![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
![Mozilla Firefox](../../ico/mf.png) |
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж68850:Пед. Соц./2018/1<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Науковий вісник Ужгородського університету : зб. наук. пр..- Ужгород. Серія, Педагогіка. Соціальна робота Pedagogika. Sotsialna robota- Титул.
- Зміст.
Частина I
- Андрієвська В. М. Принцип інноваційності у підготовці майбутнього вчителя початкової школи до використання інформаційно-комунікаційних технологій. - C. 11-14.
- Афанасьєв Д. М., Сопко Р.І. Вплив демографічного старіння на інститут сім’ї та солідарність між поколіннями. - C. 15-19.
- Благініна С. В. Аналіз злетів і падінь освіти і науки Німеччини в оптиці вибору парадигм для розвитку. - C. 20-24.
- Бондарчук Н. Я, Чернов В.Д. Застосування диференційованого підходу на заняттях оздоровчим фітнесом та аеробікою з дівчатами старшого шкільного віку за критерієм рівня фізичної підготовленості. - C. 25-28.
- Бриндіков Ю. Л. Методологічні підходи до моделювання системи організації комплексної реабілітації військовослужбовців учасників бойових дій. - C. 29-32.
- Вакалюк Т. А. Огляд WEB-орієнтованих компіляторів, що доцільно використовувати у навчанні бакалаврів інформатики. - C. 33-37.
- Варга Н. І. Особливості професійної діяльності викладача вищої школи США. - C. 38-41.
- Герлянд Т. М. Методика застосування проектної технології навчання у закладах професійної (професійно-технічної) освіти. - C. 42-45.
- Hodovanets N., Lehan V. Main characteristics of the situational method for teaching of foreign language. - C. 46-48.
- Гусак Л. П., Левчук О. В. Роль інформаційно-комунікаційних технологій у процесі формування математичної компетентності майбутніх економістів. - C. 49-52.
- Дем’янчук О. О., Адамович І. В. Методика формування гностичних умінь молодих педагогів засобами дистанційного навчання у період підвищення кваліфікації в системі післядипломної освіти. - C. 53-58.
- Дзямко В. Й., Месарош Л. В. Формування стохастичної компетентності через реалізацію міжпредметних зв’язків. - C. 59-63.
- Доннік М. С. Соціальна дезадаптація підлітків – вихованців інтернатних закладів. - C. 64-67.
- Жиленко Р. В. Дослідження основних потреб учасників АТО та членів їх сімей в соціальних послугах. - C. 68-73.
- Заредінова Е. Р. Аналіз провідних напрямів дослідження феномену аксіогенезу. - C. 74-77.
- Зінонос Н. О. Адаптація студентів до навчання у вищому навчальному закладі як психолого-педагогічна проблема. - C. 78-81.
- Іщенко Л. В. Організаційно-педагогічні умови підготовки майбутніх фахівців дошкільної освіти до розвитку творчого потенціалу дітей 5-6 років. - C. 82-86.
- Канюк О. Л., Кіш Н. В. Принципи навчання іншомовному діловому спілкуванню студентів немовних факультетів в контексті соціокультурного підходу. - C. 87-91.
- Карплюк С. О. Характеристичні особливості деяких модулів інформаційно-аналітичної WEB-орієнтованої системи управління освітнім процесом у вищій школі. - C. 92-95.
- Кисленко Д. П. Місце та роль інноваційних технологій в професійній підготовці майбутнього фaxiвця з oxopoннoї дiяльнocтi. - C. 96-100.
- Козубовська І. В., Козубовський Р. В. Природа девіантної поведінки неповнолітніх. - C. 101-104.
- Концедайло В. В. Методика використання ігрових симуляторів для формування професійних м’яких компетентностей майбутніх інженерів-програмістів. - C. 105-108.
- Корсак О. І. Про корисність міжнародних педагогічних вимірювань (на прикладі тестів PISA). - C. 109-113.
- Котєнєва Ю. М. Етапи формування конкурентоспроможності майбутнього фахівця як маркеру його професійної кар’єри. - C. 114-117.
- Криворучко А. В. Педагогічні умови підготовки майбутнього вчителя хімії до оцінювання навчальних досягнень учнів. - C. 118-121.
- Криштанович С. В. Система формування ключових компетентностей майбутніх менеджерів фізичної культури і спорту. - C. 122-125.
- Лещук Г. В. Комунікативні бар’єри у професійній діяльності соціального працівника. - C. 126-129.
- Lobachova I. Implementing wimmelbuch at English lessons in the context of forming the new Ukrainian school. - C. 130-133.
- Ляшенко Л. М., Соловей Н. В., Паламарчук К. М. Еволюція міжнародних мов та іншомовна освіта в Україні. - C. 134-140.
- Мелещенко А. А. Найпопулярніші єврейські початкові школи другої половини ХІХ – початку ХХ століття на Волині. - C. 141-144.
- Мельник О. Ф. Концептуальна основа технології формування професійної компетентності спеціалістів з виробництва харчової продукції в процесі вивчення природничих дисциплін. - C. 145-149.
- Мельничук С. Ю. Структурно-функціональна модель реалізації педагогічних умов професійної підготовки майбутніх фахівців міжнародних економічних відносин засобами навчальних тернінгів. - C. 150-154.
- Nahorna O. Hallmarks of LLM in comparative and international dispute resolution at queen Mary university of London. - C. 155-158.
- Новицька Л. І., Дубчак В. М. Особливості викладання вищої математики для студентів-екологів. - C. 159-163.
- Новицька Л. І., Левчук О. В. Тести як ефективний інструмент контролю знань студентів в процесі вивчення вищої математики. - C. 164-167.
- Опачко М. В. Діагностування готовності магістрів-фізиків освітнього напряму підготовки з дидактичного менеджменту. - C. 168-172.
- Petryshyn L. Strategies for modelling of creativity of social pedagogues in the educational process. - C. 173-178.
- Повідайчик М. М., Шпонтак І. Я. Професійна діяльність вчителя інформатики в сфері інформаційної безпеки. - C. 179-182.
- Повідайчик О. С. Аналіз стану готовності майбутніх соціальних працівників до науково-дослідницької діяльності. - C. 183-187.
- Постригач Н. О. Грецький досвід застосування ікт для навчання дорослих учнів у школах другого шансу. - C. 188-191.
- Почтовюк С. І. Індивідуальність як значуща характеристика особистості сучасного вчителя. - C. 192-194.
- Приймак Г. Ю. Дефініційний аналіз поняття "здоровий спосіб життя". - C. 195-198.
- Райковська Г. О., Соловйов А. В., Мельник О. Л. Реалізація парадигми наскрізного моделювання засобами САПР. - C. 199-207.
- Розлуцька Г. М. Національно-орієнтаційні детермінанти розвитку освіти в умовах мукачівського монастиря на Закарпатті. - C. 208-212.
- Розман І. І., Савчук Б. П. Витоки і генеза формування української педагогічної біографістики (ІХ ст. – середина ХІХ ст.). - C. 213-217.
- Сливка Л. В. Тематичне поле педагогіки здоров’я у сучасних (після 1989 року) дисертаціях та монографіях польських дослідників. - C. 218-221.
- Смілянець О. Г. Дидактичні можливості соціальних мереж для вищих аграрних навчальних закладів. - C. 222-225.
- Сойма Н. Д. Гуманістична спрямованість виховання дітей з відхиленнями у адаптації в США. - C. 226-229.
- Староста В. І., Попадич О. О. Деякі аспекти соціальної адаптації студентів-першокурсників у класичному університеті. - C. 230-233.
- Тимочко О. І. Зміцнення здоров’я та формування потреби у здоровому способі життя школярів засобами важкої атлетики. - C. 234-237.
- Ткачов А. С. Методи та форми формування загальнокультурної компетентності в інтелектуально здібних учнів 5-9 класів (у процесі вивчення суспільствознавчих предметів). - C. 238-241.
- Товканець Г. В. Перцептивні аспекти педагогічної взаємодії. - C. 242-245.
- Товканець О. С. Психологічні засади управлінської культури педагога. - C. 246-250.
- Трубачева С. Е. Дидактичні умови формування змісту профільного навчання на основі метапредметного підходу. - C. 251-253.
- Фокіна Т. Ю. Особливості діяльності регіональних товариств культурно-освітньої громадської організації "Просвіта". - C. 254-258.
- Хоминець С. І.. Деякі аспекти академічної мобільності студентів у вітчизняній освітній практиці. - C. 259-263.
- Чорноус О. В. Мультимедійна складова у педагогічній технології гра-тренінг. - C. 264-267.
- Шандор Ф. Ф., Бартош О. П., Борщ К. К. Соціологічні виміри інституту релігії. - C. 268-271.
- Shyba A. Students’ sociocultural competence formation during extra-curricular activities. - C. 272-275.
- Шиян Н. І., Стрижак С. В. Поглиблення обраного профілю навчання у позаурочній діяльності загальноосвітньої школи сільської місцевості. - C. 276-279.
- Шостачук А. М., Головня В. Д. Формування компетентностей студентів-механіків в галузі робототехніки. - C. 280-283.
Частина II
- Бейгул І. О., Шишкіна О. М. Застосування кругового тренування на заняттях оздоровчої аеробіки із студентами внз. - C. 285-287.
- Веселовський А. П., Веселовська О. М. Виховання у майбутніх вчителів вольових якостей засобами фізичного виховання як основи формування їх професійно-особистісних компетентностей. - C. 288-291.
- Гладощук О. Г. Вищий навчальний заклад як середовище по формуванню фізкультурно-оздоровчої самоорганізації студентської молоді. - C. 292-295.
- Дикий Б. В. Використання біоритмології та релаксації в навчальному процесі у осіб з дефектами мовлення. - C. 296-299.
- Дуло О. А., Щерба М. Ю. Фізична активність як засіб здоров’язбереження в рамках реалізації грантового проекту "Міжнародне молодіжне спортивне партнерство". - C. 300-304.
- Єднак В. Д. Фізичні засоби відновлення працездатності у футболістів. - C. 305-307.
- Кондрацька Г. Д., Редчиць В. О., Жукова І. М. Технологія навчання фізичних вправ в новій українській школі. - C. 308-313.
- Краснов В. П., Панченко В. Ф. Аналіз існуючої системи фізичного виховання студентів, які навчаються за програмою підготовки офіцерів запасу у вищих навчальних закладах. - C. 314-318.
- Ляховець Л. О. Педагогічні засади використання оздоровчої аквааеробіки як засобу гідрореабілітації та корекції фізичного стану старшокласниць, які належать до спеціальних медичних груп. - C. 319-322.
- Мальцева О. Б., Мелега К. П., Дуб М. М. Підвищення рівня соціального здоров’я студентів вишу засобами фізичного виховання. - C. 323-327.
- Маріонда І. І., Шароді В. М. Застосування програмно-цільового підходу у процесі управління професійною підготовкою майбутнього вчителя фізичної культури. - C. 328-331.
- Мосейчук Ю. Ю. Обґрунтування доцільності та практичні механізми впровадження організаційно-педагогічних умов у процес формування культури здоров’я майбутніх учителів фізичної культури. - C. 332-336.
- Мусієнко О. В., Матієшин І. В., Попович С. І. Визначення ефективності занять вправами хатха-йоги (сарвагасана, карна-підасана) засобами акупунктурної діагностики в системі фізичного виховання студенток. - C. 337-343.
- Несен О. О., Соколова Т. Є. Рекреаційна спрямованість тенісу настільного як засіб популяризації гри. - C. 344-349.
- Огнистий А. В. Концептуальні підходи підготовки учителів-предметників до фізичного виховання учнів. - C. 350-354.
- Озерова О. А. Застосування методу функціональних проб, як засіб удосконалення навчального процесу для студентів спеціально-медичної групи. - C. 355-358.
- Приступа Є. Н., Данилевич М. В. Структурні компоненти готовності майбутніх фахівців з фізичного виховання та спорту до роботи у сфері фізичної рекреації. - C. 359-363.
- Сивохоп Е. М., Степчук Н. В. Діяльнісний компонент готовності до самопізнання в процесі фізичної підготовки. - C. 364-367.
- Скрипченко І. Т, Шуба Л. В. Інноваційний підхід в організаціїї самостійної роботи майбутніх фахівців з фізичної культури і спорту при опануванні навчальних дисциплін туристської спрямованності. - C. 368-372.
- Товт В. А., Сусла В. Я. Рухова активність як фактор профілактики шкідливих звичок у студентів. - C. 373-377.
- Філак Я. Ф., Філак Ф. Г. Педагогічні аспекти розвитку дрібної моторики засобами фізичного виховання у дітей з інтелектуальними порушеннями. - C. 378-382.
- Chepelyuk A., Kushnir R. Culture of communication as an important constituent in the professional activity of physical culture of a teacher. - C. 383-386.
- Вихідні дані.
| 2018 | | Вип. 1 (42)
|
|
|
|