Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж68857:Псих.-пед.н./2019/2<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Наукові записки [Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя] : зб. наук. пр..- Ніжин. Психолого-педагогічні науки- Титул.
- Зміст.
Методологія і теорія педагогіки
- Бліндар В., Руденко М. Шкільний фізичний експеримент у сучасних умовах. - C. 8-14.
- Булавенко С. Д. Соціальна активність учнів: структура, критерії та показники оцінки. - C. 15-21.
- Заплішний І. І., Боровик В. В. Порівняльний аналіз показників фізичної підготовленості учнів старшої школи (ліцею) та умови їх покращення. - C. 22-27.
- Кононко О. Л. Емоційна компетентність майбутнього фахівця дошкільної освіти: суть та умови формування. - C. 28-36.
- Крaвченкo O. І. Структура моделі інформаційно-комунікаційної культури майбутніх офіцерів збройних сил України. - C. 37-44.
- Співак Я. О. Теоретичні засади професійної підготовки соціальних працівників в умовах сьогодення. - C. 45-51.
Методика навчання і виховання
- Бессараб Н. А. Особливості виховання міжкультурної толерантності у молодших школярів. - C. 52-58.
- Василець О. П., Білоусова Н. В. Сторітелінг на уроках української мови. - C. 59-64.
- Дубровський В. Л. Група продовженого дня як одна із форм становлення особистості учня у початковій школі. - C. 65-70.
- Матвієнко С. І. Виховання самостійності в старших дошкільників у процесі занять художнім конструюванням. - C. 71-76.
- Мойсєєнко Ю. В. Передумови формування світосприйняття у дітей 5–6 років. - C. 77-82.
- Тернопільська В. І., Новиченко А. В. Особливості формування уявлень про професії у дітей старшого дошкільного віку. - C. 83-88.
- Шевчук М. О. Педагогічні умови формування технологічної компетентності учнів початкової школи. - C. 89-96.
- Щерба Н. С. Практико-орієнтоване навчання іноземної мови старшокласників з ДЦП: можливості реалізації. - C. 97-103.
Професійна підготовка
- Бобро А. А., Бобро Л. В., Дубровська Л. О., Мовчан В. О. Готовність майбутнього вчителя початкових класів до роботи в умовах інклюзивного освітнього середовища. - C. 104-112.
- Гребенюк Л. В. Педагогічні принципи формування готовності майбутніх офіцерів Збройних сил України до професійної взаємодії в міжнародних операціях з підтримання миру і безпеки. - C. 113-119.
- Гриценко А. П. Досвід умов формування професійної компетентності майбутніх учителів історії. - C. 120-126.
- Кірдан О. П. Організаційно-методичні основи професійної підготовки майбутніх економістів у системі неперервної освіти. - C. 127-132.
- Новгородська Ю. Г. Забезпечення позитивної мотивації майбутніх менеджерів до формування професійного іміджу. - C. 133-138.
Вітчизняний і зарубіжний досвід
- Зеленько О. А. Регіональний гуманітарний (елітний) університет. - C. 139-145.
- Мовчан Л. Г. Педагогічна підготовка вчителів іноземних мов для шкіл Швеції. - C. 146-152.
- Нестерова О. Ю. Особливості наукових досліджень, що торкаються проблематики академічної доброчесності, у Сполучених Штатах Америки та Україні. - C. 153-157.
- Самойленко О. В. Випускники Ніжинської класичної гімназії – видатні вчені-емігранти. - C. 158-164.
| 2019 | | № 2
|
|
|
|