Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж68857:Псих.-пед.н./2015/1<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Наукові записки [Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя]
: зб. наук. пр..- Ніжин. Психолого-педагогічні науки

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Методологія і теорія педагогіки

  4. Бодрова Т. О. Методична підготовка майбутніх учителів музики: праксеологічний контекст. - C. 7-12.
  5. Вергунова В. С. Досвід ціннісного ставлення до музичного мистецтва як естетичний феномен. - C. 13-16.
  6. Воєвідко Л. М. Самостійна робота студентів: стрижнева компонента фахової підготовки. - C. 17-21.
  7. Грисюк О. М. Проблеми використання сучасних педагогічних технологій у музично-виховному процесі. - C. 22-25.
  8. Дорохін В. Г. Музичний аналіз як фактор виконавського інтонування. - C. 26-28.
  9. Дорохина Л. А. Основные функции музыкального искусства в контексте проблематики богослужебного пения. - C. 29-32.
  10. Коваль О. В. Формування музичності: соціально-біологічний аспект. - C. 33-37.
  11. Козубцов И. Н. О необходимости изучения аспирантами истории развития науки и техники в контексте учебной дисциплины философии. - C. 38-40.
  12. Половна-Васильєва О. А. Композиційний аналіз картини як необхідна складова навчального процесу. - C. 41-44.
  13. Проворова Є. М. Наукове осмислення сутності методичної підготовки вчителя Музики. - C. 45-49.
  14. Реброва О. Є. Художньо-педагогічна ментальність майбутніх учителів хореографії як чинник формування фахових якостей. - C. 50-55.
  15. Ростовський О. Я. Методологічні орієнтири гуманізації музичної освіти у контексті природи музичного сприймання. - C. 56-59.
  16. Семенець Л. Г. Евристика в постіндустріальній освіті. - C. 60-64.
  17. Спіліоті О. В. Проблема формування музично-інтонаційного мислення у теорії та методиці музичної освіти. - C. 65-69.
  18. Щербініна О. М. Сучасні тенденції розвитку професійної музичної освіти. - C. 70-72.
  19. Методика навчання і виховання

  20. Батюк З. С. Особливості викладання курсу "Історія української культури" для студентів факультетів музичного мистецтва та хореографії. - C. 73-77.
  21. Білова Н. К. Педагогічне проектування процесу навчання майбутніх учителів музичного мистецтва. - C. 78-84.
  22. Волкова Л. В. Реалізація комунікативного підходу у процесі вивчення іноземної мови. - C. 85-88.
  23. Гаврілова Л. Г. Методи використання мультимедійних навчальних засобів у процесі формування професійної компетентності майбутніх учителів музики. - C. 89-94.
  24. Дворник Ю. Ф. Формування творчих якостей майбутнього вчителя музики засобами комп’ютерних технологій: теоретико-експериментальне дослідження. - C. 95-103.
  25. Палаженко О. П. Психофізіологічні основи формування музично-виконавської діяльності учнів-духовиків у процесі навчання гри на духових інструментах. - C. 104-106.
  26. Ростовська Ю. О. Доведення як метод формування педагогічних переконань майбутніх учителів мистецтва. - C. 107-110.
  27. Професійна підготовка

  28. Ашихміна Н. В., Лоу Яньхуа. Художньо-рефлексивна інтерпретація музичних творів як спосіб активізації інтелектуального розвитку майбутніх учителів музики. - C. 111-114.
  29. Батюк Н. О. Особливості формування художньо-світоглядної компетент¬ності студентів-хореографів засобами українського фольклору. - C. 115-118.
  30. Василенко Л. М. Педагогічні підходи та принципи формування вокально-методичної майстерності вчителя музичного мистецтва. - C. 119-125.
  31. Гусейнова Л. В. Чинники формування виконавської культури мйбутнього вчителя музичного мистецтва. - C. 126-129.
  32. Костенко Л. В., Шумська Л. Ю. Компетентнісно орієнтована модель фахової підготовки вчителя-хормейстера. - C. 130-134.
  33. Лу Чен. Педагогические условия формирования музыкально-артикуляцион¬ных умений будущих учителей музыки. - C. 135-139.
  34. Павленко О. М. До проблеми розвитку музично-ритмічного чуття майбутнього вчителя музики в процесі навчання джазової імпровізації. - C. 140-143.
  35. Ці Сянбо. Педагогічні умови формування художньо-творчого потенціалу бакалаврів музичного мистецтва. - C. 144-147.
  36. Вітчизняний і зарубіжний досвід

  37. Бережок В. Ю. Питання взаємозв’язку екологічного та естетичного виховання молоді в історії педагогіки. - C. 148-152.
  38. Дундяк І. М. Сучасний стан підготовки фахівців у галузі церковного мистецтва у Львові. - C. 153-156.
  39. Самойленко О. В. Особливості кадрової політики в Ніжинській класичній чоловічій гімназії в ХІХ – на поч. ХХ ст.. - C. 157-161.
  40. Наші автори. - C. 162-163.
  41. Правила подання рукописів.
2015
№ 1
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського