Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж68857:Псих.-пед.н./2013/4<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Наукові записки [Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя]
: зб. наук. пр..- Ніжин. Психолого-педагогічні науки

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Методологія і теорія педагогіки

  4. Артемьєва І. С. Особливості формування позитивного ставлення до навчання в учнів перших класів у навчально-виховному процесі. - C. 7-12.
  5. Бейгер Г. Образ современной школы в ретроспективной оценке студентов. - C. 13-23.
  6. Вихрущ А. В. Філософія освіти як педагогічна проблема. - C. 24-28.
  7. Дубровський В. Л. Роль педагогічної діагностики в контексті особистісно орієнтованої освіти: теоретичний аспект. - C. 29-31.
  8. Калюжна Т. Г. Сучасні вимоги до професійної підготовки майбутнього вчителя. - C. 32-37.
  9. Касаткін Д. Ю., Касаткіна О. М. Аналіз застосування міжнародного рейтингу Webometrics до університетів України. - C. 38-42.
  10. Кнодель Л. В. Инновация, глобализация, интернационализация – основные черты современного университетского образования в развивающихся странах. - C. 43-50.
  11. Кононко О. Л. Психолого-педагогічні де термінанти світогляду майбутнього фахівця з дошкільної освіти. - C. 51-56.
  12. Павлюк Л. М. Соціально-педагогічне проектування: теоретичні аспекти. - C. 57-61.
  13. Регейло І. Ю. Розвиток докторської освіти в інноваційному суспільстві. - C. 62-68.
  14. Яцула Т. В. Концептуальні підходи до конструювання змісту підготовки студентів вищих педагогічних навчальних закладів до взаємодії зі школярами у сфері дозвілля. - C. 69-72.
  15. Методика навчання і виховання

  16. Андрійко І. Ф. Особистісно орієнтований підхід у навчанні іншомовного творчого письма. - C. 73-77.
  17. Баніт О. В. Інноваційні технологіїнавчання співробітників у межах педагогічного вищого навчального закладу. - C. 78-83.
  18. Бобро А. А. Формування у молодого покоління здорового способу життя. - C. 84-88.
  19. Борисенко В., Ковальська О. Місце проблемного навчання в теорії й практиці мовної освіти. - C. 89-93.
  20. Колейчик О. О. Новітні методи навчання іноземних мов у немовних вишах у контексті євроінтеграції. - C. 94-97.
  21. Кузьма-Качур М. І. Форми підготовки студентів педагогічних факультетів до краєзнавчої роботи у початковій школі. - C. 98-102.
  22. Пінчук І. О. Використання інтерактивних методів у процесі фахової підготовки майбутніх учителів англійської мови початкових класів. - C. 103-107.
  23. Рудик Я. М. Методика формування бази завдань для проведення тестового контролю успішності майбутніх бухгалтерів. - C. 108-112.
  24. Тукач І. І. Організація самостійної роботи студентів спеціальності "Дошкільна освіта” увивченні навчальної дисципліни "Основи сценічної майстерності”. - C. 113-117.
  25. Професійна підготовка

  26. Гордієнко Т. В. Розвиток професійно-педагогічної спрямованості у майбутніх учителів. - C. 118-121.
  27. Кожем’яко Н. В. Аналіз сформованості комунікативної компетентності майбутніх фахівців юридичної галузі. - C. 123-128.
  28. Кочерга О. М. Сучасні підходи до використання музейної педагогіки у професійній освіті вчителя початкової школи. - C. 129-133.
  29. Полозенко О. В. Синергетичний підхід до психологічної підготовки майбутніх фахівців аграрної галузі. - C. 134-138.
  30. Таран О. М. Рефлексивна модель підготовки вчителів іноземної мови як шлях удосконалення процесу професійного становлення. - C. 139-142.
  31. Ткаченко Л. І. Формування морально-ціннісного компоненту критичного мислення майбутньоговчителя початкової школи. - C. 143-147.
  32. Шевчук М. О. Механізми проектних технологій в управлінні процесом формування професійної компетентності майбутніх учителів. - C. 148-152.
  33. Вітчизняний і зарубіжний досвід

  34. Давиденко О. В. Діяльність педагогічної секції Вільного Польсько го університету в роки окупації (1940–1944 рр.). - C. 153-158.
  35. Демешкант Н. А. Інтердисциплінарна екологічна підготовка в системі вищої освіти Польщі. - C. 159-162.
  36. Зброєва Н. Б. Особливості системи вищої освіти у сучасній Японії. - C. 163-166.
  37. Євтушик Л. П. Проблема формування ключових кваліфікаційі компетентностейу системі професійної підготовки Німеччини. - C. 167-171.
  38. Коваленко Є. І. Підходи до формування творчої особистості в українській педагогіці ХХ століття. - C. 172-177.
  39. Красуля А. В. Філантропічні традиції у США: суб’єкти благодійництва у сфері вищої освіти. - C. 178-181.
  40. Лещенко М. Є. Морально-етичне виховання молодших школярів у педагогіці України в другій половині ХХ ст.. - C. 182-185.
  41. Логвиненко Т. О. Ересундський університет як інноваційна форма інтеграції у вищій освіті скандинавських країн. - C. 186-190.
  42. Малько Н. М. Внесок О. Я. Герда у розвиток вищої освіти жінок.. - C. 191-195.
  43. Орел О. В. Внесок І. Ф. Тесленка у розроблення методики шкільної математики для вчителів та студентів вишів. - C. 196-201.
  44. Федорчук І. В. Нормативно-правові засади розвитку вищої педагогічної освіти в Азербайджані, Вірменії та Грузії. - C. 202-206.
  45. Шапаренко М. В. Історія розвитку соціальної роботи у Сполучених Штатах Америки. - C. 207-210.
  46. Шарошкіна Н. Г. С. Сірополко про народні бібліотеки в освітньому просторі. - C. 211-215.
  47. Шацька О. П. Місце англійської мови у вищій освіті Китаю, Японії, Сінгапуру. - C. 216-221.
  48. Шеверун Н. В. Функції оцінювання у забезпеченні якості навчання у вищих навчальних закладах Польщі. - C. 222-225.
  49. Ярмак Н. О. Ніжинський період у педагогічній діяльності Олександра Музиченка (1908–1910-ті). - C. 226-228.
  50. Самойленко О. В. Освітні реформи ХІХ ст. в педагогічній спадщині М. Є. Скворцова. - C. 229-233.
  51. Наші автори. - C. 234-236.
2013
№ 4
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського