Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж68857:Псих.-пед.н./2018/3<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Наукові записки [Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя] : зб. наук. пр..- Ніжин. Психолого-педагогічні науки- Титул.
- Зміст.
- Артеменко І. Е. Концептуальні засади діяльності школи волонтерів для роботи з людьми поважного віку. - C. 7-10.
- Булавенко С. Д. Вплив учнівського менеджменту на формуваннясоціальної активності особистості. - C. 11-17.
- Гордієнко Т. В., Долматова М. П. Особливості професійної підготовки вчителя початкової школи. - C. 18-22.
- Дубровська Л. О., Дешко О. О. Проблема готовності вчителів початкових класів до упровадження ідей реформи Нової української школи. - C. 23-27.
- Лісовець О. В. Особливості становлення і розвитку самостійності дитини у дошкільному віці. - C. 28-34.
- Качалова Т. В. Формування інклюзивної культури закладу вищої освіти. - C. 35-44.
- Кирилюк В. М. Теоретико-методичні засади роботи з хореографічним колективом. - C. 45-49.
- Новгородська Ю. Г. Теоретичні основи формування конскурентноспроможного менеджера освіти в умовах євроінтеграції. - C. 50-53.
- Падун Н. О., Стельмашенко І. Деякі аспекти розвитку організаційної культури загальноосвітніх навчальних закладів. - C. 54-58.
- Самаріна С. І. Теоретико-методологічні аспекти навчання дітей молодшого шкільного віку із порушеннями мовленнєвого розвитку в умовах інклюзивного простору. - C. 59-63.
- Шумська Л. Ю. Методологічні підходи до формування професійної майстерності хорових диригентів у процесі магістерської підготовки. - C. 64-70.
- Ющенко К. О. Відхилення у поведінці дітей як психолого-педагогічна та соціальна проблема. - C. 71-77.
- Бобро А. А., Коваль Т. В. Дидактичні умови організації самостійної роботи молодших школярів. - C. 78-82.
- Бугаєць Н. О. Мотиваційні основи навчально-дослідної діяльності студентів у процесі навчання математичної інформатики. - C. 83-89.
- Замашкіна О. Д. Система корекційно-профілактичних заходів з подолання девіантної поведінки підлітків. - C. 90-95.
- Івашньова С. В. Супервізія в діяльності освітнього тренера. - C. 96-107.
- Корсунська Н. О., Мельничук Л. Ю., Мельничук О. В., Хоменкова Л. Ю. Психолого-педагогічні методи розвитку творчого мислення для студентів ВНЗ. - C. 108-116.
- Кузів М. З. Застосування медіації для врегулювання конфліктів. - C. 117-121.
- Кьон Н. Г., Лі Ліцюань. Методика подолання недоліків вокального інтонування у школярів молодшого та підліткового віку. - C. 122-127.
- Липовецька Є. Ю. Зміст професійної діяльності керівника гуртка декоративно-прикладного мистецтва. - C. 128-132.
- Пихтіна Н. П. Корекція негативної поведінки у дітей старшого дошкільного та молодшого шкільного віку засобами соціально-педагогічних і реабілітаційних ігор. - C. 133-139.
- Пісоцький О. П., Пісоцька Л. М. Характеристика продуктивних видів діяльності дітей старшого дошкільного віку. - C. 140-146.
- Шевченко С. І., Халимон І. Й. Розвиток критичного мислення під час аудіювання іншомовних повідомлень. - C. 147-151.
- Яблоков С. В., Адамова Г. О. Технологія проблемного навчання як ефективний спосіб навчання англійської мови. - C. 152-160.
- Голуб Н. М. Проблема взаємодії викладача та студентів у процесі лекції-візуалізації. - C. 161-167.
- Завидівська О. І. Готовність до створення здоров'яорієнтованого середовища організації як особлива категорія професійної освіти майбутніх менеджерів. - C. 168-173.
- Кьон Н. Г., Чжу Юньжуй. До питання про подолання виконавсько-психологічного бар'єру в магістрантів у процесі їх підготовки до вокально-фахової діяльності. - C. 174-181.
- Перхайло Н. А. Підготовка майбутніх фахівців із соціальної роботи до ефективної партнерської взаємодії. - C. 182-186.
- Самойленко О. В., Мостовенко А. Г. Педагогічні умови формування корпоративної культури майбутніх керівників загальноосвітніх навчальних закладів у процесі магістерської підготовки. - C. 187-194.
- Ян Сяохан. Структура пропедевтичної компетентності майбутніх викладачів вокалу. - C. 195-198.
- Ельбрехт О. М. Історія шкільного підручника США. - C. 199-206.
- Матвійчук М. І. Організація оздоровлення та відпочинку дітей: міжнародна практика. - C. 207-211.
- Фурдуй С. Б. Фандрайзингова діяльність – підтримка розвиткуінклюзивної освіти в Україні. - C. 212-217.
- Наші автори. - C. 218-219.
- Правила подання рукописів.
| 2018 | | № 3
|
|
|
|