Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж68857:Псих.-пед.н./2017/2<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Наукові записки [Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя] : зб. наук. пр..- Ніжин. Психолого-педагогічні науки- Титул.
- Зміст.
- Бурнос Е. Ю., Пилипенко-Фрицак Н. А. Тактика вопросно-ответного единства в диагностирующей стратегии устного медицинского дискурса. - C. 7–11.
- Ворона Н. О. Українська медична термінологія: її походження, особливості та методи засвоєння студентами-іноземцями медичних ВНЗ України. - C. 12–17.
- Липовецька Є. Ю. Теоретичні засади формування естетичної активності учнівської молоді. - C. 18–25.
- Падун Н. О., Падун А. О. Інтегроване навчання як міждисциплінарна проблема. - C. 26–31.
- Рожнова А. І. Історіографія феномену толерантності в науковій літературі. - C. 32–39.
- Сагадіна О. Ю. Консультативна профорієнтаційна освіта учнів старшої школи: сучасні підходи. - C. 40–46.
- Тестова І. Ю., Білоусова Н. В. Проблема готовності дитини до школи. - C. 47–49.
- Арнаута Н. В. Організація самостійної роботи студентів аграрних вишів під час вивчення вищої математики. - C. 50–53.
- Барило О. А. Особливості модернізації змісту і форм роботи з учителями початкової школи та вихователями ГПД і ДНЗ у навчально-виховному процесі післядипломної освіти. - C. 54–58.
- Бобро Л. В. Характеристика рівнів сформованості в дітей 5–7 років уміння долати страх. - C. 59–64.
- Волкова Л. В. Комунікативна спрямованість процесу вивчення іноземної мови. - C. 65–69.
- Гавій В. М., Коваленко С. О., Приплавко С. О. Формування предметних компетентостей з біологіїї у профільній школі. - C. 70–76.
- Голованенко Є. О., Дунь Н. Л. Формування граматичних навичок у процесі освоєння української мови як іноземної на початковому етапі. - C. 77–82.
- Долгорук О. П., Білоусова Н. В. Використання асоціативного методу на уроках у початковій школі. - C. 83–85.
- Дубровська Л. О., Долматова М. П., Бойко М. В. Педагогічні умови використання фізкультхвилинок та фізкультпауз у навчально-виховному процесі молодших школярів. - C. 86–89.
- Дубровська Л. О., Дубровський В. Л., Висовень А. С. Технологія інтерактивного уроку в початковій школі. - C. 90–94.
- Дубровська Л. О., Дубровський В. Л., Долматова М. П., Єрмак К. В. Місце і роль дидактичних ігор у системі навчання молодших школярів. - C. 95–98.
- Дубровський В. Л., Новікова Я. В. Інтернет-середовище як засіб виховання особистості молодшого школяра. - C. 99–102.
- Конончук Д. І. Роль виховного середовища дитячого оздоровчого табору у формуванні безпечної поведінки підлітків. - C. 103–108.
- Кузьменко П. І. Фізкультурно-оздоровчі заняття зі студентами, які мають ризик захворювання або захворювання хребта – сколіоз. - C. 109–112.
- Мелешко Л. В. Дидактична гра як засіб формування мовленнєвої компетентності учнів. - C. 113–118.
- Толочко С. В., Хомич В. І. Інноваційні технології в методиці викладання української мови за професійним спрямуванням в аграрних вищих навчальних закладах. - C. 119–125.
- Шевченко С. І., Халимон І. Й. Зв’язок між психічними особливостями молодших школярів та їх типами інтелекту у процесі вивчення іноземних мов. - C. 126–131.
- Шевчук М. О. Деякі педагогічні умови розкриття творчого потенціалу молодших школярів у трудовому навчанні. - C. 132–138.
- Горпініч Т. І. Особливості ціннісно-мотиваційної сфери студентів вищих медичних навчальних закладів України. - C. 139–144.
- Новгородська Ю. Г. Педагогічні умови формування професійної мобільності майбутніх керівників навчальних закладів. - C. 145–151.
- Вилка Л. Я. Українська мова як іноземна в Буковинському державному медичному університеті: з досвіду роботи. - C. 152–156.
- Гордієнко Т. В. Суспільствознавство в початковій школі: історичний огляд. - C. 157–161.
- Михайленко О. В. Вимоги до стажування у юридичних коледжах США. - C. 162–168.
- Романовський С. В. Навчально-виховне об’єднання "Середня школа – вища технічна школа" – шлях до європейських стандартів освіти (на зразку системи роботи Київського ліцею "Інтелект"). - C. 169–175.
- Федорчук І. В. Дослідницька діяльність студентів педагогічних спеціальностей у країнах кавказького регіону (Азербайджан, Вірменія, Грузія). - C. 176–181.
- Наші автори. - C. 182-183.
- Правила подання рукописів. - C. 184.
| 2017 | | № 2
|
|
|
|