя фізичної культури. - C. 328-331.
  77. Мосейчук Ю. Ю. Обґрунтування доцільності та практичні механізми впровадження організаційно-педагогічних умов у процес формування культури здоров’я майбутніх учителів фізичної культури. - C. 332-336.
  78. Мусієнко О. В., Матієшин І. В., Попович С. І. Визначення ефективності занять вправами хатха-йоги (сарвагасана, карна-підасана) засобами акупунктурної діагностики в системі фізичного виховання студенток. - C. 337-343.
  79. Несен О. О., Соколова Т. Є. Рекреаційна спрямованість тенісу настільного як засіб популяризації гри. - C. 344-349.
  80. Огнистий А. В. Концептуальні підходи підготовки учителів-предметників до фізичного виховання учнів. - C. 350-354.
  81. Озерова О. А. Застосування методу функціональних проб, як засіб удосконалення навчального процесу для студентів спеціально-медичної групи. - C. 355-358.
  82. Приступа Є. Н., Данилевич М. В. Структурні компоненти готовності майбутніх фахівців з фізичного виховання та спорту до роботи у сфері фізичної рекреації. - C. 359-363.
  83. Сивохоп Е. М., Степчук Н. В. Діяльнісний компонент готовності до самопізнання в процесі фізичної підготовки. - C. 364-367.
  84. Скрипченко І. Т, Шуба Л. В. Інноваційний підхід в організаціїї самостійної роботи майбутніх фахівців з фізичної культури і спорту при опануванні навчальних дисциплін туристської спрямованності. - C. 368-372.
  85. Товт В. А., Сусла В. Я. Рухова активність як фактор профілактики шкідливих звичок у студентів. - C. 373-377.
  86. Філак Я. Ф., Філак Ф. Г. Педагогічні аспекти розвитку дрібної моторики засобами фізичного виховання у дітей з інтелектуальними порушеннями. - C. 378-382.
  87. Chepelyuk A., Kushnir R. Culture of communication as an important constituent in the professional activity of physical culture of a teacher. - C. 383-386.
  88. Вихідні дані.
2018
Вип. 1 (42)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського