Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж68857:Псих.-пед.н./2012/1<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Наукові записки [Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя] : зб. наук. пр..- Ніжин. Психолого-педагогічні науки- Титул.
- Зміст.
Методологія і теорія педагогіки
- Білоусова Н. В. Визначення сутності і структури потреби у самовдосконаленні молодших підлітків. - C. 7-10.
- Дьоміна О. В. Про сутність поняття "громадянська позиція” в інформаційно-довідникових джерелах. - C. 11-13.
- Зінченко Т. В. Соціальне становлення дітей дошкільного віку. - C. 14-16.
- Зель І. О. Акмеологічна спрямованість як складова андрагогічної компетентності майбутніх учителів. - C. 17-19.
- Івахненко Т. П. Проблема формування сексуальної культури молоді – інноваційна концепція сучасної освіти. - C. 20-24.
- Кучер А. В. Комунікативні аспекти професійної діяльності економіста-аграрника. - C. 25-28.
- Костриця Н. М. Цінності та норми хліборобського світогляду. - C. 29-32.
- Малюгіна Т. І. Білінгвізм: концептуальні та практичні засади. - C. 33-38.
- Полозенко О. В. Психологічні знання як наукова категорія. - C. 39-43.
- Попенко О. М. Професійна культура вчителя як інтеграційна якість особистості педагога-професіонала. - C. 44-49.
- Потапчук Т. В. Національна ідентичність: становлення та розвиток у сучасному суспільстві. - C. 50-53.
- Сватенков О. В., Лабузько С. В. Проект як форма організації діяльності з профілактики торгівлі людьми у студентському середовищі. - C. 54-58.
- Стрельнікова Н. М. Проблема моральності у вихованні дітей батьками. - C. 59-61.
Методика навчання і виховання
- Абжалов Р. Р. Зміст знань про хімічні елементи в курсах дисциплін природничого циклу. - C. 62-66.
- Бондаренко Ю. І. Концептуально-стильовий аналіз літературного твору в школі. - C. 67-71.
- Валюк В. Ф. Мультимедійні презентації Microsoft Power Point як засіб вивчення навчальної дисципліни "Органічна хімія”. - C. 72-76.
- Іващенко Н. А., Коваленко Є. І. Педагогічні умови організації навчально-творчої діяльності учнів старших класів. - C. 77-80.
- Коваленко Є. І., Микитуха Р. Групова навчальна діяльність учнів як інноваційна технологія. - C. 81-85.
- Колейчик О. О., Местхарм О. А. Етапність формування навичок трансформації фахового тексту у студентів немовних спеціальностей. - C. 86-89.
- Падун Н. О. Навчально-дослідна діяльність як засіб формування дослідницьких умінь учнів. - C. 90-93.
- Поліщук О. В. Правове виховання учнів 5–6 класів шкіл-інтернатів на засадах українських звичаїв. - C. 94-97.
- Прибора Н. А., Богатиренко В. А. Курси за вибором практичного спрямування як засіб підвищення мотивації учнів до вивчення хімії. - C. 98-101.
- Речицький О. Н., Решнова С. Ф. Проблема оцінювання знань і вмінь студентів за 100-бальною шкалою. - C. 102-107.
- Салій С. В. Сприйняття підлітками художніх образів музики. - C. 108-110.
- Шевчук М. О. Синектика як метод активізації творчого мислення студентів. - C. 111-114.
- Щербак П. І., Благінін В. М. Мотивації занять фізичними вправами студентів педагогічних вищих навчальних закладів. - C. 115-117.
- Щербина А. П., Щербина В. М. Екологічне виховання учнів на уроках хімії та в позакласній роботі. - C. 118-122.
Професійна підготовка
- Благініна С. В. Організація самостійної роботи як ефективний засіб самонавчання та самопідготовки майбутнього педагога. - C. 123-125.
- Бобраков С. В. Передумови реформування професійної підготовки вчителів у Німеччині. - C. 126-128.
- Головань Т. К. Формування навичок основ техніки диригування у студентів-початківців. - C. 129-132.
- Гура В. В. Методика формування музично-теоретичних знань у студентів педагогічних училищ та коледжів засобами українського музичного фольклору. - C. 133-138.
- Данилюк С. С. Формування професійної компетентності майбутніх філологів в аспекті особистісного підходу. - C. 139-143.
- Дєда В. М. Основні аспекти підготовки фахівців дошкільного профілю до формування екологічної компетенції у дітей дошкільного віку. - C. 144-149.
- Дубровська Л. О., Дубровський В. М. Підготовка майбутніх педагогів до втілення виховних технологій. - C. 150-152.
- Клясен Н. Л. Компетентнісний підхід до розвитку комунікативних здібностей вчителів у системі післядипломної педагогічної освіти. - C. 153-156.
- Лукашова Н. І. Формування готовності майбутнього вчителя до реалізації особистісно орієнтованого навчання хімії в процесі вивчення фахової методики. - C. 157-163.
- Остапенко С. А. Дидактичні умови формування соціальної компетентності студентів філологічних спеціальностей у процесі самостійної навчальної діяльності. - C. 164-167.
- Сидоренко-Николашина Е. Л. Специфика организации модульного контроля знаний по высшей математике у студентов агротехнологических вузов с помощью тестовых заданий. - C. 168-176.
- Требенко Д. Я., Требенко О. О. Формування внутрішнього стимулу і готовності до самоконтролю при вивченні вищої алгебри. - C. 177-181.
- Харицкая С. В. Формирование поисково-информационной компетентности при подготовке презентаций на занятиях по иностранному языку. - C. 182-184.
Вітчизняний і зарубіжний досвід
- Бєлкіна Н. І. Розвиток ідей К. Ушинського про педагогіку як науку і мистецтво виховання в спадщині М. Демкова. - C. 185-187.
- Демченко Н. М., Мацегора А. В. Освітня діяльність і педагогічні погляди А. Брока. - C. 188-191.
- Крапивний Я. М. Система професійної підготовки вчителя у Чернігівському колегіумі (1700–1786 рр.). - C. 192-195.
- Осаволюк О. А. Особливості практичної підготовки майбутніх учителів у Чернігівській земській учительській семінарії. - C. 196-199.
- Білецька І. О. Проблема розвитку навчання мов у середніх навчальних закладах США у ХХ – на поч. ХХІ ст.. - C. 200-204.
- Гаманюк В. А. Державне регулювання у сфері іншомовної освіти ФРН. - C. 205-209.
- Демешкант Н. А. Екологічна освіта в контексті досліджень польських учених. - C. 210-211.
- Киричок І. І. Концепція початкової освіти С. Й. Гессена. - C. 212-215.
- Лякішева А. В. Ідеї соціальної дії (поведінки) в теоретичних концепціях М. Вебера, Т. Парсонса, Р. Мертона. - C. 216-220.
- Малько Н. М. Дидактичні принципи навчання природничих дисциплін у педагогічній спадщині О. Я. Герда. - C. 221-224.
- Ямкова К. С. Цілі, завдання, напрями та принципи розвитку соціальної активності учнівської молоді в роботах М. Бунакова. - C. 225-229.
- Радченко Ю. П. Основні принципи створення електронних підручників з іноземної мови у школах Франції. - C. 230-232.
- Наші автори. - C. 233-235.
| 2012 | | № 1
|
|
|
|