Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж68857:Псих.-пед.н./2012/6<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Наукові записки [Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя]
: зб. наук. пр..- Ніжин. Психолого-педагогічні науки

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Методологія і теорія педагогіки

  4. Багрій В. Н. Актуалізація рефлексивної здатності студентів як суб’єктів фахової підготовки.
  5. Бейгер Г. З. Соціальна й професійна активізація підопічніх системи соціального забезпечення: парадигми й досягнення. - C. .
  6. Біла О. О. Мобілізаційні функції майбутніх фахівців соціономічного профілю у сфері соціально-педагогічного проектування. - C. .
  7. Гордієнко Т. В. Педагогічні моделі багаторівневої підготовки майбутніх учителів. - C. .
  8. Заболотна О. А. Трансдисциплінарність як стратегія практичної реалізації засад альтернативної освіти. - C. .
  9. Ковальчук В. І. Зміст та структура педагогічної майстерності майстра виробничого навчання ПТНЗ. - C. .
  10. Леонова В. І. Особливості професійної етики майбутнього соціального педагога в закладах соціального захисту дітей. - C. .
  11. Парфанович І. І. Особливості діяльності та фахового рівня суб’єктів профілактики девіантної поведінки. - C. .
  12. Скиба М. М. Особливості медіаграмотності майбутніх соціальних педагогів. - C. .
  13. Спіліоті О. В. Проблема формування музично-інтонаційного мислення майбутніх учителів музики у процесі фахової підготовки: теоретико-експериментальне дослідження. - C. .
  14. Стрельнікова Н. М. Виховні проблеми сучасної неповної сім’ї. - C. .
  15. Хоменко О. В. Стан та проблеми іншомовної підготовки у вищій школі України. - C. .
  16. Методика навчання і виховання

  17. Благінін В. М., Наріжна Я. І. Сучасні інформаційні технології навчання віртуального характеру.
  18. Бобро А. А. Формування потреби здорового способу життя в учнів старших класів. - C. .
  19. Бондарчук А. Я. Тренінг як важлива форма оптимізації виховної роботи студентів музично-педагогічних факультетів. - C. .
  20. Качалова Т. В., Вакуленко Г. М. Формування мовно-комунікативної компетентності майбутніх соціальних педагогів у процесі вивчення "Основ красномовства". - C. .
  21. Мацегора А. В., Степченко Л. М. Профорієнтація як напрям діяльності соціального педагога загальноосвітнього навчального закладу. - C. .
  22. Москалець О. О. Етапи навчання іншомовного писемного мовлення як засобу спілкування. - C. .
  23. Нагач М. В. Використання методу проектів на семінарських заняттях з країнознавства. - C. .
  24. Новак Т. A. Роль соціально-педагогічного комплексу сільської школи у формуванні соціальної компетентності особистості. - C. .
  25. Онищенко І. В. Сучасні підходи до використання інформаційно-комунікаційних технологій у професійній підготовці майбутніх учителів початкових класів. - C. .
  26. Останіна Н. С. Особливості соціально-педагогічної роботи з учнівською молоддю у сфері дозвілля. - C. .
  27. Пихтіна Н. П. Особливості формування негативних проявів у поведінці дошкільників, що зумовлені неправильними типами сімейного виховання. - C. .
  28. Пожидаєва О. В. Педагогічні умови підготовки майбутніх соціальних педагогів до консультативної діяльності. - C. .
  29. Половіна О. А. Вплив сім’ї на інтелектуальний розвиток дітей. - C. .
  30. Равлюк Т. А. Креативні педагогічні технології у підготовці фахівців соціально-педагогічної сфери. - C. .
  31. Стадник Д. О. Педагогічний зміст реабілітації дезадаптованих дітей в умовах освітнього середовища. - C. .
  32. Шрагіна Л. І. Методи і прийоми управління творчою уявою. - C. .
  33. Професійна підготовка

  34. Борисюк С. О. Вивчення стану шкільної дезадаптації підлітків як важливий аспект підготовки фахівців до практики соціально-педагогічного консультування у школі.
  35. Василевська Л. С. Проектна діяльність методиста як засіб удосконалення професійної майстерності педагогів. - C. .
  36. Кабриль К. В. Особливості формування ціннісних компетентностей майбутніх учителів музики в процесі диригентсько-хорової підготовки. - C. .
  37. Клос Л. Є. Підготовка майбутніх соціальних працівників до здоров’язбережувальної діяльності: ціннісний вимір. - C. .
  38. Кобилянський О. В. Практичні аспекти формування основних професійних компетенцій з охорони праці у майбутніх фахівців у вищих навчальних закладах. - C. .
  39. Ларіна Т. В. Професійний розвиток учителів: перспективні напрями реформування. - C. .
  40. Остапчук О. Л. Ґендерний підхід до професійної підготовки соціальних педагогів. - C. .
  41. Островська Н. О. Підготовка фахівців соціально-педагогічної сфери до формування усвідомленого батьківства молоді в територіальній громаді. - C. .
  42. Підлипська С. Д. Основні аспекти підготовки майбутніхсоціальних педагогів до реалізації професійних функцій в умовах ДОЗ. - C. .
  43. Тукач І. І. Професійна підготовка майбутніх фахівців дошкільної освіти до ознайомлення дошкільників з їх правами та обов’язками. - C. .
  44. Чусова О. М. Професійна мобільність майбутніх соціальних педагогів у процесі взаємодії з молодшими школярами девіантної поведінки. - C. .
  45. Вітчизняний і зарубіжний досвід

  46. Захарчук М. Є. Аналіз досвіду США в організації інклюзивного навчання дітей загальноосвітньої школи.
  47. Конончук І. М. Використання історичного досвіду Ніжинської вищої школи 20-х рр. ХХ ст. у підготовці фахівців соціально-педагогічної сфери. - C. .
  48. Лещенко М. Є. Загальні засади морального виховання школярів в Україні у др. пол. ХХ ст.. - C. .
  49. Романенкова Л. О., Біляєва І. М. Використання зарубіжного досвіду для підвищення якості підготовки спеціалістів соціальної сфери в Україні. - C. .
  50. Трофименко М. Ю. Порівняльно-історичний аналіз досвіду використання анімаційних технологій у процесі навчання іноземним мовам у Франції. - C. .
  51. Устименко-Косоріч О. А. Передумови формування Сербської баянно-акордеонної школи (кін. ХІХ – поч. ХХ ст.). - C. .
  52. Наші автори. - C. .
  53. Правила щодо оформлення рукописів. - C. .
  54. Редакційна колегія. - C. .
2012
№ 6
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського