Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж68857:Псих.-пед.н./2017/2<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Наукові записки [Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя]
: зб. наук. пр..- Ніжин. Психолого-педагогічні науки

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Бурнос Е. Ю., Пилипенко-Фрицак Н. А. Тактика вопросно-ответного единства в диагностирующей стратегии устного медицинского дискурса. - C. 7–11.
  4. Ворона Н. О. Українська медична термінологія: її походження, особливості та методи засвоєння студентами-іноземцями медичних ВНЗ України. - C. 12–17.
  5. Липовецька Є. Ю. Теоретичні засади формування естетичної активності учнівської молоді. - C. 18–25.
  6. Падун Н. О., Падун А. О. Інтегроване навчання як міждисциплінарна проблема. - C. 26–31.
  7. Рожнова А. І. Історіографія феномену толерантності в науковій літературі. - C. 32–39.
  8. Сагадіна О. Ю. Консультативна профорієнтаційна освіта учнів старшої школи: сучасні підходи. - C. 40–46.
  9. Тестова І. Ю., Білоусова Н. В. Проблема готовності дитини до школи. - C. 47–49.
  10. Арнаута Н. В. Організація самостійної роботи студентів аграрних вишів під час вивчення вищої математики. - C. 50–53.
  11. Барило О. А. Особливості модернізації змісту і форм роботи з учителями початкової школи та вихователями ГПД і ДНЗ у навчально-виховному процесі післядипломної освіти. - C. 54–58.
  12. Бобро Л. В. Характеристика рівнів сформованості в дітей 5–7 років уміння долати страх. - C. 59–64.
  13. Волкова Л. В. Комунікативна спрямованість процесу вивчення іноземної мови. - C. 65–69.
  14. Гавій В. М., Коваленко С. О., Приплавко С. О. Формування предметних компетентостей з біологіїї у профільній школі. - C. 70–76.
  15. Голованенко Є. О., Дунь Н. Л. Формування граматичних навичок у процесі освоєння української мови як іноземної на початковому етапі. - C. 77–82.
  16. Долгорук О. П., Білоусова Н. В. Використання асоціативного методу на уроках у початковій школі. - C. 83–85.
  17. Дубровська Л. О., Долматова М. П., Бойко М. В. Педагогічні умови використання фізкультхвилинок та фізкультпауз у навчально-виховному процесі молодших школярів. - C. 86–89.
  18. Дубровська Л. О., Дубровський В. Л., Висовень А. С. Технологія інтерактивного уроку в початковій школі. - C. 90–94.
  19. Дубровська Л. О., Дубровський В. Л., Долматова М. П., Єрмак К. В. Місце і роль дидактичних ігор у системі навчання молодших школярів. - C. 95–98.
  20. Дубровський В. Л., Новікова Я. В. Інтернет-середовище як засіб виховання особистості молодшого школяра. - C. 99–102.
  21. Конончук Д. І. Роль виховного середовища дитячого оздоровчого табору у формуванні безпечної поведінки підлітків. - C. 103–108.
  22. Кузьменко П. І. Фізкультурно-оздоровчі заняття зі студентами, які мають ризик захворювання або захворювання хребта – сколіоз. - C. 109–112.
  23. Мелешко Л. В. Дидактична гра як засіб формування мовленнєвої компетентності учнів. - C. 113–118.
  24. Толочко С. В., Хомич В. І. Інноваційні технології в методиці викладання української мови за професійним спрямуванням в аграрних вищих навчальних закладах. - C. 119–125.
  25. Шевченко С. І., Халимон І. Й. Зв’язок між психічними особливостями молодших школярів та їх типами інтелекту у процесі вивчення іноземних мов. - C. 126–131.
  26. Шевчук М. О. Деякі педагогічні умови розкриття творчого потенціалу молодших школярів у трудовому навчанні. - C. 132–138.
  27. Горпініч Т. І. Особливості ціннісно-мотиваційної сфери студентів вищих медичних навчальних закладів України. - C. 139–144.
  28. Новгородська Ю. Г. Педагогічні умови формування професійної мобільності майбутніх керівників навчальних закладів. - C. 145–151.
  29. Вилка Л. Я. Українська мова як іноземна в Буковинському державному медичному університеті: з досвіду роботи. - C. 152–156.
  30. Гордієнко Т. В. Суспільствознавство в початковій школі: історичний огляд. - C. 157–161.
  31. Михайленко О. В. Вимоги до стажування у юридичних коледжах США. - C. 162–168.
  32. Романовський С. В. Навчально-виховне об’єднання "Середня школа – вища технічна школа" – шлях до європейських стандартів освіти (на зразку системи роботи Київського ліцею "Інтелект"). - C. 169–175.
  33. Федорчук І. В. Дослідницька діяльність студентів педагогічних спеціальностей у країнах кавказького регіону (Азербайджан, Вірменія, Грузія). - C. 176–181.
  34. Наші автори. - C. 182-183.
  35. Правила подання рукописів. - C. 184.
2017
№ 2
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського