Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж68857:Псих.-пед.н./2012/1<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Наукові записки [Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя]
: зб. наук. пр..- Ніжин. Психолого-педагогічні науки

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Методологія і теорія педагогіки

  4. Білоусова Н. В. Визначення сутності і структури потреби у самовдосконаленні молодших підлітків. - C. 7-10.
  5. Дьоміна О. В. Про сутність поняття "громадянська позиція” в інформаційно-довідникових джерелах. - C. 11-13.
  6. Зінченко Т. В. Соціальне становлення дітей дошкільного віку. - C. 14-16.
  7. Зель І. О. Акмеологічна спрямованість як складова андрагогічної компетентності майбутніх учителів. - C. 17-19.
  8. Івахненко Т. П. Проблема формування сексуальної культури молоді – інноваційна концепція сучасної освіти. - C. 20-24.
  9. Кучер А. В. Комунікативні аспекти професійної діяльності економіста-аграрника. - C. 25-28.
  10. Костриця Н. М. Цінності та норми хліборобського світогляду. - C. 29-32.
  11. Малюгіна Т. І. Білінгвізм: концептуальні та практичні засади. - C. 33-38.
  12. Полозенко О. В. Психологічні знання як наукова категорія. - C. 39-43.
  13. Попенко О. М. Професійна культура вчителя як інтеграційна якість особистості педагога-професіонала. - C. 44-49.
  14. Потапчук Т. В. Національна ідентичність: становлення та розвиток у сучасному суспільстві. - C. 50-53.
  15. Сватенков О. В., Лабузько С. В. Проект як форма організації діяльності з профілактики торгівлі людьми у студентському середовищі. - C. 54-58.
  16. Стрельнікова Н. М. Проблема моральності у вихованні дітей батьками. - C. 59-61.
  17. Методика навчання і виховання

  18. Абжалов Р. Р. Зміст знань про хімічні елементи в курсах дисциплін природничого циклу. - C. 62-66.
  19. Бондаренко Ю. І. Концептуально-стильовий аналіз літературного твору в школі. - C. 67-71.
  20. Валюк В. Ф. Мультимедійні презентації Microsoft Power Point як засіб вивчення навчальної дисципліни "Органічна хімія”. - C. 72-76.
  21. Іващенко Н. А., Коваленко Є. І. Педагогічні умови організації навчально-творчої діяльності учнів старших класів. - C. 77-80.
  22. Коваленко Є. І., Микитуха Р. Групова навчальна діяльність учнів як інноваційна технологія. - C. 81-85.
  23. Колейчик О. О., Местхарм О. А. Етапність формування навичок трансформації фахового тексту у студентів немовних спеціальностей. - C. 86-89.
  24. Падун Н. О. Навчально-дослідна діяльність як засіб формування дослідницьких умінь учнів. - C. 90-93.
  25. Поліщук О. В. Правове виховання учнів 5–6 класів шкіл-інтернатів на засадах українських звичаїв. - C. 94-97.
  26. Прибора Н. А., Богатиренко В. А. Курси за вибором практичного спрямування як засіб підвищення мотивації учнів до вивчення хімії. - C. 98-101.
  27. Речицький О. Н., Решнова С. Ф. Проблема оцінювання знань і вмінь студентів за 100-бальною шкалою. - C. 102-107.
  28. Салій С. В. Сприйняття підлітками художніх образів музики. - C. 108-110.
  29. Шевчук М. О. Синектика як метод активізації творчого мислення студентів. - C. 111-114.
  30. Щербак П. І., Благінін В. М. Мотивації занять фізичними вправами студентів педагогічних вищих навчальних закладів. - C. 115-117.
  31. Щербина А. П., Щербина В. М. Екологічне виховання учнів на уроках хімії та в позакласній роботі. - C. 118-122.
  32. Професійна підготовка

  33. Благініна С. В. Організація самостійної роботи як ефективний засіб самонавчання та самопідготовки майбутнього педагога. - C. 123-125.
  34. Бобраков С. В. Передумови реформування професійної підготовки вчителів у Німеччині. - C. 126-128.
  35. Головань Т. К. Формування навичок основ техніки диригування у студентів-початківців. - C. 129-132.
  36. Гура В. В. Методика формування музично-теоретичних знань у студентів педагогічних училищ та коледжів засобами українського музичного фольклору. - C. 133-138.
  37. Данилюк С. С. Формування професійної компетентності майбутніх філологів в аспекті особистісного підходу. - C. 139-143.
  38. Дєда В. М. Основні аспекти підготовки фахівців дошкільного профілю до формування екологічної компетенції у дітей дошкільного віку. - C. 144-149.
  39. Дубровська Л. О., Дубровський В. М. Підготовка майбутніх педагогів до втілення виховних технологій. - C. 150-152.
  40. Клясен Н. Л. Компетентнісний підхід до розвитку комунікативних здібностей вчителів у системі післядипломної педагогічної освіти. - C. 153-156.
  41. Лукашова Н. І. Формування готовності майбутнього вчителя до реалізації особистісно орієнтованого навчання хімії в процесі вивчення фахової методики. - C. 157-163.
  42. Остапенко С. А. Дидактичні умови формування соціальної компетентності студентів філологічних спеціальностей у процесі самостійної навчальної діяльності. - C. 164-167.
  43. Сидоренко-Николашина Е. Л. Специфика организации модульного контроля знаний по высшей математике у студентов агротехнологических вузов с помощью тестовых заданий. - C. 168-176.
  44. Требенко Д. Я., Требенко О. О. Формування внутрішнього стимулу і готовності до самоконтролю при вивченні вищої алгебри. - C. 177-181.
  45. Харицкая С. В. Формирование поисково-информационной компетентности при подготовке презентаций на занятиях по иностранному языку. - C. 182-184.
  46. Вітчизняний і зарубіжний досвід

  47. Бєлкіна Н. І. Розвиток ідей К. Ушинського про педагогіку як науку і мистецтво виховання в спадщині М. Демкова. - C. 185-187.
  48. Демченко Н. М., Мацегора А. В. Освітня діяльність і педагогічні погляди А. Брока. - C. 188-191.
  49. Крапивний Я. М. Система професійної підготовки вчителя у Чернігівському колегіумі (1700–1786 рр.). - C. 192-195.
  50. Осаволюк О. А. Особливості практичної підготовки майбутніх учителів у Чернігівській земській учительській семінарії. - C. 196-199.
  51. Білецька І. О. Проблема розвитку навчання мов у середніх навчальних закладах США у ХХ – на поч. ХХІ ст.. - C. 200-204.
  52. Гаманюк В. А. Державне регулювання у сфері іншомовної освіти ФРН. - C. 205-209.
  53. Демешкант Н. А. Екологічна освіта в контексті досліджень польських учених. - C. 210-211.
  54. Киричок І. І. Концепція початкової освіти С. Й. Гессена. - C. 212-215.
  55. Лякішева А. В. Ідеї соціальної дії (поведінки) в теоретичних концепціях М. Вебера, Т. Парсонса, Р. Мертона. - C. 216-220.
  56. Малько Н. М. Дидактичні принципи навчання природничих дисциплін у педагогічній спадщині О. Я. Герда. - C. 221-224.
  57. Ямкова К. С. Цілі, завдання, напрями та принципи розвитку соціальної активності учнівської молоді в роботах М. Бунакова. - C. 225-229.
  58. Радченко Ю. П. Основні принципи створення електронних підручників з іноземної мови у школах Франції. - C. 230-232.
  59. Наші автори. - C. 233-235.
2012
№ 1
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського