Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж68857:Псих.-пед.н./2018/1<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Наукові записки [Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя]
: зб. наук. пр..- Ніжин. Психолого-педагогічні науки

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Вергунова В. С. Зміст та структура досвіду ціннісного ставлення до музичного мистецтва. - C. 7-11.
  4. Грисюк О. М. Методологічні засади підготовки майбутніх педагогічних працівників для виховної роботи в сучасній українській школі. - C. 12-19.
  5. Гусейнова Л. В. Cтруктурно-функціональні компоненти дидактичної моделі процесу формування готовності до інструментально-виконавської діяльності. - C. 20-25.
  6. Коваль О. В. Формування музичних здібностей школярів: психолого-педагогічний аспект. - C. 26-32.
  7. Магда П. М. Формування ціннісних орієнтацій майбутнього вчителя музики як педагогічний феномен. - C. 33-37.
  8. Пархоменко О. М. До проблеми балетмейстерської підготовки майбутніх учителів хореографії у системі вищої мистецької освіти. - C. 38-42.
  9. Прищепа О. П. Підготовка майбутніх учителів початкової школи до музично-освітньої діяльності: теоретичний аспект. - C. 43-47.
  10. Раструба Т. В. Взаємозв’язок закономірностей і принципів особистісно орієнтованого музичного навчання та виховання учнів сучасного загальноосвітнього закладу. - C. 48-54.
  11. Ревенчук В. В. Теоретико-методологічні основи організації музично-освітнього процесу в мистецьких школах хореографічного спрямування. - C. 55-59.
  12. Сливко С. А. Методична модель розвитку музично-слухової уваги студентів мистецьких спеціальностей. - C. 60-66.
  13. Спіліоті О. В. Критерії сформованості музично-інтонаційного мислення студентів. - C. 67-73.
  14. Чень Цзяньїн Комунікативний потенціал вокально-ансамблевої діяльності студентів. - C. 74-79.
  15. Чжан Їн Теоретичний аналіз етнонаціонального виконавського стилю майбутніх учителів музики і хореографії. - C. 80-84.
  16. Щербініна О. М. Професійна діяльність музиканта-педагога: сучасні вимоги та критерії оцінювання. - C. 85-89.
  17. Дворник Ю. Ф. Програмно-технічне забезпечення музично-творчої діяльності майбутніх учителів музичного мистецтва як умова формування фахових умінь. - C. 90-94.
  18. Дорошенко Т. В. Активізація процесів саморегуляції майбутніх учителів музичного мистецтва як умова розвитку емоційної компетентності. - C. 95-101.
  19. Ду Цзілун Забезпечення розвивально-виховного впливу занять естрадним співом учнів молодшого шкільного віку. - C. 102-108.
  20. Михаськова М. А. Застосування інтерактивних методів навчання в індивідуально-дослідних навчальних завданнях у процесі підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва. - C. 109-113.
  21. Ростовська Ю. О. Використання інноваційних освітніх технологій у процесі формування педагогічних переконань майбутніх учителів хореографії. - C. 114-120.
  22. Лі Аньань Оволодіння студентів навичками інтерпретації музичних творів у процесі їх підготовки до музично-просвітницької діяльності. - C. 121-126.
  23. Лоу Яньхуа Підготовка іноземних магістрантів до аутентично-стильового виконання вокальних творівінокультурного походження. - C. 127-132.
  24. Ростовська І. О. Формування прийомів цілеутворення у процесі самостійної інструментально-виконавської підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва. - C. 133-136.
  25. Скорик Т. В., Дорошенко К. С. Педагогічні умови формування готовності майбутнього вчителя музичного мистецтва до розвитку комунікативної компетентності учнів. - C. 137-141.
  26. Степанов В. А. Інформаційний етап навчання майбутніх учителів музики мультимедійного аранжування. - C. 142-147.
  27. Сунь Сінь Педагогічні умови формування умінь саморегуляції музично-виконавських дій майбутніх учителів музики. - C. 148-153.
  28. Бьокштайнер Т. А., Костенко Л. В. Специфіка організації самодіяльних хорів у сучасній Австрії. - C. 154-160.
  29. Наші автори. - C. 161-162.
  30. Шановні автори! При поданні рукописів у наступні випуски журналу "Наукові записки" Ніжинського державного університету ім. М. Гоголя просимо дотримуватися нових правил оформлення та подання рукописів до журналу.
2018
№ 1
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського