Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж68857:Псих.-пед.н./2013/2<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Наукові записки [Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя] : зб. наук. пр..- Ніжин. Психолого-педагогічні науки- Титул.
- Зміст.
Методологія і теорія педагогіки
- Балалаєва О. Ю. Поняття "дидактичний ризик” у контексті проектування електронних посібників. - C. 7-12.
- Безносюк О. О. Сучасні теоретичні підходи до управління військовою освітою. - C. 13-18.
- Закариашвили М., Чичашвили И. Инновация образования: от традиционной технологии обучения до мультимедийных технологий. - C. 19-23.
- Краснолуцький К. К. Проблематика розвитку професійної освіти в Україні: сучасні тенденції та перспективи. - C. 24-27.
- Кучерявий А. О. Складники навчального навантаження викладача як суб’єкта системи управління самостійною роботою студентів. - C. 29-34.
- Мосіюк О. О. Моделі підготовки майбутнього вчителя математики до інноваційно-дослідної діяльності. - C. 35-40.
- Оржеховська В. М., Кириченко В. І., Єжова О. О., Федорченко Т. Є. Концепція формування превентивного виховного середовища загальноосвітнього навчального закладу в умовах нової соціокультурної реальності (проект). - C. 41-48.
- Пасько Н. А. Сутність та відмінні ознаки реформ вищої освіти. - C. 49-56.
- Плахотнік О. В. Проблеми сталого розвитку в еколого-економічній освіті вищої школи. - C. 57-63.
- Потапчук Т. В. Функції та рівні національно-культурної ідентичності студентів. - C. 64-67.
- Яценко В. В. Розвиток системи підготовки педагогічних кадрів дошкільного профілю на сучасному етапі. - C. 68-73.
Методика навчання і виховання
- Арнаута Н. В. Особливості контролю навчальної роботи студентів-аграріїв під час вивчення вищої математики. - C. 74-76.
- Ірза В. І. Пpедагогічні умови організації дослідної роботи учнів. - C. 77-81.
- Коломієць А. А., Коцюбівська К. І., Оларь А. В. Авторитет викладача – одна з педагогічних умов формування мотивації навчально-пізнавальної діяльності студентів. - C. 82-85.
- Малихіна Я. А. Особливості навчально-виробничої практики при роботі зі студентами віком до 18 років. - C. 86-89.
- Попова Г. В. Тренінг як засіб підвищення рівня педагогічної майстерності викладачів ВНЗ. - C. 90-94.
- Притуляк Л. М. Взаємозв’язок теорії та практики заохочення дошкільних працівників до самовдосконалення. - C. 95-98.
- Слюта А. М., Лукаш О. В. Методичні проблеми формування системної діяльності студентів-екологів у процесі виробничої практики. - C. 99-104.
- Стаднійчук І. П. Категоріально-понятійний аналіз проблеми дослідження сформованості фахових компетенцій техніків-механіків. - C. 105-109.
- Тарнавська Т. В. Цифрові технології у навчальній, дослідницькій та інноваційній діяльності закладів вищої освіти. - C. 110-117.
- Шевчук Л. О. Використання інноваційних технологій у процесі викладання англійської мови студентам технічних спеціальностей. - C. 118-122.
Професійна підготовка
- Гаврілова Л. Г. Використання електронного посібника "Українська духовна музика” у формуванні соціокультурної компетентності студентів педагогічних вишів. - C. 123-129.
- Гуменникова Т. Р. Підготовка керівників освітньої галузі до управління зовнішнім незалежним оцінюванням у магістратурі вищого навчального закладу. - C. 130-136.
- Катушенок І. А. Формування гуманістичних ціннісних орієнтацій у студентів-філологів у навчальному процесі на основі міжкультурної комунікації. - C. 137-141.
- Кришталь А. О. Сутність і класифікація навчальних проектів у контексті професійної підготовки майбутніх фахівців з пожежної безпеки. - C. 142-147.
- Овчаренко Н. А. Особистісно орієнтований підхід у професійній підготовці майбутніх учителів музичного мистецтва до вокально-педагогічної діяльності. - C. 148-153.
- Одерій Л. Є., Роздимаха А. І. Проблема розвитку позитивних взаємин дітей і дорослих у родині – складова професійного становлення фахівців з дошкільної освіти. - C. 154-159.
- Рудик Я. М. Управління фаховою підготовкою випускників професійно-технічних навчальних закладів засобами Інтернету. - C. 160-163.
Вітчизняний і зарубіжний досвід
- Коваленко Є. І. Георгій Вороний в історії української культури. - C. 164-169.
- Куліш С. М. Традиції та інновації при організації вступу абітурієнтів до Харківського університету (1804–1917 рр.). - C. 170-179.
- Курило В. С., Устименко-Косоріч О. А. Аналіз змісту професійної підготовки сербських баяністів-акордеоністів у вищій музичній школі м. Ніш (1987–2005 роки). - C. 180-184.
- Михайленко О. В. Методи навчання у юридичних коледжах США. - C. 185-190.
- Мінкіна Ю. В. Вчитель природничих дисциплін як організатор екологічної освіти школярів (90-ті рр. ХХ ст. – початок ХХІ ст.). - C. 191-194.
- Плахотнік О. В., Борисюк С. О., Криловець М. Г. Зарубіжний досвід роботи спеціалізованих соціальних служб "Телефону Довіри”. - C. 195-201.
- Пономаренко О. В. Лідерський компонент у педагогічній практиці студентів (досвід США) . - C. 202-205.
- Робак В. Є. Система підготовки соціальних працівників у деяких зарубіжних країнах. - C. 206-210.
- Рубан Л. М. Альтернативний погляд американського педагога Джона Холта на педагогічну майстерність.. - C. 211-215.
- Самойленко О. В., Коваленко М. Проблеми виховання в гімназіях України ХІХ – початку ХХ ст. - C. 216-221.
- Сидоренко Т. В. Інтеграція дорослих мігрантів як складова педагогічної діяльності у ФРН. - C. 222-226.
- Смелянська В. В. Особливості підготовки вчителя іноземної мови для початкової школи: американський досвід. - C. 227-232.
- Шарапа С. В. Ціннісні засади загальнопедагогічної підготовки вчителів у вищих педагогічних навчальних закладах України (кінець ХХ – початок ХХІ ст.). - C. 233-236.
- Наші автори. - C. 237-230.
| 2013 | | № 2
|
|
|
|