Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж68850:Пед. Соц./2018/2<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Науковий вісник Ужгородського університету : зб. наук. пр..- Ужгород. Серія, Педагогіка. Соціальна робота Pedagogika. Sotsialna robota- Титул.
- Зміст.
- Альохін М. М. Пріоритетні напрямки соціальної роботи з бі- та гомосексуальними старшокласниками. - C. 9-13.
- Андреєва М. О. Формування соціальної культури майбутніх педагогів в умовах інклюзивного кіноклубу. - C. 14-17.
- Атрощенко Т. О. Формування міжетнічної толерантності майбутніх учителів початкових класів у процесі практичної підготовки. - C. 18-24.
- Бадер С. О. Сутнісна характеристика категорії "ціннісно-смислові орієнтації майбутніх вихователів". - C. 25-29.
- Bartoszewski Ja. Inspiration philosophy of Mordecai Roshwalda. - C. 30-35.
- Басай Н. П. Особливості конструювання змісту уроку іноземної мови в початковій школі на засадах компетентнісно орієнтованого навчання. - C. 36-41.
- Безуглий Д. С. Результати педагогічного експерименту з підготовки майбутніх учителів інформатики до використання засобів комп’ютерної візуалізації в професійній діяльності. - C. 42-47.
- Бондарчук Н. Я., Чернов В. Д. Особливості методики проведення фізкультурних занять із дітьми дошкільного віку. - C. 48-52.
- Варава О. Б. Професійна компетентність та професійна мобільність майбутніх бакалаврів сестринської справи: дилема сучасності. - C. 53-57.
- Воробйова Л. В. Творча співпраця Х. Паркхерст та М. Монтессорі у розвитку експериментальної педагогіки на початку ХХ ст.. - C. 58-62.
- Harapko V., Telychko N. Features of developing the worldview competency of future teachers of the english language and foreign literature. - C. 63-66.
- Гура А. М. Використання навчальних мультимедійних програм у професійній підготовці майбутніх учителів природничих спеціальностей. - C. 67-71.
- Дем’янчук О. О., Адамович І. В. Формування гностичних умінь у професійному становленні молодих педагогів. - C. 72-77.
- Добровольська Н. В., Бондар М. В. Використання інформаційно-комунікаційних технологій при викладанні дисциплін математичного циклу майбутнім менеджерам. - C. 78-82.
- Дудко Н. В. Експлікація поняття "соціальна активність студентської молоді": соціально-педагогічний аспект. - C. 83-88.
- Заблоцька І. В. Сучасний стан та перспективи розвитку системи професійної підготовки майбутніх фахівців сфери послуг. - C. 89-92.
- Ikonnikova M. Professional training of English language teachers in the UK: based on the experience of Newcastle University. - C. 93-98.
- Кальченко Л. В. Міжвідомчі бар’єри в рішенні проблеми соціального сирітства та шляхи їх подолання у територіальній громаді міста. - C. 99-106.
- Кацьора О. В. Пенсійне страхування та пенсійна реформа в Україні. - C. 107-110.
- Козак Ю. Ю. Структурно-функціональна модель формування графічної компетентності майбутніх інженерів-педагогів комп’ютерного профілю. - C. 111-115.
- Козолуп М. С. Аналіз стану академічної комунікативної підготовки майбутніх фахівців природничих спеціальностей у ЗВО України. - C. 116-121.
- Кокнова Т. А. Проблема становлення професійної підготовки викладачів іноземних мов в Україні наприкінці XX на початку XXI століття (1991 - 2004). - C. 122-125.
- Коляда Н. М., Кравченко О. О., Кучер Г. М. Соціальна робота з дітьми шкільного віку в громаді: практичний досвід. - C. 126-132.
- Король О. М. Інформатична компетентність бакалаврів освіти: сутність і структура на засадах диференційованого підходу. - C. 133-137.
- Кулалаєва Н. В. Методична система формування культури безпеки професійної діяльності в майбутніх кваліфікованих робітників будівельного профілю. - C. 138-141.
- Кучерук О. Я. Оцінка важливості математичних розділів для формування математичної компетентності майбутніх інженерів-програмістів. - C. 142-146.
- Levrints M. Relationship between communication style and effective teaching. - C. 147-151.
- Лисенко Ю. О. Динаміка соціалізації людей похилого віку у філогенезі. - C. 152-157.
- Любас А. А. Основні підходи та принципи формування міжкультурної компетентності майбутніх фахівців бойового та оперативного забезпечення. - C. 158-162.
- Маляр Л. В. Морально-етичні критерії добору творів художньої літератури у підручниках для народної школи Олександра Маркуша. - C. 163-167.
- Мельничук І. М. Формування самоосвітньої компетентності майбутніх фахівців сестринської справи як педагогічна проблема. - C. 168-172.
- Mесарош Л. В., Дзямко В. Й. Визначення ролі задач з механіки у розвитку творчих здібностей і логічного мислення учнів через аналіз типових задач конкурсів "Кенгуру" та "Левеня". - C. 173-176.
- Мешко Г. М., Мешко О. І. Формування психічного здоров’я учнів у сучасній школі. - C. 177-181.
- Мосіюк О. О. Особливості вивчення 3D моделювання у процесі професійної підготовки майбутніх учителів інформатики. - C. 182-186.
- Нагорна О. О. Загальна характеристика магістерської програми за спеціалізаціями "Судовий розгляд цивільних справ та вирішення спорів" та "Вирішення спорів" у Школі Права Лондонського університету сіті. - C. 187-191.
- Нанівська Л. Л. Особливості комунікативної компетентності майбутніх офіцерів. - C. 192-195.
- Опачко М. В. Особистісно-діяльнісний підхід у підготовці майбутнього вчителя фізики з дидактичного менеджменту. - C. 196-200.
- Повідайчик О. С. Реалізація технології диференційованого навчання в процесі науково-дослідницької підготовки магістрів соціальної роботи. - C. 201-205.
- Поліщук В. А. Компетентнісний підхід до науково-дослідницької підготовки майбутніх соціальних працівників. - C. 206-209.
- Попович А. М. Адміністрування інтегрованих соціальних послуг на рівні громади. - C. 210-213.
- Постова С. А., Новіцька І. В., Усата О. Ю. Формування готовності майбутніх учителів інформатики до розвитку творчого мислення старшокласників у поза навчальній діяльності. - C. 214-220.
- Пришляк О. Ю. Формування полікультурної професійної компетентності фахівців соціальної сфери у вищих навчальних закладах США та Канади. - C. 221-225.
- Рашевська Н. В. Перспективи застосування засобів доповненої реальності у процесі навчання майбутніх інженерів. - C. 226-229.
- Ребуха Л. З. Реалізація системи фундаменталізації професійної підготовки майбутніх соціальних працівників на засадах інтеграції інноваційних технологій. - C. 230-234.
- Роїк Т. О. Критерії, показники та діагностичний інструментарій рівня вихованості культури родинних взаємин у молодших школярів. - C. 235-239.
- Романовська Л. І. Актуалізація соціально-педагогічної підтримки материнства та дитинства в умовах соціально-економічних та демографічних змін. - C. 240-244.
- Рюль В. О. Аналіз трудової міграції в закарпатському соціумі. - C. 245-249.
- Семенець С. П. Тривимірні структури зовнішнього та внутрішнього проявів компетентності. - C. 250-254.
- Слозанська Г. І. Моделювання професійної діяльності у підготовці майбутніх соціальних працівників у ЗВО до роботи у територіальній громаді. - C. 255-259.
- Смук О. Т. Мобінг як наслідок злоякісної агресії. - C. 260-264.
- Соловей Ю. О. Чинники ефективної управлінської діяльності директора закладу дошкільної освіти. - C. 265-269.
- Степанюк А. В. Використання контекстної технології навчання при підготовці вчителів природничих наук. - C. 270-273.
- Туровська І. О. Кореляція рівня сформованості культури мовлення студентів-медиків і динаміки формування професійної мовленнєвої компетентності. - C. 274-278.
- Shandor F., Bartosh O. Functions and concept-category apparatus of sociology of social work. - C. 279-283.
- Шандра Н. А. Підходи до формування англомовної лексичної компетентності в професійно орієнтованому письмі майбутніх ІТ-фахівців. - C. 284-288.
- Шугалій Н. Є. Особливості передумов створення данських ВНШ у XVIII - XIX століттях. - C. 289-292.
- Шукатка О. В. Філософсько-парадигмальний аналіз проблеми формування індивідуальних стратегій здоров’язбереження майбутніх бакалаврів природничих спеціальностей. - C. 293-296.
- Юрченко А. О. Формування інформаційно-комунікативної компетентності при вивченні дисциплін фізичного змісту на прикладі використання лекцій-демонстрацій. - C. 297-300.
- Ячнюк М. Ю., Ячнюк І. О., Ячнюк Ю. Б. Система фізичного виховання на Буковині (ХІХ – ХХ ст.) та можливості її використання на сучасному етапі. - C. 301-305.
- Вихідні дані.
| 2018 | | Вип. 2 (43)
|
|
|
|