Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж68850:Пед. Соц./2019/2<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Науковий вісник Ужгородського університету : зб. наук. пр..- Ужгород. Серія, Педагогіка. Соціальна робота Pedagogika. Sotsialna robota- Титул.
- Зміст.
- Білоусова Л. І., Житєньова Н. В. Підготовка майбутніх учителів до проектування цифрових дидактичних візуальних засобів. - C. 9-14.
- Бузовська Ю. Ф. Модель формування підготовленості майбутніх судноводіїв до міжкультурного спілкування засобами ікт. - C. 15-19.
- Вакалюк Т. А., Концедайло В. В., Мінтій І. С. Перевірка ефективності методики використання ігрових симуляторів як засобів формування професійних м’яких компетентностей майбутніх інженерів-програмістів: результати педагогічного експерименту. - C. 20-25.
- Варга Н. І. Організаційні засади професійної підготовки викладача вищої школи США. - C. 26-30.
- Гарапко В. І. Оцінювання компетентностей підготовки фахівців спеціальності 014 "Cередня освіта (мова та література (англійська))" як наукова проблема. - C. 31-35.
- Гіптерс З. В. Економічна освіта дітей і дорослих у виставковій діяльності на західноукраїнських землях (ХІХ – перша половина ХХ століть). - C. 36-40.
- Главацька О. Л. Попередження та подолання професійного вигорання соціальних працівників. - C. 41-45.
- Горпініч Т. І. Структура професійної компетентності викладачів вищих медичних навчальних закладів у США. - C. 46-51.
- Дячук Н. М. Психолінгвістичні особливості формування аудитивних умінь старшокласників. - C. 52-56.
- Желанов Д. В. Сутність ціннісного компонента змісту вищої освіти. - C. 57-60.
- Жиленко Р. В. Соціальна адаптація військовослужбовців в сучасній науковій літературі. - C. 61-69.
- Замороцька В. В. Дистанційне навчання у формуванні інструментально-виконавської компетентності майбутніх учителів музики . - C. 70-74.
- Іщенко Л. В., Мельникова О. М. Розвиток дослідницьких здібностей у дітей старшого дошкільного віку. - C. 75-79.
- Капріцин І. І. Потенціал культур-ресурсної рекреації особистості в галузі соціальної роботи. - C. 80-85.
- Карпук В. В. Громадські організації як фактор формування соціальної компетентності молоді. - C. 86-89.
- Кіщук В. М. Обґрунтування потреби підготовки майбутніх фармацевтів до професійної діяльності в системі коледж–академія на засадах акмеологічного підходу. - C. 90-93.
- Клепар М. В. Професійна підготовка студентів-міжнародників в Україні: до постановки проблеми. - C. 94-98.
- Козубовський Р. В., Шелевер О. В. Профілактика девіантної поведінки молодших школярів. - C. 99-103.
- Курєнкова А. В. Теоретичний аспект формування соціальної компетентності у навчально-виховних програмах дітей дошкільного віку із порушеннями розумового розвитку. - C. 104-108.
- Кучер Г. М., Кравченко О. О. Інклюзивний соціально-реабілітаційний туризм як складова соціальної роботи у громаді (на прикладі м. Умань). - C. 109-114.
- Лакатош М. О. Професійна підготовка фахівців аграрного профілю як психолого-педагогічна проблема. - C. 115-119.
- Леврінц М. І. Конструктивізм як філософсько-епістемологічне підґрунтя підготовки вчителів у США. - C. 120-124.
- Маслій О. М. Принципи формування професійної компетентності майбутніх офіцерів ракетно-артилерійського озброєння. - C. 125-129.
- Мигалина З. І. Вирішення освітніх проблем дітей-мігрантів США в контексті полікультурної освіти. - C. 130-134.
- Оксенюк О. В. Залучення соціальної реклами до проблеми подолання сирітства. - C. 135-138.
- Пинзеник О. М. Природознавчі дисципліни як засіб формування духовних цінностей майбутніх фахівців дошкільної освіти. - C. 139-143.
- Пугач С. Особливості формування правової компетентності магістрів з обліку та оподаткування. - C. 144-148.
- Райковська Г. С., Соловйов А. В. Система автоматизованого проектування в графічній підготовці. - C. 149-153.
- Савельчук І. Б. Ресурсне забезпечення інноваційного освітнього середовища підготовки соціальних працівників. - C. 154-158.
- Skril Iryna Simulations in forming English lexical competence in dialogic speaking for prospective experts of hospitality and restaurant service. - C. 159-163.
- Смагін І. І. Проблеми гармонізації професійних вимог у стандартах педагогічної діяльності. - C. 164-168.
- Смагіна Т. М. Місце освітнього коворкінгу у розвитку професійної компетентності педагогів на курсах підвищення кваліфікації. - C. 169-172.
- Староста В. І., Попадич О. О. Мотивація навчальної діяльності студентів-першокурсників у процесі їх адаптації в умовах класичного університету. - C. 173-177.
- Сташук О. О. Методична система закладу вищої освіти з розвитку готовності майбутніх соціальних педагогів до роботи в центрах ранньої соціальної реабілітації. - C. 178-185.
- Стеблюк С. В. Психолого-корекційний компонент професійної компетентності майбутніх фахівців: констатувальний етап наукового дослідження. - C. 186-190.
- Тимофєєва О. Я. Підвищення мотивації до професійної комунікації англійською мовою у курсантів морських вищих навчальних закладів. - C. 191-195.
- Ткачова Н. О., Чжан Ю. Нормативно-правова база для формування полікультурної компетентності студентів в університетах КНР. - C. 196-199.
- Товканець О. С. Дидактичні аспекти підготовки майбутнього вчителя початкової школи у європейській вищій освіті. - C. 200-204.
- Трубачева С. Е. Психолого-педагогічні особливості проектування освітнього середовища гімназії. - C. 205-208.
- Тумак О. М. Передумови становлення і розвитку методики навчання англійської мови на Буковині (кінець ХІХ – початок ХХ ст.). - C. 209-212.
- Тушко К. Ю. Діагностика сформованості здатності майбутніх офіцерів-прикордонників до професійної взаємодії. - C. 213-216.
- Федоруц М. В. Структурно-функціональна модель формування соціальної компетентності старшокласників засобами неформальної освіти. - C. 217-222.
- Хоминець С. І. Поняття та види академічної мобільності студентів. - C. 223-227.
- Чекан О. І., Іванова В. В., Барна Х В. Теоретичний аспект дослідження просодичної сторони мовлення у дітей дошкільного віку з дизартрією. - C. 228-232.
- Червоненко К. С. Модель системи формування готовності майбутніх соціальних працівників до організації волонтерської діяльності учнівської молоді. - C. 233-237.
- Черепаня М. Т. Заклади інтернатного типу Закарпаття в контексті законів Чехословацької республіки. - C. 238-242.
- Шостачук А. М. Контроль та оцінювання загальноінженерної та математичної підготовки студентів-механіків перед вивченням дисципліни "теорія механізмів і машин". - C. 243-246.
- Яблуновська Л. С. Понятійний апарат аналізу формування системи соціальної роботи з дітьми-аутистами. - C. 247-251.
| 2019 | | Вип. 2 (45)
|
|
|
|