Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж68857:Псих.-пед.н./2018/2<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Наукові записки [Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя] : зб. наук. пр..- Ніжин. Психолого-педагогічні науки- Титул.
- Зміст.
- Долматова М. П. Педагогічна модель процесу формування естетичного досвіду майбутніх учителів-філологів засобами іноземної мови. - C. 6-11.
- Дубровська Л. О., Дешко О. О. Теоретичні засади громадянсько-патріотичного виховання молодших школярів. - C. 12-16.
- Дубровська Л. О., Дубровський В. Л., Король В. С. Психолого-педагогічні особливості читацьких інтересів молодших школярів. - C. 17-22.
- Киричок І. І., Дробченко Г. О. Організація, аналіз та оцінка результатів дослідно-експериментальної перевірки формування готовності до самопрезентаційної діяльності майбутніх керівників загальноосвітніх навчальних закладів. - C. 23-32.
- Кот Ю. В., Кот І. В., Білоусова Н. В., Долматова М. П. Екологічне виховання учнів початкових класів загальноосвітньої школи: педагогічна проблема та шляхи її вирішення. - C. 33-39.
- Лісовець О. В. Критеріально-рівнева характеристика сформованості соціально-правової компетентності майбутніх соціальних працівників. - C. 40-45.
- Мицик Г. М. Державна політика у сфері підготовки фахівців для роботи у селі на прикладі вчителя-логопеда закладу дошкільної освіти. - C. 46-52.
- Новгородська Ю. Г. Діагностика стану сформованості професійної відповідальності у майбутніх менеджерів. - C. 53-59.
- Падун Н. О., Даруга Ю. О. Гуманізація управління загальноосвітнім навчальним закладом як основна мета розвитку особистості. - C. 60-64.
- Скребець Д. М., Дяченко М. О., Білоусова Н. В. Сім’я як основа розвитку особистості. - C. 65-68.
- Чжоу Геян Аналіз художньої комунікації у понятійному вимірі. - C. 69-73.
- Шевчук М. О. Критерії, показники та рівні формування професійної компетентності майбутніх вчителів. - C. 74-79.
- Біденко Л. В., Кисельова Г. І. Змішане навчання як нова форма організації мовної підготовки іноземних студентів-нефілологів. - C. 80-84.
- Дегтярьова Т. О., Скварча О. М. Використання ігрового методу в процесі навчання української мови як іноземної. - C. 85-89.
- Дубровський В. Л. Технологія організації і проведення дидактичної гри на уроках математики у початковій школі. - C. 90-94.
- Ілясова Ю. С. Застосування контекстного навчання у вивченні фахових дисциплін у медичних освітніх закладах. - C. 95-100.
- Коньок О. П., Шевцова А. В. Формування країнознавчої компетентності на заняттях з української мови як іноземної. - C. 101-105.
- Сидоренко Ю. О. Загальнодидактичні та методико-літературні принципи вивчення літературних творів з міфологічною образністю у старших класах загальноосвітньої школи. - C. 106-112.
- Фольварочний І. В. Підготовка майбутніх фахівців до розвитку громадянського суспільства. - C. 113-118.
- Бовт А. Ю. Театрально-драматичне мистецтво як засіб формування естетичної культури дітей в школах Канади. - C. 119-124.
- Бянь Лулу Використання інфокомунікаційних технологій у процесі формування культури мовлення китайських студентів у ВНЗ України. - C. 125-130.
- Кудлай О. В., Макарчук А. А., Білоусова Н. В. Теорія множинного інтелекту Говарда Гарднера у дидактичному контексті. - C. 131-135.
- Наші автори. - C. 136-137.
- Шановні автори! При поданні рукописів у наступні випуски журналу "Наукові записки" Ніжинського державного університету ім. М. Гоголя просимо дотримуватися нових правил оформлення та подання рукописів до журналу.
| 2018 | | № 2
|
|
|
|