Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж68850:Пед. Соц./2019/2<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Науковий вісник Ужгородського університету
: зб. наук. пр..- Ужгород. Серія, Педагогіка. Соціальна робота
Pedagogika. Sotsialna robota

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Білоусова Л. І., Житєньова Н. В. Підготовка майбутніх учителів до проектування цифрових дидактичних візуальних засобів. - C. 9-14.
  4. Бузовська Ю. Ф. Модель формування підготовленості майбутніх судноводіїв до міжкультурного спілкування засобами ікт. - C. 15-19.
  5. Вакалюк Т. А., Концедайло В. В., Мінтій І. С. Перевірка ефективності методики використання ігрових симуляторів як засобів формування професійних м’яких компетентностей майбутніх інженерів-програмістів: результати педагогічного експерименту. - C. 20-25.
  6. Варга Н. І. Організаційні засади професійної підготовки викладача вищої школи США. - C. 26-30.
  7. Гарапко В. І. Оцінювання компетентностей підготовки фахівців спеціальності 014 "Cередня освіта (мова та література (англійська))" як наукова проблема. - C. 31-35.
  8. Гіптерс З. В. Економічна освіта дітей і дорослих у виставковій діяльності на західноукраїнських землях (ХІХ – перша половина ХХ століть). - C. 36-40.
  9. Главацька О. Л. Попередження та подолання професійного вигорання соціальних працівників. - C. 41-45.
  10. Горпініч Т. І. Структура професійної компетентності викладачів вищих медичних навчальних закладів у США. - C. 46-51.
  11. Дячук Н. М. Психолінгвістичні особливості формування аудитивних умінь старшокласників. - C. 52-56.
  12. Желанов Д. В. Сутність ціннісного компонента змісту вищої освіти. - C. 57-60.
  13. Жиленко Р. В. Соціальна адаптація військовослужбовців в сучасній науковій літературі. - C. 61-69.
  14. Замороцька В. В. Дистанційне навчання у формуванні інструментально-виконавської компетентності майбутніх учителів музики . - C. 70-74.
  15. Іщенко Л. В., Мельникова О. М. Розвиток дослідницьких здібностей у дітей старшого дошкільного віку. - C. 75-79.
  16. Капріцин І. І. Потенціал культур-ресурсної рекреації особистості в галузі соціальної роботи. - C. 80-85.
  17. Карпук В. В. Громадські організації як фактор формування соціальної компетентності молоді. - C. 86-89.
  18. Кіщук В. М. Обґрунтування потреби підготовки майбутніх фармацевтів до професійної діяльності в системі коледж–академія на засадах акмеологічного підходу. - C. 90-93.
  19. Клепар М. В. Професійна підготовка студентів-міжнародників в Україні: до постановки проблеми. - C. 94-98.
  20. Козубовський Р. В., Шелевер О. В. Профілактика девіантної поведінки молодших школярів. - C. 99-103.
  21. Курєнкова А. В. Теоретичний аспект формування соціальної компетентності у навчально-виховних програмах дітей дошкільного віку із порушеннями розумового розвитку. - C. 104-108.
  22. Кучер Г. М., Кравченко О. О. Інклюзивний соціально-реабілітаційний туризм як складова соціальної роботи у громаді (на прикладі м. Умань). - C. 109-114.
  23. Лакатош М. О. Професійна підготовка фахівців аграрного профілю як психолого-педагогічна проблема. - C. 115-119.
  24. Леврінц М. І. Конструктивізм як філософсько-епістемологічне підґрунтя підготовки вчителів у США. - C. 120-124.
  25. Маслій О. М. Принципи формування професійної компетентності майбутніх офіцерів ракетно-артилерійського озброєння. - C. 125-129.
  26. Мигалина З. І. Вирішення освітніх проблем дітей-мігрантів США в контексті полікультурної освіти. - C. 130-134.
  27. Оксенюк О. В. Залучення соціальної реклами до проблеми подолання сирітства. - C. 135-138.
  28. Пинзеник О. М. Природознавчі дисципліни як засіб формування духовних цінностей майбутніх фахівців дошкільної освіти. - C. 139-143.
  29. Пугач С. Особливості формування правової компетентності магістрів з обліку та оподаткування. - C. 144-148.
  30. Райковська Г. С., Соловйов А. В. Система автоматизованого проектування в графічній підготовці. - C. 149-153.
  31. Савельчук І. Б. Ресурсне забезпечення інноваційного освітнього середовища підготовки соціальних працівників. - C. 154-158.
  32. Skril Iryna Simulations in forming English lexical competence in dialogic speaking for prospective experts of hospitality and restaurant service. - C. 159-163.
  33. Смагін І. І. Проблеми гармонізації професійних вимог у стандартах педагогічної діяльності. - C. 164-168.
  34. Смагіна Т. М. Місце освітнього коворкінгу у розвитку професійної компетентності педагогів на курсах підвищення кваліфікації. - C. 169-172.
  35. Староста В. І., Попадич О. О. Мотивація навчальної діяльності студентів-першокурсників у процесі їх адаптації в умовах класичного університету. - C. 173-177.
  36. Сташук О. О. Методична система закладу вищої освіти з розвитку готовності майбутніх соціальних педагогів до роботи в центрах ранньої соціальної реабілітації. - C. 178-185.
  37. Стеблюк С. В. Психолого-корекційний компонент професійної компетентності майбутніх фахівців: констатувальний етап наукового дослідження. - C. 186-190.
  38. Тимофєєва О. Я. Підвищення мотивації до професійної комунікації англійською мовою у курсантів морських вищих навчальних закладів. - C. 191-195.
  39. Ткачова Н. О., Чжан Ю. Нормативно-правова база для формування полікультурної компетентності студентів в університетах КНР. - C. 196-199.
  40. Товканець О. С. Дидактичні аспекти підготовки майбутнього вчителя початкової школи у європейській вищій освіті. - C. 200-204.
  41. Трубачева С. Е. Психолого-педагогічні особливості проектування освітнього середовища гімназії. - C. 205-208.
  42. Тумак О. М. Передумови становлення і розвитку методики навчання англійської мови на Буковині (кінець ХІХ – початок ХХ ст.). - C. 209-212.
  43. Тушко К. Ю. Діагностика сформованості здатності майбутніх офіцерів-прикордонників до професійної взаємодії. - C. 213-216.
  44. Федоруц М. В. Структурно-функціональна модель формування соціальної компетентності старшокласників засобами неформальної освіти. - C. 217-222.
  45. Хоминець С. І. Поняття та види академічної мобільності студентів. - C. 223-227.
  46. Чекан О. І., Іванова В. В., Барна Х В. Теоретичний аспект дослідження просодичної сторони мовлення у дітей дошкільного віку з дизартрією. - C. 228-232.
  47. Червоненко К. С. Модель системи формування готовності майбутніх соціальних працівників до організації волонтерської діяльності учнівської молоді. - C. 233-237.
  48. Черепаня М. Т. Заклади інтернатного типу Закарпаття в контексті законів Чехословацької республіки. - C. 238-242.
  49. Шостачук А. М. Контроль та оцінювання загальноінженерної та математичної підготовки студентів-механіків перед вивченням дисципліни "теорія механізмів і машин". - C. 243-246.
  50. Яблуновська Л. С. Понятійний апарат аналізу формування системи соціальної роботи з дітьми-аутистами. - C. 247-251.
2019
Вип. 2 (45)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського