Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж68857:Псих.-пед.н./2016/2<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Наукові записки [Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя]
: зб. наук. пр..- Ніжин. Психолого-педагогічні науки

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Букій Т. В. Взаємодія соціальних інститутів у процесі соціально-педагогічної підтримки багатодітної сім’ї. - C. 7-12.
  4. Варецька О. В. Морфологічна та екологічна поверхня як соціокультурна детермінанта розвитку соціальної компетентності особистості вчителя початкової школи у післядипломній освіті. - C. 13-19.
  5. Гвоздій С. П. Діагностика діяльнісно-оперативного компонента культури безпечної життєдіяльності студентів класичного університету. - C. 20-26.
  6. Граматик Н. В. Категорія екологічної відповідальності в світлі сучасних наукових досліджень. - C. 27-31.
  7. Киричок І. І., Сопівник Р. В. Компетентнісний підхід у підготовці вчителя початкової школи. - C. 32-38.
  8. Корбут О. Г. До питання про особливості перекладу термінів у технічних текстах галузі машинобудування. - C. 39-41.
  9. Короленко В. Л. Трансформація педагогічних поглядів на проблему морального виховання підростаючого покоління. - C. 42-46.
  10. Король В. С. Інтелектуальна антиципація в навчально-пізнавальній діяльності школярів. - C. 47-50.
  11. Кравець Н. П. Особливості психофізичного розвитку розумово відсталих учнів та чинники, що ускладнюють їхню читацьку діяльність. - C. 51-58.
  12. Лесіна Т. М. Професійна компетентність вихователя дітей передшкільного віку як фактор успішності першокласників. - C. 59-62.
  13. Лосєва О. Ю. Результати аналізу змісту підручників з англійської мови для початкової школи. - C. 63-66.
  14. Мазур Л. О., Повторева С. М. Розвиток початкової ланки української освіти: від "Школи радості" до деградації. - C. 67-72.
  15. Матвієнко С. І. Фольклор як засіб формування соціального досвіду в дитини старшого дошкільного віку. - C. 73-77.
  16. Нікулочкіна О. В. Принципи самоосвітньої діяльності вчителів початкових класів. - C. 78-81.
  17. Тур О. М. Дослідження рівня сформованості комунікативної компетентності майбутніх фахівців із документознавства та інформаційної діяльності: комунікативний компонент. - C. 82-85.
  18. Шумська Л. Ю. Магістерська підготовка диригента-педагога: особистісно орієнтований підхід. - C. 86-91.
  19. Аніщук А. М. Наступність і перспективність у навчанні дітей рідної мови в ДНЗ та початковій школі. - C. 92-96.
  20. Бахов І. С. Міжкультурні аспекти інтеграції Інтернету у навчанні іноземної мови. - C. 97-104.
  21. Дубовик Т. М., Кропта М. М. Інноваційні підходи до використання дидактичних ігор на уроках математики у початковій школі. - C. 105-108.
  22. Дядечко А. Н., Золотова С. Г. Разработка и реализация проектов по обучению английскому языку взрослых. - C. 109-113.
  23. Ілійчук Л. В. Педагогічні умови використання арт-терапії в освітньовиховному просторі початкової школи. - C. 114-118.
  24. Литвиненко Г. И., Золотова С. Г. Внеаудиторная работа в обучении студентов и аспирантов иноязычному общению. - C. 119-123.
  25. Мовчан Л. Г. Оцінювання рівня іншомовної комунікативної компетентності студентів немовних спеціальностей. - C. 124-129.
  26. Павлова С. О. Оцінювання навчальних досягнень молодших школярів у контексті модернізації змісту освіти. - C. 130-134.
  27. Пісоцька Л. М. Формування знань про робітничі професії у старших дошкільників як умова їх підготовки до навчання у школі. - C. 135-139.
  28. Химинець А. О. Формування еколого-економічних цінностей в учнів початкової школи у контексті реформування освіти. - C. 140-144.
  29. Мартиненко С. М. Підготовка вчителя початкової школи до діагностичної діяльності: історія, здобутки, перспективи. - C. 145-148.
  30. Оліяр М. П. Навчально-методичний супровід формування комунікативностратегічної компетентності майбутніх учителів початкових класів. - C. 149-153.
  31. Бережок В. Ю. В. О. Сухомлинський про естетичне ставлення учнів до природи як необхідної складової екологічного виховання. - C. 154-157.
  32. Дідик О. В. Універсальні ідеї К. Д. Ушинського на уроках трудового навчання в початковій школі. - C. 158-162.
  33. Костіна Л. С. Критерії ефективності професійного розвитку вчителів середніх шкіл Австралії. - C. 163-168.
  34. Литовченко І. М. Функціональні особливості корпоративного університету як найбільш прогресивної форми організації корпоративної освіти у США. - C. 169-173.
  35. Нечипоренко К. П. Формування інтелектуально-творчих умінь учнів у початкових школах радянської України (друга половина ХХ століття). - C. 174-178.
  36. Петренко Л. Б. Формування здоров’язбережувального середовища – шлях до модернізації сучасної початкової освіти в світлі просвітницьких ідей Софії Русової. - C. 179-184.
  37. Салдан С. О. Музичне мистецтво у контексті естетичного виховання за педагогічними ідеями Григорія Сковороди та Рудольфа Штайнера. - C. 185-188.
  38. Тонконог І. В. Ідеї педагогічної майстерності учителя в педагогічній спадщині М. С. Григоревського (1872–?). - C. 189-194.
  39. Наші автори. - C. 195-196.
  40. Правила подання рукописів. - C. 197.
2016
№ 2
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського