Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж68857:Псих.-пед.н./2014/5<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Наукові записки [Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя]
: зб. наук. пр..- Ніжин. Психолого-педагогічні науки

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Благінін В. М. Питання формування естетичної потреби особистості у науково-педагогічній літературі. - C. 7-9.
  4. Булавенко С. Д. Концепція моделі освітньо-інформаційного середовища як умови формування соціально активної та професійно зорієнтованої особистості. - C. 10-14.
  5. Дернова М. Г. Основні положення теорії трансформаційного навчання дорослих. - C. 15-20.
  6. Зеленько О. А. Психосоціальний аспект проблеми трансформації вищої школи України. - C. 21-25.
  7. Кононко О. Л. Розвиток, соціалізація та виховання особистості майбутнього педагога. - C. 26-31.
  8. Куниця Т. Ю. Відповідальність особистості як наукова категорія. - C. 32-37.
  9. Максимова О. О. Особливості становлення взаємин молодших школярів (психолого-педагогічний аспект). - C. 38-43.
  10. Пихтіна Н. П. Забезпечення наступності дошкільної і початкової освіти як умова ефективності попередження негативних проявів у поведінці дітей старшого дошкільного і молодшого шкільного віку. - C. 44-49.
  11. Рудик Я. М. Суть та структура творчого потенціалу особистості. - C. 50-57.
  12. Шендерук О. Б. Ключові компетенції майбутніх викладачів іноземної мови як запорука їхнього професіоналізму. - C. 58-62.
  13. Шкільна І. М. Вікові особливості виховання моральної самосвідомості старших підлітків у сучасних умовах. - C. 63-67.
  14. Бойко А. Е. Використання арт-педагогічних технологій як засобу творчого самовираження молодших школярів у позашкільних навчальних закладах. - C. 68-73.
  15. Борисюк С. О. Консультування соціально дезадаптованих підлітків з використанням двосторонніх іграшок. - C. 74-78.
  16. Василенко Н. В. Хмарні технології як засіб розбудови інноваційної школи України. - C. 79-83.
  17. Долгова О. В. Формування організаційних та управлінських умінь старшокласників у діяльності учнівського самоврядування. - C. 84-89.
  18. Конончук Д. І. Дослідження впливу субкультури рокерів та металістів на формування життєвих стратегій молоді. - C. 90-94.
  19. Лукашова Н. І. Формування навчально-пізнавальної компетентності учнів у процесі вивчення хімії в старшій профільній школі. - C. 95-100.
  20. Павлюк Л. М. Використання проектних технологій у процесі формування соціальної компетентності старшокласників в умовах ліцею. - C. 101-106.
  21. Пілюгіна Т. В. Форми і методи іншомовної підготовки майбутніх працівників органів державної фіскальної служби. - C. 107-110.
  22. Ранюк О. П. Використання риторичних методів під час вивчення польської мови. - C. 111-114.
  23. Сидоренко М. М. Розвиток пізнавальної активності учнів засобами дидактичної гри. - C. 115-119.
  24. Сурмило О. А. Вивчення педагогічних умов використання казки як засобу морального виховання старших дошкільників. - C. 120-124.
  25. Тукач І. І. Формування соціального досвіду дитини дошкільного віку: історико-педагогічний аналіз. - C. 125-129.
  26. Віннікова Л. Ф. Деякі напрямки гуманізації фахової підготовки студентів вищих навчальних закладів. - C. 130-132.
  27. Дубровський В. Л. Готовність майбутнього учителя початкової школи до співпраці з сім’єю учня. - C. 133-136.
  28. Івашньова С. В. Підвищення рівня професійної компетентності як складової конкурентоспроможності педагогічних працівників. - C. 137-147.
  29. Поночовна-Рисак Т. М. Педагогічні умови формування професійних якостей майбутніх податкових інспекторів у процесі фахової підготовки. - C. 148-151.
  30. Хлєбік С. Р. Проектна технологія у підготовці майбутніх соціальних педагогів до професійної діяльності. - C. 152-155.
  31. Конончук І. М. Культурно-освітній розвиток етнонаціональних меншин в Україні у 20–30-ті рр. ХХ ст.. - C. 156-161.
  32. Кузів М. З. Особливості професійної орієнтації в Україні. - C. 162-166.
  33. Федоренко С. В. Методологічний потенціал трансдисциплінарного підходу в формуванні гуманітарної культури студентів у США. - C. 167-173 .
  34. Шахрай Т. О. Концептуальні засади культурологічної підготовки майбутнього педагога: історичний контекст у вимірах нової парадигми освіти. - C. 174-180.
  35. Наші автори. - C. 181-182.
  36. Правила подання рукописів. - C. 183.
2014
№ 5
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського